Podbeskidzie - Wis艂a

Data: 2011-10-30 19:10:31
Autor: Pablo
Podbeskidzie - Wis艂a
W dniu 2011-10-29 20:01, DysoN pisze:

Nie da sie tego zwalic na kontuzje. Od poczatku sezonu Wisla wyglada
fatlnie motorycznie, tatycznie nic nie ma, obrona gra dobrze tylko od
swieta a czesto tragicznie...

Wykraka艂em po rewan偶u z Litexem, 偶e Wis艂a za ten niez艂y pocz膮tek zap艂aci w sezonie.
Jeszcze gdyby z LM, wysz艂o to wiele by艂o by wybaczone... a tak HGW do kogo mie膰 pretensje.

Data: 2011-10-31 18:51:18
Autor: Cavallino
Podbeskidzie - Wis艂a
U偶ytkownik "Pablo" <pablo34CUTTHIS@fortun.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4ead9318$0$8448$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja m贸wi艂em to rok temu, 偶e nie da si臋 i dobrze w lipcu w pucharach i p贸藕niej w lidze.
Przynajmniej nie na d艂u偶sz膮 met臋.

Recepta jest prosta - liga te偶 musi gra膰 w lipcu.

A 偶e tego nie mog膮 prze偶y膰 niekt贸rzy fani grania na 艣niegu i lodzie - to ju偶 nie m贸j problem.

Data: 2011-11-01 00:15:46
Autor: Pablo
Podbeskidzie - Wis艂a

Recepta jest prosta - liga te偶 musi gra膰 w lipcu.

Ty to wiesz, ja to wiem, tylko PZPN nie chce czyta膰 grupy... :)

Data: 2011-11-01 10:49:55
Autor: Mane
Podbeskidzie - Wis艂a
W dniu 2011-10-31 18:51, Cavallino pisze:

Ja m贸wi艂em to rok temu, 偶e nie da si臋 i dobrze w lipcu w pucharach i
p贸藕niej w lidze.
Przynajmniej nie na d艂u偶sz膮 met臋.

P贸ki co nie gramy dobrze ani w lipcu ani p贸藕niej w lidze.

Podbeskidzie - Wis艂a