Podejrzewam uczestniczkę psp.

Data: 2010-04-21 10:51:55
Autor: cirrus
Podejrzewam uczestniczkę psp.
# Naród boleje i tarzają się w spazmach. Zrozpaczona forumowiczka "portalu
nawiedzonego" pisze przeto: "..prawda jest taka, to nie był wypadek. To był,
zaplanowany dużo wcześniej, bezlitosny zamach. Pytanie tylko. kto za tym
stoi??? Czy tylko Rosja???"
Jak to moja droga, nie wiesz kto za tym stoi? Prawdziwej Polce nie wypada
wręcz popisywać się publicznie taką zadziwiającą niewiedzą. Toż to takie
proste i logiczne, po wielokroć dogłębnie już wyjaśniane. Za tym strasznym
zamachem stoją ( w kolejności niekoniecznie alfabetycznej): Miedwiediew i
Putin (szepcący do ucha Tuskowi: "Panie Premierze melduje wykonanie
zadania") -- -- - służby specjalne Rosji -- -- - pogrobowcy WSI i niedobitki
UB -- -- - Tusk z Komorowskim -- -- - Sarkozy (sam kurdupel, nie lubi
konkurencji innych kurdupli) -- -- - Unia Europejska jak leci -- -- - dziwkarz
Berlusconi -- -- - Obama, ta czarna madonna w spodniach, chodząca na parcianym
pasku masonów -- -- - rząd Islandii nie potrafiący utrzymać na wodzy głupiego
wulkanu -- -- - wytwórcy i sprzedawcy zniczy (zaplanowali cudowny
interes) -- -- - BOR (miał dosyć prezydenckiego psa kąsającego ich nieustannie
po łydkach) -- -- - kościelni (kasa, kasa, kasa przez lata i na wieki) -- -- -
producenci Boinga (do reszty należało skompromitować ten latający ruski
złom) -- -- - tudzież cała masa jeszcze nie zidentyfikowanych zdrajców,
których tu nie wymieniam, ale których listę -  jak mniemam - każdy
patriotycznie ułożony Polak jest w stanie natychmiast uzupełnić. Pozostaję w
nadziei, czekam na sensacje... #
Ze strony:
http://tiny.pl/hgs3c

--
stevep

Data: 2010-04-21 02:25:15
Autor: Antenka
On 21 Kwi, 10:51, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
[...]

Wal się orangutanie,  pusta mózgoczaszko!

Antenka

"Kiedy Klich poda się do dymisji?! Czekamy!"

Data: 2010-04-21 11:55:32
Autor: MH
Podejrzewam uczestniczkę psp.

Wal się orangutanie,  pusta mózgoczaszko!

===============

Czyli to o Ciebie jednak chodziło !!!  Buahaha....

MH

Data: 2010-04-21 12:32:03
Autor: cirrus
Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001bf5.4bcecb94newsgate.onet.pl...
Wal się orangutanie, pusta mózgoczaszko!
===============
Czyli to o Ciebie jednak chodziło !!!  Buahaha....
MH

Uderz w stół ...

--
stevep

Data: 2010-04-21 15:59:57
Autor: Tomy
Podejrzewam uczestniczkę psp.

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote in message news:hqmhb0$pt3$1news.vectranet.pl...

Uderz w stół ...

....a dziadek kretyn się odezwie. Coś ci się dziadku
dzisiaj strasznie rączki z nerwów telepią.

Data: 2010-04-22 00:19:22
Autor: MH
> [...]

> Uderz w stół ...

...a dziadek kretyn się odezwie. Coś ci się dziadku
dzisiaj strasznie rączki z nerwów telepią.

======================

Wyjątkowo elokwentna odpowiedź!!  Jestem pod wrażeniem. Wszelakie argumenty
wytelepuje z rąk. Chyba się napiję ...

MH

Data: 2010-04-21 17:33:33
Autor: Tomy

"MH" <logiznam1@op.pl> wrote in message news:3461.00001c5f.4bcf79eanewsgate.onet.pl...

> [...]
>
> Uderz w stół ...

...a dziadek kretyn się odezwie. Coś ci się dziadku
dzisiaj strasznie rączki z nerwów telepią.

Taki był zamiar aby była.

Jestem pod wrażeniem. Wszelakie argumenty
wytelepuje z rąk. Chyba się napiję ...

No nie ? Dziadek cirrus to gigant elekwencji i argumentacji,
zawsze jak otworzy ślepia, to biegnie do komputera i zaraz
zaczyna argumentować w ten sposób:

"Chuj ci kretynie na drogę"

"Pierdolisz, to kosmici."

