Podchody trwają i się nasilają.

Data: 2016-05-13 06:53:23
Autor: LeoTar
Podchody trwają i się nasilają.
Strach dupę ściska władzuchnom zachodnich darmozjadów i ustami Sorosa czyli fundacji Batorego lamentują nad negatywnym wpływem polskiej rewolty na świat zachodni i próbują straszyć polskie władze, jakie to negatywne konsekwencje dla Polski mogą wyniknąć z nierespektowania tajemniczych wartości.

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/520522,fundacja-batorego-ostrzega-polityka-zagraniczna-pis-prowadzi-do-marginalizacji-polski.html

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

Data: 2016-05-13 04:02:30
Autor: koszmar z ulicy czerskiej
użytkownik LeoTar napisał:
[...]

Kwik międzynarodówki zydoskiej i nic więcej. W UK ref. dot. obecności
w UE, weź sobie wyobraź podobna sytuacje w PL, przecież srule by
się poszczali z przejęcia. Być miał artykuł nt. Kaczystów co godzinę.

A w przypadku UK tylko lekkie pomruki.

Data: 2016-05-13 11:32:02
Autor: Ciemny Lód

Użytkownik "LeoTar" <LeoTar@wp.pl> napisał w wiadomości news:nh3mk6$not$1node1.news.atman.pl...
[...]

Zapierdalaj do marketu i kup worek cukru!

CL

Data: 2016-05-13 13:04:07
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 13 May 2016 11:32:02 +0200, Ciemny Lód napisał(a):

[...]

A żebyś wiedział - polskich młynów i cukrowni już na lekarstwo, niedługo
będziemy od Niemca kupowali i chleb, i cukier, i prąd, i całą resztę,
płacąc i płacząc...

Data: 2016-05-14 00:19:33
Autor: Stachu Chebel
W dniu piątek, 13 maja 2016 13:04:10 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> A żebyś wiedział - polskich młynów i cukrowni już na lekarstwo, niedługo
będziemy od Niemca kupowali i chleb, i cukier, i prąd, i całą resztę,
płacąc i płacząc...

Niesamowite !!  Otóż zgadzam się z Tobą od A..Z. Nieopodal ode mnie wykupiono cukrownię. Ładnych parę lat temu.. Za mniejszą kwotę niż było cukru na magazynie.  No i curva jego mana, jakie wnioski ?? 1. O ile Ruscy nie są naszymi przyjaciółmi, to na pewno nie są naszymi wrogami.
2. O ile Niemcy nie są naszymi wrogami, to na pewno nie są naszymi przyjaciółmi.

I tak wynika to z "Histerij"

Data: 2016-05-16 05:33:18
Autor: z
Podchody trwają i się nasilają.
W dniu 2016-05-14 o 09:19, Stachu Chebel pisze:

I tak wynika to z "Histerij"

Swego czasu jak jeszcze pracowałem na roli ;-) uprawa buraka cukrowego stanowił sporą część naszego budżetu.
Teraz mi nie wolno buraka ani mleka. _NIE WOLNO_.
Znaczy są jakieś szczątkowe kwoty które więksi powykupowali bo im się jakoś jeszcze opłacało.
Gdyby to były jakieś kontrowersyjne uprawy: konopie, tytoń... lub zanikające niszowe ale tu chodzi o podstawowe produkty masowo spożywane.

To jest totalitaryzm brukselskiech biurw.

Że cukier szkodzi? Pewnie że szkodzi. Tylko jakoś w cocacoli nikomu nie przeszkadza.
Jak widzę reklamy dla dzieci albo pierwsza pożyczka gratis (taki zachodni cukier) to mi się bebechy przewracają.
A ciemny lud to łyka.

Data: 2016-05-17 04:00:24
Autor: stevep
W dniu .05.2016 o 05:33 z <z@z.pl> pisze:

[...]

Nie wiesz, że "cukier krzepi"?

--
stevep

Data: 2016-05-14 03:01:02
Autor: stevep
W dniu .05.2016 o 13:04 Ikselka <ikselk@gazeta.pl> pisze:

[...]

I co ten niemiecki cukier mniej słodki?

