Podejrzenie popełnienia przestępstwa a nieznana tożsamość sprawcy

Data: 2010-07-28 00:51:08
Autor: jQ
Podejrzenie popełnienia przestępstwa a nieznana tożsamość sprawcy
Byłem świadkiem zaatakowania, przez jednego z uczestników pewnego
zgromadzenia, grupy osób przyglądających się temu zgromadzeniu gazem
łzawiącym. Wcześniej wezwałem patrol policji do samego zgromadzenia,
tak, że policjant przybył chwilę po tym zdarzeniu. Niestety, nie
zainteresował się tym incydentem, nie spisał zeznań pokrzywdzonych,
nie zainteresował się posiadanymi przez nich zdjęciami sprawcy. Nie
podjął się również zatrzymania sprawcy mimo, iż przez dobre kilka
minut był on jeszcze na miejscu zdarzenia i pokazywałem policjantowi,
kto to jest.
Oprócz skargi na policjanta, chcę złożyć w prokuraturze zawiadomienia
o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez sprawcę użycia gazu. Jak
takie zawiadomienie sformułować, jeśli nie znam tożsamości sprawcy, a
mam jedynie jego zdjęcia i zeznania poszkodowanych i świadków? Z
jakiego paragrafu KK można by ją skarżyć?

Podejrzenie popełnienia przestępstwa a nieznana tożsamość sprawcy