Podatek za miejsce w garażu podziemnym - help!

Data: 2009-06-29 22:14:32
Autor: Strawberry_kia
Podatek za miejsce w garażu podziemnym - help!
Witam. Posiadam miejsce w garażu podziemnym budynku mieszkalnego. Garaż jest wyłączony z budynku na inny akt notarialny. Otrzymałem wezwanie z urzędu dzielnicy do wypełnienia deklaracji IN06 i wpisania mojego miejsca w rubrykę pozostałe, co oznacza 10-krotny wzrost opłaty.
Wg urzędu garaż podziemnym w budynku mieszkalnym nie jest garażem podziemnym w budynku mieszkalnym.
Sprawdziłem, że wg interpretacji MF powinienem płacić podatek od powierzchni mieszkalnej, bo garaż znajduje się w bryle budynku mieszkalnego i nie przekracza 50% jego powierzchni.
Co robić?

--

Podatek za miejsce w garażu podziemnym - help!