--
stevep

Data: 2016-05-14 08:43:47
Autor: Qrczak
Podchody trwają i się nasilają.
Dnia 2016-05-14 03:01, obywatel stevep uprzejmie donosi:
[...]

Słony.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

Data: 2016-05-15 03:27:58
Autor: koszmar z ulicy czerskiej
użytkownik stevep napisał:

I co ten niemiecki cukier mniej słodki?

Licząc słodkość za kilogram, można powiedzieć że tak,
mniej słodki. Ty zapomniał jak cukier był po 4PLN?

Data: 2016-05-16 03:46:38
Autor: stevep
W dniu .05.2016 o 12:27 koszmar z ulicy czerskiej  <koszmar.z.ulicy.czerskiej@gmail.com> pisze:

użytkownik stevep napisał:

I co ten niemiecki cukier mniej słodki?

Licząc słodkość za kilogram, można powiedzieć że tak,
mniej słodki. Ty zapomniał jak cukier był po 4PLN?

Eeee, niemiecki to powinien być gorzki.

--
stevep

Data: 2016-05-15 14:17:00
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 14 May 2016 03:01:02 +0200, stevep napisał(a):

[...]

W miarę postępu ich monopolu i dyktatu cenowego - coraz mniej. Nie wiesz
takich prostych rzeczy z historii? To poczytaj, dlaczego "za niemca"
wszytskie cukrownie i gorzelnie w Polsce były pod niemieckim zarządem i
kontrolą oraz dlazego nie wolno było mieć nawet żaren w domu - szło się za
ich posiadanie pod ścianę.
:->

Data: 2016-05-16 03:48:34
Autor: stevep
W dniu .05.2016 o 14:17 Ikselka <ikselk@gazeta.pl> pisze:

[...]

A co było za Łokietka?

--
stevep

Data: 2016-05-13 13:00:24
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 13 May 2016 06:53:23 +0200, LeoTar napisał(a):

[...]

A juści :-D

Data: 2016-05-15 10:20:36
Autor: LeoTar
Podchody trwają i się nasilają.
glob pisze:
LeoTar

[...]

Bo to prawda głupi buraku żyjemy w globalnym świecie, a wasze
komunistyczne ksenofobie to nie niezależność to zaścianek. Zniszczył
Pis w ciągu pół roku opinie Polski w Europie, aż pojawia się pytanie,
czy to agenci Putina tak w dupę Moskwie nas wpychają. W obecnym
świecie niezrównoważony buraku to weź teraz rozejrzyj się po domu i
powiedz, co masz w tym domu polskie, bo nawet satelita który
dostarcza ci internet nie jest polski, więc wprowadź to co głosisz i
przestań napierdalać w klawiaturę, też pewnie nie polską. To jest
właśnie niezrównoważenie chorego buractwa, bo napierdalają kocopały o
swojskości, a napierdala te kocopały z Chińskiej klawiatury, siedząc
na Chińskim fotelu, w Tajlandzim podkoszulku, korzystając z
Niemieckiego satelity. To kurwa chore buractwo.

Szanowny Globie. Ja nie mam nic przeciwko globalizacji i jestem jak najbardziej za. Jednak mój globalny świat to świat zbudowany na takich wartościach jak wolność, równość i braterstwo. To świat, w którym nie ma wyzyskiwaczy i wyzyskiwanych lecz każdy daje z siebie tyle ile może a mimo to nikomu nie brakuje niczego potrzebnego do godnego życia. Albo ten nowy układ zapanuje na naszym Globie albo nasza cywilizacja upadnie a z nią prawdopodobnie i rodzaj ludzki. By więc ten świat przetrwał trzeba wymienić jego przegniłe od fałszu i obłudy korzenie, które swój początek mają w zakłamanej rodzinie.

Świat, którego Ty tak zaciekle bronisz to świat nieokreślonych bliżej wartości zachodnich, za którymi - w domyśle - kryje się niewolniczy i kastowy świat kontynuatorów Cesarstwa Rzymskiego Narodu Niemieckiego. Nie udało się im podbić militarnie Europy w XX wieku więc próbują ją podbić i zniewolić ekonomicznie w XXI. Dbają jedynie o swoje wygody, swoje tłuste, urzędnicze dupy i mamonę na którą lecą bezmyślnie kobitki materialistki. Pewnie nie wystawiłeś nigdy nosa poza Polskę, że nie dostrzegasz degrengolady i demoralizacji świata zachodniego, którego tak zaciekle bronisz.

