Podbeskidzie - Lech

Data: 2011-04-19 21:45:02
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Podbeskidzie - Lech
Coś tam było o myśleniu życzeniowym?

Może pociągniemy ten temat?
--
http://plfoto.com/4922/autor.html

Data: 2011-04-19 21:47:02
Autor: Fidelio
Podbeskidzie - Lech
Idzie, idzie
Podbeskidzie!

Drżyj ekstraklaso! ;-)

A Leszek będzie musiał się sprężyć w lidze żeby zawalczyć o puchary :-)
Jak się nie uda to Bakero wyleci jak sprężyna.

Data: 2011-04-19 21:58:56
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Podbeskidzie - Lech
Pewna osoba, czyli Andrzej Zbierzchowski
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

Coś tam było o myśleniu życzeniowym?

Może pociągniemy ten temat?

Jeszcze 20 minut; szansa jest...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-04-19 22:01:41
Autor: Pawel
Podbeskidzie - Lech
W dniu 2011-04-19 21:45, Andrzej Zbierzchowski pisze:
Coś tam było o myśleniu życzeniowym?

Może pociągniemy ten temat?

Kumpel z Wawy właśnie mi sms'ował, że w bloku zgasło światło, ale czy to pomoże Lechowi ? :)

Data: 2011-04-19 22:06:09
Autor: RedLite
Podbeskidzie - Lech
W dniu 2011-04-19 22:01, *Pawel* napisał:

Kumpel z Wawy właśnie mi sms'ował, że w bloku zgasło światło, ale czy to
pomoże Lechowi ? :)

Pomogło :)

--
*RedLite*

Data: 2011-04-19 22:08:31
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Podbeskidzie - Lech
Pewna osoba, czyli RedLite
[...]

A nie mówiłem...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-04-19 22:25:52
Autor: RedLite
Podbeskidzie - Lech
W dniu 2011-04-19 22:08, *Henryk "Plumski" Plumowski* napisał:

Kumpel z Wawy właśnie mi sms'ował, że w bloku zgasło światło, ale
czy to pomoże Lechowi ? :)

Pomogło :)

A nie mówiłem...

Przesądziły indywidualności, Kriwec i wpuszczeni dopiero w II połowie Rudnevs i Stilic.
Ale Bakero powinien się uczyć od Kasperczyka jak wtłoczyć piłkarzom do głów rutynę przejścia z ataku do obrony, jak zachowywać się po stracie piłki, jak grać wysoko i blisko rywali itd.

--
*RedLite*

Data: 2011-04-19 22:41:59
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Podbeskidzie - Lech
W dniu 2011-04-19 22:25, RedLite pisze:
[...]

No, Podbeskidzie pokazało że jest drużyną świetnie poukładaną. Niestety, do awansu brakło im kondychy - spuchli ordynarnie ale pokazali, że grać potrafią. Życzę im awansu do ekstraklasy.
--
http://plfoto.com/4922/autor.html

Data: 2011-04-19 22:44:48
Autor: tester
Podbeskidzie - Lech
Życzę im awansu do ekstraklasy.

W bezpośredniej konfrontacji z byłym i przyszłym mistrzem skórokopów wypadli nieźle.
Tylko gdzie oni będą grać w razie awansu? W Wodzisławiu?

Data: 2011-04-19 22:52:06
Autor: yamma
Podbeskidzie - Lech
Andrzej Zbierzchowski wrote:

No, Podbeskidzie pokazało że jest drużyną świetnie poukładaną.

Polemizowałbym. I to bardzo. To w jaki sposób zachowali się przy tym rzucie rożnym, gdzie tak właściwie nikt z nich nie asekurował przedpola świadczy o bardzo mizernej dyscyplinie taktycznej. Krivets przebiegł prawie całe boisko praktycznie bez jakichkolwiek przeszkód ze strony Podbeskidzia. Ten mecz raczej pokazał słabość defensywy Lecha.
yamma

Data: 2011-04-19 23:34:05
Autor: Aman
Podbeskidzie - Lech
Krivets przebiegł prawie całe boisko praktycznie bez jakichkolwiek przeszkód ze strony Podbeskidzia.

tu sie zgadzam. Az sie prosilo o faul taktyczny w srodku pola. Akcja by byla skasowana i gol by nie padł.
Swoja droga szybki ten Malinowski ,albo obroncy Lecha wolni ;)

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-04-20 07:55:58
Autor: Mane
Podbeskidzie - Lech
W dniu 2011-04-19 23:34, Aman pisze:

Swoja droga szybki ten Malinowski ,albo obroncy Lecha wolni ;)

i płaczliwi :) szczególnie jeden... chociaż Bosacki też w jednej sytuacji nieźle przyaktorzył, przeciwnik dotkną go ręką a tego aż z butów wyrwało :D

Data: 2011-04-21 17:54:21
Autor: Cavallino
Podbeskidzie - Lech
Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <a@vp.pl> napisał w wiadomości news:iokoo1$b4e$1news.onet.pl...
Coś tam było o myśleniu życzeniowym?

