Podatek za listopad

Data: 2009-12-10 20:31:14
Autor: Jasiek
Podatek za listopad
Jak wiadomo w grudniu płacimy "podwójny" podatek za listopad.

Czy jeżeli wystawię fakturę za usługę z dnia 28.11 z datą wystawienia 01.12 i datą sprzedaży 28.11 to obejdę ten podwójny podatek, czy i tak mi nic to nie daje?

Data: 2009-12-10 22:57:05
Autor: 'Tom N'
Podatek za listopad
Jasiek w <news:hfrqdd$7cl$1news.onet.pl>:

[...]

IMVHO VAT za grudzień, PIT za listopad.

Ale i tak czasem nie jestem w stanie pojąć takiego podejścia... Ile to
"podwójne" wyniesie?, Dlaczego sie nad tym nie zastanowiłeś w listopadzie i
okresach wcześniejszych?

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-12-10 23:03:56
Autor: pawelj
Podatek za listopad

Ale i tak czasem nie jestem w stanie pojąć takiego podejścia... Ile to
"podwójne" wyniesie?, Dlaczego sie nad tym nie zastanowiłeś w listopadzie i
okresach wcześniejszych?
NIe zawsze można się nad tym zastanowić
tzn zastanowić to się można tylko rozwiązanie niekoniecznie jest, więc jeżeli znasz jakieś to zapodaj

--
pawełJ

Data: 2009-12-10 23:17:57
Autor: 'Tom N'
Podatek za listopad
pawelj w <news:hfrrsu$kg0$1nemesis.news.neostrada.pl>:

[...]

Brak danych, brak certyfikatu na doradzanie...

Ale mogę podyskutować -- Nie chciałbyś w deklaracji za listopad wykazać np.
1 000 000 (jeden milion PLN) podatku (2 do zapłacenia)? Że nie masz, bo kontrahent nie zapłacił, czy co?

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Podatek za listopad