Data: 2016-05-15 12:07:22
Autor: Klin...................................................
W dniu 2016-05-15 o 10:20, LeoTar pisze:

Jednak mój globalny świat to świat zbudowany na takich wartościach jak wolność, równość i braterstwo.

       A to hasło masonerii budowniczych globalnego ładu NWO - czymś się różnisz?

Data: 2016-05-15 13:45:48
Autor: Chiron

Użytkownik "Klin..................................................." <klin@wp.p> napisał w wiadomości news:57384a5a$0$22821$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2016-05-15 o 10:20, LeoTar pisze:

Jednak mój globalny świat to świat zbudowany na takich wartościach jak wolność, równość i braterstwo.

      A to hasło masonerii budowniczych globalnego ładu NWO - czymś się różnisz?
nie dodal: "albo smierc"

--
Chiron

Data: 2016-05-15 14:38:54
Autor: Klin...................................................
W dniu 2016-05-15 o 13:45, Chiron pisze:

Użytkownik "Klin pisze:
[...]

     Nie wielka różnica masoneria już zresztą sama się tym pierwotnym dodatkiem przestała chwalić. :-)

Data: 2016-05-15 14:47:10
Autor: LeoTar
Chiron pisze:
[...]

Niestety. Dodam z przykrością: "albo śmierć nieświadomych ludzi, którzy nie zdecydują się zrezygnować z dominacji i własności".

Data: 2016-05-15 16:46:10
Autor: Klin...................................................
W dniu 2016-05-15 o 14:47, LeoTar pisze:
Klin pisze:

[...]

     A kto będzie decydował o śmierci tych nieświadomych - marzysz o takiej funkcji?

Data: 2016-05-15 17:57:21
Autor: LeoTar
Klin pisze:

[...]

A dlaczego myślisz, że ktoś musi ich fizycznie uśmiercać?

Sami wymrą naturalnie tak jak to się dzieje do tej pory za sprawą wirusa umysłu, który wpierw degraduje psychikę a potem biologię.

Data: 2016-05-15 19:29:28
Autor: Klin...................................................
W dniu 2016-05-15 o 17:57, LeoTar pisze:
Klin pisze:

[...]

     No to pozostaje nam życzyć sobie by ten wirus umysłu działał selektywnie - masz jakiś pomysł
     jak go do tego skłonić? Nie lepiej oddać tę sprawę Bogu - pardon Architektowi Świata zdaje się,
     że tę nazwę wolisz jako zwolennik hasła wolność - równość - braterstwo - albo śmierć.

Data: 2016-05-15 20:33:48
Autor: LeoTar
Klin pisze:

[...]

Lekarstwo na uczynienie z Człowieka świadomego Architekta Świata jest jedno: zmiana systemu wychowawczego z zakazowo-nakazowego na wolny od zakazów i seksualnego tabu. By wszystkie jednostki wkraczające w dorosłe i samodzielne życie były jednostkami oświeconymi, wolnymi od emocjonalnego uzależnienia od rodziców. Zakaz i jego skutek czyli uzależnienie to wirus umysłu a klasyczna "czarna pedagogika" to przeciwieństwo wychowania jednostki do-wolności, Osobnik uzależniony nie jest w stanie żyć samodzielnie i będzie uciekał od-wolności obciążając innych swoją psychiczną niedojrzałością i słabością a płodząc nieodpowiedzialnie dzieci będzie im przekazywał swoim przykładem swoją umysłową niepełnosprawność i niezdolność do samodzielnego życia. Nieświadomie będzie przekazywał swoim dzieciom wirusa umysłu dokładnie w taki sam sposób w jaki sam odziedziczył tego wirusa od swoich rodziców. Dlatego młodzi ludzie, którym rodzice ograniczyli dostęp do wiedzy o życiu uniemożliwiając emocjonalne zrównanie się z samymi sobą (czyli ze Stwórcą dziecka) starzeją się i umierają robiąc miejsce następnym pokoleniom po to by wreszcie które s z tych pokoleń przełamało tabu i stało się Świadomym Człowiekiem równym swoim Stwórcom czyli Rodzicom. Niestety nie uda się tego dokonać bez woli i zgody Rodziców (czyli dziecięcego boga). By przeorać ludzką nieświadomość konieczna jest rewolucja, która może nie być bezkrwawa ze względu na opór starego i tego całego chorego "zaplecza", które stare sobie zbudowało by z braku zaufania zapewnić sobie dominację.  Zbudowało by sprawować kontrolę i żywić się pracą młodego, które chce się wyrwać na wolność i niepodleglość.

