Podatki.

Data: 2015-01-28 07:59:44
Autor: Budzik
Podatki.
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

 Nasze mądre głowy (np. prof. L. Balcerowicz) twierdzą, że powinny być
 niskie podatki, żeby gospodarka się rozwijała. Jest wtedy większa
 ilość pieniędzy w obiegu i mniejsze koszty zatrudnienia pracownika.  Wymyśliłem ostatnio bardzo prostą rzecz na ten temat: u nas zasiłków
 nie starcza dla bezrobotnych dłużej niż na 6 m-cy po skończeniu
 ostatniej pracy. Jest określone pewne minimum socjalne na tzw.
 gospodarstwo domowe. Ja wymyśliłem jednak, że podatków powinno się pobierać tyle, żeby było
na zasiłek dla bezrobotnych, bo nie znam innej możliwości utrzymywania
się człowieka niż z czegoś, choćby zasiłku. Chyba, że mówimy o
napadaniu na banki czy innym rozboju, ale z tego co wiem, to jest to
karane.  Czyli podatki dobrze, żeby były niskie, ale na pewne cele pieniądze
 powinny być, bo inaczej nie można mówić o tym , że jest tu państwo,
 tylko jest to raczej zabór, albo najazd.

Ty, geniuszu chyba nie musisz juz się tym przejmowac?
Przeciez ostatnio wymysliłes genioalny plan na zarabianie sprzedajc waluty no i ogólnie ekonomicznie jestes bomba (patrz rubel, ktorego Twoim zdaniem wartosc spadła o 100%...)

Podatki.