Podatki w USA czy jak to tam się mądrze nazywa :-)

Data: 2017-07-13 16:44:16
Autor: J.F.
Podatki w USA czy jak to tam się mądrze nazywa :-)
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup
Ładna pani w millenium kazała mi dzisiaj podpisać oświadczenie że ajuści płacę tylko w Polsce podatki.
Wiedziałem że nie dotyczy mnie obowiązek składania takiego oświadczenia bo mam tam konto ochhoooo albo i jeszcze dłużej.

A jakby tak zlosl... przez pomylke zaznaczyc, ze sie jest "osoba amerykanska" ?

Grozi tylko przekazywanie stanu konta, czy jeszcze cos ?

J.

Podatki w USA czy jak to tam się mądrze nazywa :-)