Data: 2016-05-15 21:24:02
Autor: Klin...................................................
W dniu 2016-05-15 o 20:33, LeoTar pisze:
[...]

     Czyli co eutanazja dla starych aby młodzi mogli pożyć przez chwilę w raju oczywiście nie za wcześnie
     starzy też się młodym czasem przydają choćby przypilnować wnuki kiedy młodzi chcą się zabawić.
     Ale oczekiwanie od młodych rewanżu za nieprzespane noce opiekę w młodości -  to według Ciebie
     przesada - ile masz lat, żeś taki radykalny, odważny i pewny, że sam zawsze sobie w życiu poradzisz?

Data: 2016-05-15 22:46:49
Autor: LeoTar
Klin................................................... pisze:
[...]

niepodległość.

Czyli co eutanazja dla starych aby młodzi mogli pożyć przez chwilę w
 raju oczywiście nie za wcześnie starzy też się młodym czasem
przydają choćby przypilnować wnuki kiedy młodzi chcą się zabawić.

Odrywasz moje zdania od reszty po to by mi postawić zarzuty. Postępujesz
nieuczciwie ale Ci odpowiem.

Pisząc o odchodzeniu starego pokolenia nie nawołuję do eutanazji lecz mam na myśli wymieranie wskutek starzenia się i schorzeń, które są nieodzownymi składnikami życia ludzi nieświadomych i cierpiących na brak poczucia własnej wartości. Ten psychiczny deficyt powstaje z powodu poczucia niższości w stosunku do Rodzica (boga) powstałego na bazie nierozwiązanego kompleksu Edypa/Elektry czyli niezrównania się emocjonalnego Dziecka z Rodzicem tej samej płci. Jeżeli nie dochodzi do zrównania to przez całe swoje dorosłe (ale niedojrzałe) życie dziecko cierpi na kompleks niższości w stosunku do tego rodzica. Zrównanie może nastąpić tylko wtedy gdy rodzic zgodzi się przekazać dziecku wszelką swoją wiedzę o życiu w doświadczeniu, a dziecko odważy się po to doświadczenie sięgnąć i nie będzie się bało, że rozgniewa tym swego boga-rodzica. Umożliwienie dziecku przez rodzica tego doświadczenia to równocześnie przejaw zaufania i szacunku między dzieckiem i rodzicem a także przekazanie dziecku wzorca partnera płci przeciwnej i zbudowanie relacji zaufania do płci przeciwnej. Do zbudowania zaufania i szacunku dla siebie i płci przeciwnej potrzebni są zatem oboje rodzice w tym samym czasie i w tej konkretnej sytuacji.

Ale oczekiwanie od młodych rewanżu za nieprzespane noce opiekę w
młodości -  to według Ciebie przesada - ile masz lat, żeś taki
radykalny, odważny i pewny, że sam zawsze sobie w życiu poradzisz?

W tym roku kończę 66 i uważam, że powinienem żyć dopóty dopóki będę się w stanie sam obsłużyć i nie chce obciążać dzieci swoją potencjalną niesprawnością. Co do oczekiwania od młodych rewanżu to uważam, że jeżeli dostaliby ode mnie wszystko to o czym piszę to i wsparcie od nich dostałbym.

