Podejrzewam, że ci bracia skrzywdzili wielu chłopców

Data: 2018-04-17 22:33:59
Autor: boukun
Podejrzewam, że ci bracia skrzywdzili wielu chłopców
Świerzyński odpowiada na zarzuty internautów. Piszą, że ukrywa sprawców przestępstwa
- Podejrzewam, że ci bracia skrzywdzili wielu chłopców. Prowadzili dziennik, do którego wpisywali nas. Nie byłem pierwszy, tylko któryś z kolei na liście zdobyczy seksualnych - mówi w rozmowie z WP Gwiazdy Sławomir Świerzyński.

Poprosiliśmy Sławomira Świerzyńskiego o komentarz do tych opinii. Dlaczego nie ujawnia nazwisk osób, które go molestowały?

- Nie znam ich nazwisk. Pamiętam tylko twarze. Jak zobaczyłem ich po raz pierwszy po 40 latach, to wszystko wróciło. Zobaczyłem ich w sejmie, chodzili z lampką szampana na jakimś raucie. Zagotowało się we mnie. Stałem jak wryty. Byłem przekonany, że tych ludzi dawno już w Polsce nie ma, że już może nie żyją - przyznaje w rozmowie z WP Gwiazdy. Z kolei w programie "Skandaliści" piosenkarz powtarzał dziennikarce: - To rozpoznawalna osoba, gdyby ludzie usłyszeli nazwisko, to by się zdziwili - mówił.

"Wiem, jak wyglądali"

- Gdybym wiedział, od razu bym powiedział. Nie będę rzucać nazwisk z rękawa, bo nie chcę nikogo skrzywdzić. Teraz dopiero dziennikarka TVN-u zadzwoniła do mnie i powiedziała, że namierzyli na Żoliborzu takich braci, którzy byli wcześniej podejrzani o pedofilię. Jak ich rozpoznam na zdjęciu, to od razu powiem. Niech pani mi wierzy, nie zdawałem sobie sprawy, że można tak zapamiętać czyjąś twarz - tłumaczy Świerzyński.

Zapowiada, że za kilka dni ma wystąpić w programie TVN-u. Dziennikarze uruchomili swoje śledztwo. Świerzyński ma zobaczyć zdjęcia podejrzanych osób. W rozmowie z nami przyznaje: - Powiem pani szczerze, ja się boję tego programu. Nie wiem, czy chcę rozdrapywać dalej tę ranę. Podejrzewam, że ci bracia skrzywdzili wielu chłopców. Prowadzili dziennik, do którego wpisywali nas. Dałem się wpisać. Nie byłem pierwszy, tylko któryś z kolei na liście zdobyczy seksualnych - opowiada.

https://gwiazdy.wp.pl/swierzynski-odpowiada-na-zarzuty-internautow-pisza-ze-ukrywa-sprawcow-przestepstwa-6242151486809729a

,,,,,
22 min. temu

Panie kłamać też trzeba umiec. W jednym zdaniu mówi "nie znam ich nazwiska" a dalej "to osoby rozpoznawalne, gdyby ludzie usłyszeli ich nazwisko toby sie zdziwili" To jak wie czy nie wie jak sie nazywają? Facet łże na czyjeś zamówienie i tyle

Data: 2018-04-17 14:06:28
Autor: Bytomir Telesfor vel Dąs
użytkownik boukun napisał:

Zapowiada, że za kilka dni ma wystąpić w programie TVN-u.

Przebijam tefauenoskie rewelacje:
http://cdn31.se.smcloud.net/t/pics/t/2009/01/16/EN-00148862-001_22382824.jpg

Co ciekawe, żydoubeki znów próbowali ostatnio wkręcić luda
sprawa Patryk Jackowski vs misiewicz.
Tego pierwszegi internety już wywąchały, występował już wcześniej w tefauenach:)

Numery stare jak świat.

Data: 2018-04-17 14:11:08
Autor: Bytomir Telesfor vel Dąs
W dniu wtorek, 17 kwietnia 2018 23:06:29 UTC+2 użytkownik Bytomir Telesfor vel Dąs napisał:
użytkownik boukun napisał:

> Zapowiada, że za kilka dni ma wystąpić w programie TVN-u..

Przebijam tefauenoskie rewelacje:
http://cdn31.se.smcloud.net/t/pics/t/2009/01/16/EN-00148862-001_22382824.jpg

Co ciekawe, te same "ż"-resortowe mikrofony pod mordą co
w przypadku Hadacza, czyli toki-efemy, "Z", onety.

Wniosek:
jak chcesz zrobić wrzutkę, szastaj tematem w ostateczności, drugi
raz ci nie uwierzą:)

Podejrzewam, że ci bracia skrzywdzili wielu chłopców