Podawanie numeru komórkowego jak stacjonarny

Data: 2011-01-03 12:45:16
Autor: SDD
Podawanie numeru komórkowego jak stacjonarny

Użytkownik "cdna" <cuda_dziwy_na_allegro@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ifj09d$25m$1inews.gazeta.pl...

Spotkałem się z sytuacją że numer komórkowy, np. +48 555 666 777 podano w
formie +48 (55) 566 67 77. W mojej ocenie sugeruje to, że numer jest

No a dllaczego numeru stacjonarnego do dawnego wojewodztwa elblaskiego ni emozna, Twoim zdaniem podac wlasnie w formie
+48 (55) 566 67 77 ????
Przeciez wlasnie +48 555 666 777  jest mylace, gdyz sugeruje, ze to numer z puli "komorkowej" - a nie jest to prawda!

Pozdrawiam
SDD

Podawanie numeru komórkowego jak stacjonarny