Gdy stałem się świadomym tego czego dzieci ode mnie podświadomie oczekują moja żona wyrzuciła mnie akurat z domu za to, że przestałem dzieci okłamywać rezygnując z manipulacji i niedomówień, z których korzystała ona. Wykorzystywała mój obawę (strach) przed oddaleniem mnie od jej usług seksualnych gdybym powiedział dzieciom prawdę o nas i naszej przeszłości. Ale ja w końcu przestałem się bać i wolałem prawdę zamiast fałszu i obłudy. W zamian za to zrobiła ze mnie wroga dzieci, wilkołaka, którego należy się bać. A ponieważ publikowałem w sieci wszystkie swoje wnioski co do tego jak powinno wyglądać wychowanie dzieci nie ukrywając przed nią niczego więc mogła dzieci straszyć przedstawiając mnie jako przestępcę seksualnego. Ponieważ całkowicie pozbawiła mnie kontaktu z dziećmi więc zrobiła z nimi co tylko chciała w glorii i chwale polskiego matriarchalnego prawa i przy udziale równie jak ona pokręconych psycholożek.

Ponieważ kobieta wspierana przez inne kobiety pozbawiła mnie wszelkich praw w stosunku do dzieci więc nie czuję się w obowiązku dalej wspomagać tego przekręconego układu. Czas pokaże kto miał rację czy ona broniąc dzieci przede mną czy ja tworząc nowy system wychowawczy oparty na strzępach informacji uzyskanych od dzieci wzbogaconych następnie o obserwacje wykonywane szczególnie pod kątem identyfikacji przemocy psychicznej w rodzinach. A dzieci są już dorosłe (ale emocjonalnie niedojrzałe) i przemoc z całą siłą ujawni się teraz w ich pokoleniu. Pierwszym sygnałem są wady rozwojowe u synka mojej córki wywołane, według mnie, skrajnie negatywnymi emocjami, które szalały w jej umyśle gdy decydowała się na dziecko by zrobić z niego swego uzależnionego i podporządkowanego jej woli niewolnika tak jak matka zrobiła z niej swoją niewolnicę. Odwieczna klątwa pokoleń została podtrzymana i przeniesiona w przyszłość.

Data: 2016-05-15 14:13:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 15 maja 2016 22:46:59 UTC+2 użytkownik LeoTar napisał:

[...]

Czyli jak wprowadzisz swoją utopię, to będą po dżungli chodziły antylwy,
zaś w morzu płynęła lemoniada zamiast słonej wody. Pocieszne.

Data: 2016-05-15 23:43:25
Autor: LeoTar
Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Nie wiem jak będzie wyglądał świat ludzi świadomych, gdy umysły jednostek nie będą ze sobą konkurować lecz będą współpracować dla osiągnięcia wspólnych celów. Może znikną kataklizmy, które są według mojej teorii Świadomości i stworzonego przez nią wszechświata, stanami straszliwego nagromadzenia się przemocy i złych emocji w zbiorowej świadomości. Nie wiem jak będzie wyglądał ten nowy świat z którego zostanie wyeliminowana przemoc. Jedno jest pewne, że nie zniknie dopóty dopóki trwać będzie Świadomość a ta jest w końcu bytem ponad i pozaczasowym jako że czas to tylko produkt naszej wyobrazni.

Data: 2016-05-16 00:12:21
Autor: Kviat
W dniu 2016-05-15 o 22:46, LeoTar pisze:
[...]

Tłumacząc to na normalny:
gdy twoja żona odkryła, że masz ciągoty seksualne do dzieci (tylko własnych?) i przestałeś się z tym kryć, to wpieprzyła cię z domu.

[...]

uświadomiła ci, że powinieneś się leczyć.

A ponieważ publikowałem w sieci
wszystkie swoje wnioski co do tego jak powinno wyglądać wychowanie
dzieci nie ukrywając przed nią niczego więc mogła dzieci straszyć
przedstawiając mnie jako przestępcę seksualnego.

I słusznie. Rodzice powinni chronić dzieci przed pedofilami.

Ponieważ całkowicie
pozbawiła mnie kontaktu z dziećmi więc zrobiła z nimi co tylko chciała w
glorii i chwale polskiego matriarchalnego prawa i przy udziale równie
jak ona pokręconych psycholożek.

LOL :)
Wszyscy dookoła są pokręceni, a tylko ty jedyny znasz prawdę objawioną.

[...]

Zapewne gdybyś zgwałcił swoją córkę, to w jej umyśle nie szalałyby skrajnie negatywne emocje, a synek twojej córki nie miałby wad rozwojowych...