Może pociągniemy ten temat?

Nie ma sprawy.
Co masz do powiedzenia?

Dobrze się domyślam, że tak jak Twój kolega po szaliku nagle zamilkniesz? ;-)

Data: 2011-05-03 23:46:35
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Podbeskidzie - Lech
W dniu 2011-04-21 17:54, Cavallino pisze:
[...]

A o czym tu więcej można napisać? Byliście tam już w ciemnym tyłku. Zero "spacerku" który zapowiadałeś :)

No, ale co się odwlecze... ;)
--
Strzeżcie się kwasu faryzeuszy. Nie ma bowiem nic ukrytego, co by nie wyszło na jaw, ani nic tajemnego, co by się nie stało wiadome. Dlatego wszystko, co powiedzieliście w mroku, w świetle będzie słyszane, a coście w izbie szeptali do ucha, głosić będą na dachach (Łk 12,1-3).

Data: 2011-05-04 00:07:25
Autor: Cavallino
Podbeskidzie - Lech
Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <a@vp.pl> napisał w wiadomości news:ippt3v$6r4$1news.onet.pl...
[...]

Nie łzyj jak warszawski kundel, to Ty coś zapowiadałeś, a nie ja.
Ja tylko przestrzegałem przed dzieleniem skóry na żywym niedźwiedziu.

W ogóle, żeby odezwać się po takim czasie, to trzeba mieć w sobie niezmierzone pokłady bezczelności.

Data: 2011-05-04 00:13:58
Autor: tester
Podbeskidzie - Lech
Nie łzyj jak warszawski kundel, to Ty coś zapowiadałeś, a nie ja.
Ja tylko przestrzegałem przed dzieleniem skóry na żywym niedźwiedziu.

Wyzywanie kogoś od kundli i jednocześnie odnoszenie się do kogoś wielką literą
w jednym zdaniu to taka poznańska maniera?

Data: 2011-05-04 08:30:08
Autor: Cavallino
Podbeskidzie - Lech
Użytkownik "tester" <tester123@onet.pl> napisał w wiadomości news:4dc07e25$0$2460$65785112news.neostrada.pl...
Nie łzyj jak warszawski kundel, to Ty coś zapowiadałeś, a nie ja.
Ja tylko przestrzegałem przed dzieleniem skóry na żywym niedźwiedziu.

Wyzywanie kogoś od kundli

Nie zrozumiałeś chyba przekazu, to było porównanie.
Gdy ładnie przeprosi za kłamstwa to udowodni, że nie jest obiektem porównania.

Data: 2011-05-10 11:24:50
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Podbeskidzie - Lech
W dniu 2011-05-04 08:30, Cavallino pisze:
[...]

Wystarczy przejrzeć watki do których się odnosimy i już będzie wiadomo czemu Ci żyłka strzela :)
--
"Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

A. de Saint-Exupery

Data: 2011-05-10 04:05:49
Autor: Marek W.
Podbeskidzie - Lech
On 10 Maj, 11:24, Andrzej Zbierzchowski <a_zbierzchow...@vp.pl> wrote:
W dniu 2011-05-04 08:30, Cavallino pisze:

> Użytkownik "tester" <tester...@onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie zrozumiałeś chyba przekazu, to było porównanie.

Jaki poeta takie porównanie :)  Zwierzęta nie kłamią!!

Data: 2011-05-10 11:34:50
Autor: Cavallino
Podbeskidzie - Lech
Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <a_zbierzchowski@vp.pl> napisał w wiadomości news:iqb093$36b$2news.onet.pl...
[...]

Zgadza się,
Wystarczy je przejrzeć z naciskiem na daty, żeby widzieć że z Ciebie drugi Fortuna.
Jak Legia nie wygrywa to nosa z brudnej dziury nie wychylasz, ale jak się coś uda to kłapiesz dziobem na prawo i lewo bez opamiętania.
A i kłamstwo Ci nie przeszkadza w tym procederze.

Podbeskidzie - Lech