Podawanie "wykopu" jako źródła

Data: 2010-02-18 20:57:12
Autor: Koziołek
Podawanie "wykopu" jako źródła
W związku z małym zamieszaniem spowodowanym moją historią z pieskiem
srającym na trawniku i jego panią mam pytanie. Otóż jeden z portali
zamieścił tekst ww. postów, opublikowanych przeze mnie na blogu, jako źródło
podając wykop.pl. Czy nie powinni podać jako źródło również tytułu / linka
do strony z moimi wypocinami?
Nie chodzi o to, że chcę być sławny jak Arek. Z ciekawości pytam ;)
Mam na myśli ten artykuł:
http://lubin.miasta.pl/content/view/6901/1/

Z harcerskim pozdrowieniem,

Koziołek

Data: 2010-02-18 21:27:19
Autor: Robert Tomasik
Podawanie "wykopu" jako źródła

Moim zdaniem masz rację, albowiem to Tobie przysługują prawa autorskie, a nie portalowi wykop.pl

Data: 2010-02-18 12:55:15
Autor: SzalonyKapelusznik
Podawanie "wykopu" jako Ľródła
On 18 Lut, 21:27, "Robert Tomasik" <robert.toma...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "Koziołek" <darec...@xxxxinteria.pl> napisał w wiadomo¶cinews:hlk65p$2g7$1inews.gazeta.pl...

Moim zdaniem masz rację, albowiem to Tobie przysługuj± prawa autorskie, a
nie portalowi wykop.pl

I to troche jak podawanie w bibliografii "Biblioteka Narodowa".

Data: 2010-02-19 00:16:40
Autor: Koziołek
SzalonyKapelusznik napisał:
[...]

Zwracam honor - już uzupełnili :)
A pomysł z Koziołkiem w¶ród wielkich Biblioteki Narodowej jest wart przemy¶lenia ;)