No przyznam szczerze, że już dawno przekroczyłeś granice, ale tak popierdolonego ciągu wnioskowania się nie spodziewałem.

gdy decydowała się na dziecko by zrobić z niego swego uzależnionego i
podporządkowanego jej woli niewolnika tak jak matka zrobiła z niej swoją
niewolnicę.

Tak, na pewno dlatego decydowała się na dziecko :/

Całe szczęście, że jej matka zachowała zdrowy rozsądek i w porę ucięła patologiczny układ, co niestety nie zawsze ma miejsce.

Pedofilu pieprzony, są matki, które przymykają oko na to co wyprawia ojciec/ojczym/partner i wbrew twoim chorym teoriom, te dzieci wcale nie są szczęśliwsze od niemolestowanych. Te twoje zboczone teorie niejeden pedofil sprawdzał w praktyce, a ty naiwnie udajesz, że jesteś pierwszy, który to wymyślił i myślisz, że nikt się nie zorientuje...
Nie jesteś pierwszy i twoje dzieci mają szczęście, że twoja żona odpowiednio wcześnie (mam nadzieję) się zorientowała o co ci chodzi.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2016-05-15 12:24:36
Autor: CookieM
W dniu 15.05.2016 o 10:20, LeoTar pisze:
[...] Pewnie nie wystawiłeś nigdy nosa poza Polskę, że nie
dostrzegasz degrengolady i demoralizacji świata zachodniego, którego tak
zaciekle bronisz.

Pewnie żyje jak pączuś w maśle w jakimś pałacu biskupim i robi laskę rezydentom. Zachód to on ma tutaj, wszak Kościół Rzymski w Polsce zawsze kreował się na awangardę i obrońcę (wybiórczego) zachodnich wartości.

Data: 2016-05-15 22:58:14
Autor: LeoTar
Podchody trwają i się nasilają.
glob pisze:
LeoTar

[...]

To proste buraczku chcesz być swojski, cyk komputerek wyłącz, bo
niemiecki satelita daje internet, więc wkprowadź w końcu w życie tą
swoją zaściankową ksenofobie. A nie tu będziesz pierdolił korzystając
z obcych rzeczy. To niezrównoważenie psychiczne buractwa, bo nie
rozumie na jakim świecie żyje, wyjesz o narodowość to korzystaj
jedynie z tej narodowości, a nie obcych dokonań.

Twoja mentalność to mentalność i natura niewolnika. To, że ktoś mi coś sprzedaje nie oznacza, że mam być od niego w jakikolwiek sposób zależny. On po to to coś wyprodukował, żeby sprzedać usługę. A jeżeli chce mnie sobie dzięki tej usłudze podporządkować i zniewolić o niech spier.... na drzewo, na jego miejsce przyjdą inni, którzy nie będą mieli zapędów władczych. Burak iem to Ty jesteś mości globku. Zamieniłeś sobie dupę z głową.

Data: 2016-05-15 23:31:32
Autor: LeoTar
Podchody trwają i się nasilają.
glob pisze:
LeoTar
glob pisze:
LeoTar

[...]

To się wyzwalaj prosiaku z internetu który dostarczają ci obce
państwa i wtenczas będziesz miał swój zaścianek, zacznij od siebie.

Płacę i korzystam z usługi tyle ile chcę i potrzebuję. A jeżeli Tobie się coś w moim pisaniu nie podoba to nie musisz tego czytać. Czytasz to jest Twój wolny wybór i nie dziw się, że możesz znalezć odmienne od Twojego zdanie. Ty krzyczysz, że wszyscy są głupi a tyko TY jeden mądry. Nie szanujesz ludzi, poniżasz, kłamiesz i pier...... trzy po trzy.

Data: 2016-05-16 00:18:53
Autor: Kviat
W dniu 2016-05-15 o 23:31, LeoTar pisze:
 Ty krzyczysz, że wszyscy są głupi a tyko TY jeden mądry.
Nie szanujesz ludzi, poniżasz, kłamiesz i pier...... trzy po trzy.

Przeczytaj to ze zrozumieniem.
A potem jeszcze raz i jeszcze raz. Tak dużo razy, aż zrozumiesz to, co sam napisałeś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2016-05-16 04:07:23
Autor: stevep

[...]