Podcinać nie kazano???

Data: 2010-07-10 22:28:25
Autor: Marcin Kasperski
Podcinać nie kazano???

Tak oglądałem tych Urugwajczyków walących sam na sam w Butta i
uświadomiłem sobie, że chyba na całym mundialu nie widziałem ani jednego
gola strzelonego podcinką a nawet nieudanych prób miękkiego lobowawnia
sobie nie przypominam. Znowu je^Habulani?

Data: 2010-07-10 23:14:30
Autor: Aman
Podcinać nie kazano???

Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:87pqyvrsie.fsf@mekk.waw.pl...

[...]

Robben probowal w meczu z Urugwajem i zjebal

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-07-11 08:24:08
Autor: tomus_king
Podcinać nie kazano???
Tak ogl±dałem tych Urugwajczyków wal±cych sam na sam w Butta i
u¶wiadomiłem sobie, że chyba na całym mundialu nie widziałem ani jednego
gola strzelonego podcink± a nawet nieudanych prób miękkiego lobowawnia
sobie nie przypominam. Znowu je^Habulani?

Mecz Urugwajowi przegrał ten bramkarzyk. Przez 90 minut zrobił tyle "woĽniaków" ze musiało się to tak skończyć. Widzi że piłka ¶liska bo leje a Niemcy rz±dz± w powietrzu to nie powinien ruszać dupy poza 5 metr.

Data: 2010-07-11 23:07:45
Autor: Marcin Kasperski
Podcinać nie kazano???
" tomus_king" <tomus_king@gazeta.SKASUJ-TO.pl> writes:

[...]

Mecz Urugwajowi przegrał ten bramkarzyk. Przez 90 minut zrobił tyle "woźniaków" ze musiało się to tak skończyć. Widzi że piłka śliska bo leje a Niemcy rządzą w powietrzu to nie powinien ruszać dupy poza 5 metr.

Dzisiaj do klubu "za cholerę nie spróbuję podnieść piłki, będę walił w
bramkarza" dołączyli Holendrzy i Hiszpanie.

PS Mecz o trzecie miejsce fascynujący, akcje, strzały, gole,
emocje. Finał totalnie beznadziejny.

Data: 2010-07-11 23:34:52
Autor: Fidelio
Podcinać nie kazano???
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomo¶ci news:87lj9hsp5q.fsfmekk.waw.pl...
[...]

Dzisiaj do klubu "za cholerę nie spróbuję podnie¶ć piłki, będę walił w
bramkarza" doł±czyli Holendrzy i Hiszpanie.

Zwłaszcza Robben.

Może nie chc± jej podcinać bo Jabulani jest niezwykle "lotna" ;-)

Data: 2010-07-11 15:09:40
Autor: Roberto
Podcinać nie kazano???
On 11 Lip, 23:34, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasper...@mekk.waw.pl> napisał w
> [...]

> bramkarza" doł±czyli Holendrzy i Hiszpanie.

Zwłaszcza Robben.

Może nie chc± jej podcinać bo Jabulani jest niezwykle "lotna" ;-)

Forlan był najlepszym zawodnikiem tych mistrzostw. On sam ci±gn±ł grę
Urugwaju

Data: 2010-07-12 13:12:24
Autor: Cavallino
Podcinać nie kazano???
Użytkownik "Roberto" <calder@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:2998ea05-b122-4b35-9249-
> [...]

Może nie chc± jej podcinać bo Jabulani jest niezwykle "lotna" ;-)

Forlan był najlepszym zawodnikiem tych mistrzostw. On sam ci±gn±ł grę

A Twoja odpowiedĽ jaki ma zwi±zek z poprzednim postem?

Podcinać nie kazano???