Podchody trwają i się nasilają.

Data: 2016-05-13 11:32:02
Autor: Ciemny Lód
Podchody trwają i się nasilają.

Użytkownik "LeoTar" <LeoTar@wp.pl> napisał w wiadomości news:nh3mk6$not$1node1.news.atman.pl...
Strach dupę ściska władzuchnom zachodnich darmozjadów i ustami Sorosa czyli fundacji Batorego lamentują nad negatywnym wpływem polskiej rewolty na świat zachodni i próbują straszyć polskie władze, jakie to negatywne konsekwencje dla Polski mogą wyniknąć z nierespektowania tajemniczych wartości.

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/520522,fundacja-batorego-ostrzega-polityka-zagraniczna-pis-prowadzi-do-marginalizacji-polski.html

Zapierdalaj do marketu i kup worek cukru!

CL

Data: 2016-05-13 13:04:07
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 13 May 2016 11:32:02 +0200, Ciemny Lód napisał(a):

[...]

A żebyś wiedział - polskich młynów i cukrowni już na lekarstwo, niedługo
będziemy od Niemca kupowali i chleb, i cukier, i prąd, i całą resztę,
płacąc i płacząc...

Data: 2016-05-14 00:19:33
Autor: Stachu Chebel
W dniu piątek, 13 maja 2016 13:04:10 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> A żebyś wiedział - polskich młynów i cukrowni już na lekarstwo, niedługo
będziemy od Niemca kupowali i chleb, i cukier, i prąd, i całą resztę,
płacąc i płacząc...

Niesamowite !!  Otóż zgadzam się z Tobą od A..Z. Nieopodal ode mnie wykupiono cukrownię. Ładnych parę lat temu.. Za mniejszą kwotę niż było cukru na magazynie.  No i curva jego mana, jakie wnioski ?? 1. O ile Ruscy nie są naszymi przyjaciółmi, to na pewno nie są naszymi wrogami.
2. O ile Niemcy nie są naszymi wrogami, to na pewno nie są naszymi przyjaciółmi.

I tak wynika to z "Histerij"

Data: 2016-05-16 05:33:18
Autor: z
Podchody trwają i się nasilają.
W dniu 2016-05-14 o 09:19, Stachu Chebel pisze:

I tak wynika to z "Histerij"

Swego czasu jak jeszcze pracowałem na roli ;-) uprawa buraka cukrowego stanowił sporą część naszego budżetu.
Teraz mi nie wolno buraka ani mleka. _NIE WOLNO_.
Znaczy są jakieś szczątkowe kwoty które więksi powykupowali bo im się jakoś jeszcze opłacało.
Gdyby to były jakieś kontrowersyjne uprawy: konopie, tytoń... lub zanikające niszowe ale tu chodzi o podstawowe produkty masowo spożywane.

To jest totalitaryzm brukselskiech biurw.

Że cukier szkodzi? Pewnie że szkodzi. Tylko jakoś w cocacoli nikomu nie przeszkadza.
Jak widzę reklamy dla dzieci albo pierwsza pożyczka gratis (taki zachodni cukier) to mi się bebechy przewracają.
A ciemny lud to łyka.

Data: 2016-05-17 04:00:24
Autor: stevep
W dniu .05.2016 o 05:33 z <z@z.pl> pisze:

[...]

Nie wiesz, że "cukier krzepi"?

--
stevep

Data: 2016-05-14 03:01:02
Autor: stevep
W dniu .05.2016 o 13:04 Ikselka <ikselk@gazeta.pl> pisze:

[...]

I co ten niemiecki cukier mniej słodki?

--
stevep

Data: 2016-05-14 08:43:47
Autor: Qrczak
Podchody trwają i się nasilają.
Dnia 2016-05-14 03:01, obywatel stevep uprzejmie donosi:
[...]

Słony.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

Data: 2016-05-15 03:27:58
Autor: koszmar z ulicy czerskiej
użytkownik stevep napisał:

I co ten niemiecki cukier mniej słodki?

Licząc słodkość za kilogram, można powiedzieć że tak,
mniej słodki. Ty zapomniał jak cukier był po 4PLN?

Data: 2016-05-16 03:46:38
Autor: stevep
W dniu .05.2016 o 12:27 koszmar z ulicy czerskiej  <koszmar.z.ulicy.czerskiej@gmail.com> pisze:

użytkownik stevep napisał:

I co ten niemiecki cukier mniej słodki?

Licząc słodkość za kilogram, można powiedzieć że tak,
mniej słodki. Ty zapomniał jak cukier był po 4PLN?

Eeee, niemiecki to powinien być gorzki.

--
stevep

Data: 2016-05-15 14:17:00
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 14 May 2016 03:01:02 +0200, stevep napisał(a):

[...]

W miarę postępu ich monopolu i dyktatu cenowego - coraz mniej. Nie wiesz
takich prostych rzeczy z historii? To poczytaj, dlaczego "za niemca"
wszytskie cukrownie i gorzelnie w Polsce były pod niemieckim zarządem i
kontrolą oraz dlazego nie wolno było mieć nawet żaren w domu - szło się za
ich posiadanie pod ścianę.
:->

Data: 2016-05-16 03:48:34
Autor: stevep

[...]