Podejrzany piorun

Data: 2019-08-24 03:10:31
Autor: szalaput.kleska.alfred
Podejrzany piorun
Szrek o lotności płyty chodnikowej napisał:
"Barbara Bogdanowicz z zakopiańskiej prokuratury poinformowała, że śledztwo będzie prowadzone pod kątem nieumyślnego spowodowania śmierci.

Może dlatego że zakładasz nieumyślne spowodowanie śmierci przez
osoby trzecie, a powinieneś wziąć pod uwagę samych poszkodowanych.

Data: 2019-08-24 12:16:48
Autor: Shrek
Podejrzany piorun
W dniu 24.08.2019 o 12:10, szalaput.kleska.alfred@gmail.com pisze:
[...]

Dość śmiała hipoteza. Ale wisz zapewne co się robi ze śledztwem jak oskarżony nie żyje?

--
Shrek

Data: 2019-08-24 03:24:59
Autor: szalaput.kleska.alfred
Podejrzany piorun
użytkownik Shrek napisał:

> Może dlatego że zakładasz nieumyślne spowodowanie śmierci przez
> osoby trzecie, a powinieneś wziąć pod uwagę samych poszkodowanych.

Dość śmiała hipoteza. Ale wisz zapewne co się robi ze śledztwem jak oskarżony nie żyje?

Zakłada się wszystkie możliwe warianty, ale na litość boską
nie w przypadku kiedy piorun pierdolnie, nie ośmieszajcie się
Szreku.

Jak Cie czytam, ta sobie myślę, może to i dobrze że żonkę wypierdolili.
Kto takich debili zatrudnia?

Data: 2019-08-24 16:21:59
Autor: Shrek
Podejrzany piorun
W dniu 24.08.2019 o 12:24, szalaput.kleska.alfred@gmail.com pisze:

[...]

Szałapucie drogi - z ciebie to naprawdę jest klęska. Czytajcie po pierwsze co się do was pisze - nie ma sensu nic badać, a już zwłaszcza pod kątem zarzutów poszkodowanym - oni nie żyją - rozumiesz?

A po drugie - jak mówicie do Polaków, to musicie się szałapucie wyzbyć nawyku mówienia w liczbie mnogiej, bo wali od was kacapskim trolem jak od stirlitza. Choć biorac pod uwage wszego nicka, to sobie z was politrucy po prostu jaja robią:P

Jak Cie czytam, ta sobie myślę, może to i dobrze że żonkę wypierdolili.
Kto takich debili zatrudnia?

No właśnie. Zameldujcie przełożonemu, że ktoś go w chuja robi posyłająć was na odcinek usenetu. No chyba że zdają sobie sprawę jakim imbecylem jesteście i wysłali was tu na banicję, żebyście szkód na onecie nie narobili. Bo w to, że ktoś płaci za agitkę na pregu to nie uwierzę. Nie można być aż takim debilem - chyba że po prosstu wyprowadzacjętak kasę z partii.

No albo jestescie po prostu pożytecznym idiotą, ale to nie tłumaczy waszych rusycyzmów. A teraz poszoł.

--
Shrek

Podejrzany piorun