Podatek - sprzedaż działki

Data: 2011-08-17 05:32:10
Autor: maciek
Podatek - sprzedaż działki
Zakupiłem działke w 2007r. którą chciałbym teraz sprzedać. Od kupna
nie minęło jeszcze 5 lat i chciałbym zapytać czy po sprzedaży tej
działki, inwestując pieniądze w jakąś nieruchomość, np inna działke
musze zapłacić podatek?

Data: 2011-08-17 20:54:36
Autor:
Podatek - sprzedaż działki
Zakupiłem działke w 2007r. którą chciałbym teraz sprzedać.

Kupując ją miałeś w planach jej sprzedaż?

Data: 2011-08-17 22:05:59
Autor: maciek
Podatek - sprzedaż działki
On 17 Sie, 20:54, <sympatyczna_poczt...@amorki.pl> wrote:
> Zakupiłem działke w 2007r. którą chciałbym teraz sprzedać.

Kupując ją miałeś w planach jej sprzedaż?

nie

Data: 2011-08-17 22:24:18
Autor: maciek
Podatek - sprzedaż działki
On 17 Sie, 20:54, <sympatyczna_poczt...@amorki.pl> wrote:
> Zakupiłem działke w 2007r. którą chciałbym teraz sprzedać.

Kupując ją miałeś w planach jej sprzedaż?

już wiem, zamykam temat

Data: 2011-08-21 08:37:32
Autor: Uśmiechnięta
Podatek - sprzedaż działki
Użytkownik "maciek" <ubezpieczanie@gmail.com> napisał w wiadomości news:86b8baab-b906-4f50-92a6-b90aea912dfcb19g2000yqj.googlegroups.com...
On 17 Sie, 20:54, <sympatyczna_poczt...@amorki.pl> wrote:
> Zakupiłem działke w 2007r. którą chciałbym teraz sprzedać.

Kupując ją miałeś w planach jej sprzedaż?

już wiem, zamykam temat

Wyjąsnij, bo jestem ciekawa...

Podatek - sprzedaż działki