"A kosmici cie nie chcą zniszczyć kretynie?"

"A tobie zdaje się te lemingi we łbie się pieprzą i stąd idiotyzmy."

I tak dalej i tak dalej, same argumenty i elekwencja.
Zapomniałeś tego zauważyć i pochwalić kolegę PoWca?

Data: 2010-04-22 02:00:03
Autor: MH
Podejrzewam uczestniczkę psp.

No nie ? Dziadek cirrus to gigant elekwencji i argumentacji,
zawsze jak otworzy ślepia, to biegnie do komputera i zaraz
zaczyna argumentować w ten sposób:

[ciach/cenzura]

I tak dalej i tak dalej, same argumenty i elekwencja.
Zapomniałeś tego zauważyć i pochwalić kolegę PoWca?

A to musiało umknąć mojej uwadze. Jeżeli tak było , moja ocena owego jest zgodna
z Twoją. Ale to już sprawa między Wami. Aha , odn. sformuowania "pochwalić
kolegę PoWca" ...  Przyznam Ci się do czegoś.. Lata swoje mam.. Jestem jednostką
wyjątkowo aspołeczną , nawet za czasów PRL'u podczas jakichś tam "wyborów" ,
komisja pofatygowała się do mojego pokoju w akademiku przed zakończeniem jedynie
słusznych i demokratycznych wyborów abym "dał głos". Wykręciłem się , że nie mam dowodu przy sobie  , a tak wogóle , że ja to nie
ja..  I nikt mi dzisiaj URWA JEGO MAĆ nie zarzuci , że popierałem jaruzela ,
mira/jara czy też Meleksa Karskiego. Podczas porannej toalety patrzę prosto w
lustro...  Taki ze mnie aspołeczny typ !!!

MH

P.S. Jak Jogi zbierze 100K podpisów , złamię się i po raz pierwszy w życiu pójdę
na wybory..  Lepiej nie będzie , ale przynajmniej weselej ...

Data: 2010-04-21 19:30:08
Autor: Tomy

"MH" <logiznam1@op.pl> wrote in message news:3461.00001c65.4bcf9183newsgate.onet.pl...

A to musiało umknąć mojej uwadze. Jeżeli tak było , moja ocena owego jest zgodna
z Twoją.

Aby cirrus mógł umknąć uwadze, trzeba zupełnie nie czytać tego
forum, facet jest tak widoczny, jak czerwona gwiazda na radzieckim
sztandarze. Wystarczy wejść na jego profil w google i wpisać "kretyn",
reszta sama się pojawi.

Ale to już sprawa między Wami.

Niby dlaczego "miedzy wami", skoro sam zabierasz się za dyskutowanie
zachowania "PiSiorow" ? Z jakiego powodu zachowanie PeOwców jest mniej
interesujące ?

[...]

Może, ale dosyć wyraźne sympatie i antypatie są widoczne w tym co piszesz,
bez znaczenia czy masz ochotę to przyznać czy nie. Przypomina to bardzo
wypowiedzi cyca, w których uświadamia szaraczków, że jest apolitycznym,
zatroskanym katolikiem, walczącym o dobro KK.

Data: 2010-04-22 02:32:06
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

?

Data: 2010-04-22 02:43:00
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

Data: 2010-04-22 08:16:27
Autor: cirrus
Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001c5f.4bcf79eanewsgate.onet.pl...
[...]

Lepiej sobie zapisz jako kretyństwo roku.

--
stevep

Data: 2010-04-21 12:14:41
Autor: Panslavista

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:5f95ecb5-c6e9-44f3-9de5-6913522d42e3b33g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

To tylko  DUPOGŁÓW - pełzak z gromady płaszczaków.

Data: 2010-04-21 14:03:50
Autor: jadrys
Podejrzewam uczestniczkę psp.
W dniu 2010-04-21 10:51, cirrus pisze:
#

O co podejrzewasz, i kogo?

Data: 2010-04-21 15:32:02
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hqmpjl$v3u$1news.onet.pl...
W dniu 2010-04-21 10:51, cirrus pisze:
#
O co podejrzewasz, i kogo?

Nie umiesz czytać? O napisanie tekstu, który zamieściłem.

--
stevep

Data: 2010-04-21 15:59:46
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-21 15:32, cirrus pisze:
[...]

No dobrze, ale możesz powiedzieć skąd te podejrzenia że to ktoś z psp?  Zajrzyrzyj kiedy chociażby na YT, na kanał jakiejś nawiedzonej "prawicówki". sam zobaczysz jakie tam są teksty, jakie padają słowa i argumenty. psp to w porównaniu z tym oaza rozwagi i kultury.

