Podatki.

Data: 2015-01-28 00:33:46
Autor: boukun
Podatki.
"Michał Szatański" <micszat@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:b2e22d50-f2e1-4c52-a357-6e978571d2aagooglegroups.com...
Nasze mądre głowy (np. prof. L. Balcerowicz) twierdzą, że powinny być niskie podatki, żeby gospodarka się rozwijała. Jest wtedy większa ilość pieniędzy w obiegu i mniejsze koszty zatrudnienia pracownika.
Wymyśliłem ostatnio bardzo prostą rzecz na ten temat: u nas zasiłków nie starcza dla bezrobotnych dłużej niż na 6 m-cy po skończeniu ostatniej pracy. Jest określone pewne minimum socjalne na tzw. gospodarstwo domowe.
Ja wymyśliłem jednak, że podatków powinno się pobierać tyle, żeby było na zasiłek dla bezrobotnych, bo nie znam innej możliwości utrzymywania się człowieka niż z czegoś, choćby zasiłku. Chyba, że mówimy o napadaniu na banki czy innym rozboju, ale z tego co wiem, to jest to karane.
Czyli podatki dobrze, żeby były niskie, ale na pewne cele pieniądze powinny być, bo inaczej nie można mówić o tym , że jest tu państwo, tylko jest to raczej zabór, albo najazd.

Obudziłeś się Michaś?
Wyobraź sobie, że musisz bez jakiegokolwiek zasiłku i godziwej pracy w tym chorym kraju wytrwać do  67 lat...
Głosuj na panią Magdalenę Ogórek...

boukun

Podatki.