Podbeskidzie - Lech

Data: 2011-04-19 22:01:41
Autor: Pawel
Podbeskidzie - Lech
W dniu 2011-04-19 21:45, Andrzej Zbierzchowski pisze:
Coś tam było o myśleniu życzeniowym?

Może pociągniemy ten temat?

Kumpel z Wawy właśnie mi sms'ował, że w bloku zgasło światło, ale czy to pomoże Lechowi ? :)

Data: 2011-04-19 22:06:09
Autor: RedLite
Podbeskidzie - Lech
W dniu 2011-04-19 22:01, *Pawel* napisał:

Kumpel z Wawy właśnie mi sms'ował, że w bloku zgasło światło, ale czy to
pomoże Lechowi ? :)

Pomogło :)

--
*RedLite*

Data: 2011-04-19 22:08:31
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Podbeskidzie - Lech
Pewna osoba, czyli RedLite
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

A nie mówiłem...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-04-19 22:25:52
Autor: RedLite
Podbeskidzie - Lech
W dniu 2011-04-19 22:08, *Henryk "Plumski" Plumowski* napisał:

Kumpel z Wawy właśnie mi sms'ował, że w bloku zgasło światło, ale
czy to pomoże Lechowi ? :)

Pomogło :)

A nie mówiłem...

Przesądziły indywidualności, Kriwec i wpuszczeni dopiero w II połowie Rudnevs i Stilic.
Ale Bakero powinien się uczyć od Kasperczyka jak wtłoczyć piłkarzom do głów rutynę przejścia z ataku do obrony, jak zachowywać się po stracie piłki, jak grać wysoko i blisko rywali itd.

--
*RedLite*

Data: 2011-04-19 22:41:59
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Podbeskidzie - Lech
W dniu 2011-04-19 22:25, RedLite pisze:
[...]

No, Podbeskidzie pokazało że jest drużyną świetnie poukładaną. Niestety, do awansu brakło im kondychy - spuchli ordynarnie ale pokazali, że grać potrafią. Życzę im awansu do ekstraklasy.
--
http://plfoto.com/4922/autor.html

Data: 2011-04-19 22:44:48
Autor: tester
Podbeskidzie - Lech
Życzę im awansu do ekstraklasy.

W bezpośredniej konfrontacji z byłym i przyszłym mistrzem skórokopów wypadli nieźle.
Tylko gdzie oni będą grać w razie awansu? W Wodzisławiu?

Data: 2011-04-19 22:52:06
Autor: yamma
Podbeskidzie - Lech
Andrzej Zbierzchowski wrote:

No, Podbeskidzie pokazało że jest drużyną świetnie poukładaną.

Polemizowałbym. I to bardzo. To w jaki sposób zachowali się przy tym rzucie rożnym, gdzie tak właściwie nikt z nich nie asekurował przedpola świadczy o bardzo mizernej dyscyplinie taktycznej. Krivets przebiegł prawie całe boisko praktycznie bez jakichkolwiek przeszkód ze strony Podbeskidzia. Ten mecz raczej pokazał słabość defensywy Lecha.
yamma

Data: 2011-04-19 23:34:05
Autor: Aman
Podbeskidzie - Lech
Krivets przebiegł prawie całe boisko praktycznie bez jakichkolwiek przeszkód ze strony Podbeskidzia.

tu sie zgadzam. Az sie prosilo o faul taktyczny w srodku pola. Akcja by byla skasowana i gol by nie padł.
Swoja droga szybki ten Malinowski ,albo obroncy Lecha wolni ;)

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-04-20 07:55:58
Autor: Mane
Podbeskidzie - Lech
W dniu 2011-04-19 23:34, Aman pisze:

Swoja droga szybki ten Malinowski ,albo obroncy Lecha wolni ;)

i płaczliwi :) szczególnie jeden... chociaż Bosacki też w jednej sytuacji nieźle przyaktorzył, przeciwnik dotkną go ręką a tego aż z butów wyrwało :D

Data: 2011-04-19 22:14:12
Autor: Pawel
Podbeskidzie - Lech
W dniu 2011-04-19 22:06, RedLite pisze:
W dniu 2011-04-19 22:01, *Pawel* napisał:

Kumpel z Wawy właśnie mi sms'ował, że w bloku zgasło światło, ale czy to
pomoże Lechowi ? :)

Pomogło :)

ROTFL

Podbeskidzie - Lech