Data: 2010-04-21 19:05:14
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hqn0ct$mki$1news.onet.pl...
[...]

Raczej rynsztok, a że zdarzja się jeszcze większe rynsztoki to zadna pociecha.

--
stevep

Data: 2010-04-21 22:47:30
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-21 19:05, cirrus pisze:
[...]

No a czego innego się można spodziewać w dyskusjach o polityce?  Chyba nie "wersalu"?

Data: 2010-04-22 01:17:45
Autor: MH
Podejrzewam uczestniczkę psp.

No a czego innego się można spodziewać w dyskusjach o polityce?  Chyba nie "wersalu"?

=====================

Hmmm , a jak tak popatrzeć w archiwum sprzed 2-3 lat , też były kłótnie , no
baa.. Wersalu tu nigdy nie było.. Ale jakoś tak bardziej swojsko , domowo...
Byli zwolennicy pisu , byli zwolennicy po i .. normalka , "psztyki" wzajemne
były. Nie mniej jednak , odbywało się to w ramach jakichś tam przyjętych
"pspowskich" norm i niejednokrotnie było i wesoło , a co najważniejsze były
używane argumenty. No pewnie , toż to nie Wersal , owe argumenty często były
okraszone w takie czy inne słownictwo...  Od pewnego czasu zauważam na psp
totalny śmietnik..  Spowodowany głownie przez FANATYCZNYCH pisowców ... Te jakieś 2-3 lata temu , byłem "w miarę" aktywny na psp.. Wówczas "inaugurował"
swoją obecność na psp jeden z bardziej dzisiaj aktywnych (fanatyk pis) ...
Zwracałem uwagę na słownictwo , treść , formę itp...  Odnosiło pożądane efekty
(w miarę..).  Niestety , z chamstwem nie wygrasz!! W miarę upływu czasu , BYDŁO
zakrzyczy wszystkich (Orwell).. Zwróć uwagę na posty CYC'a. Zawsze ma coś do
powiedzenia , argumentuje swoje stanowisko , używa kulturalnego języka. Można
się z nim zgadzać lub nie !!  Jest to w końcu GRUPA DYSKUSYJNA , więc podejmujmy
dyskusję. Tymczasem , lecą na niego kibolskie odzywy , w czym
oczywistaoczywistość prym wiodą FANATYCY pis..

Kolorytu na grupie dodawał wówczas główny prowokator TZVA , z "podejrzaną" z
tematu wątka można było pożartować , mój kum BACO tyz nieroski nadzień cosik łod
siem dozucił , ja na dobranoc podrzucałem fajną muzę dla wyluzowania itd,itp..  Ja tam akurat nie jestem zwolennikiem ani po ani pis.. Ktokolwiek by nie był ,
robią nas w bambuko..  Jestem natomiast pełen obaw odn. zachowań fanatycznych
nacjonalistów. A takimi są niestety pisiory...  Mało tego , a jak się wdawało wówczas w pewne dyskusje pozapolityczne(teraz już
nie , bo wiadomo , że to bez sensu), wychodziło totalne nieuctwo. I to na
poziomie gimnazjalno/licealnym. Czyje ??
Zaś pisiory. Rozumiem , można się nie znać na jakiejś dziedzinie. No to jak się
nie znam , to nie zabieram głosu.. Ale nieee , fanatycy wszystko wiedzą !!

O kurde!!!  Ale się rozpisałem , hehe..  Będzie tego.

Cześć , idę do wyra !!!

MH

Data: 2010-04-22 13:39:25
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-22 01:17, MH pisze:

[...]

A  któż to jest ten  "jeden z bardziej dzisiaj aktywnych (fanatyk pis)"?

No cóż, cyc jest jeden, i jest niepowtarzalny, jako jeden z nielicznych na psp chce dyskutować a nie informować..

Tak ogólnie, gdy patrzę na to z boku, to wydajesz się mieć rację - zwolennicy PiS-u prezentują niższy poziom intelektualny, są bardziej wulgarni itd.  - jednym słowem - przydałaby im się parę lekcji edukacyjnych tudzież  dobrego wychowania.

Data: 2010-04-22 14:11:14
Autor: MH
Podejrzewam uczestniczkę psp.

No cóż, cyc jest jeden, i jest niepowtarzalny, jako jeden z nielicznych na psp chce dyskutować a nie informować..

Zgadza się !!

[...]

Nie podejmuję się tego wyzwania ...

MH

--