Podejrzliwi i Smrodliwi

Data: 2010-07-22 11:56:34
Autor: [he®sk]
Podejrzliwi i Smrodliwi

to nie ja wymyslilem interpretacje tego skrotu. tak okresla pis jeden z uczestnikow forum na onet.
jest w tym troche prawdy...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2010-07-22 09:31:14
Autor: precz z PO
Podejrzliwi i Smrodliwi
[he®sk] pisze:
to nie ja wymyslilem interpretacje tego skrotu. tak okresla pis jeden z uczestnikow forum na onet.
jest w tym troche prawdy...

:) Na tym samym forum, jeden z uczestników określa partię tuska
skrótem "partia oszustów", a inny dodaje "przekręt obywatelski",
jeszcze inny uczestnik pisze o nich "pojeby obywatelskie" itd. itp.
to nie ja wymyśliłem, ale jest w tym dużo prawdy:

Szef naszej PO dostał od miasta zlecenia na ponad 10 mln zł
Dorota Steinhagen
2010-07-20, ostatnia aktualizacja 2010-07-21 13:05

Działo się tak, gdy PO współrządziła Częstochową. - Jak się ktoś decyduje na działalność polityczną, powinien unikać niejasnych sytuacji - twierdzi opozycja. I pyta o interesy, które z miastem robi krewny posła tego samego ugrupowania
W Częstochowie huczy. Ludzie opowiadają sobie o interesach, które ludzie związani z Platformą Obywatelską robią z miastem. Chodzi o duże pieniądze. Firma Unipol, której współwłaścicielem jest Bogusław Chatys, szef lokalnych struktur PO, dostała od miasta kontrakty warte w sumie ponad 10 mln zł. To ta firma m.in. remontowała Popówkę i Konduktorownię, przeprowadzała gruntowny remont liceum im. Sienkiewicza i Miejskiej Galerii Sztuki, budowała ogrodzenie parku im. Staszica. Pełną listę miejskich inwestycji firmy Chatysa można znaleźć na stronie internetowej miasta w odpowiedzi na interpelację radnego Marka Balta. Smaczku sprawie dodaje fakt, że najpoważniejsze zlecenia Unipol dostawał, gdy Częstochową rządził Tadeusz Wrona, a PO rządziła razem z nim.

Chatysa oburzają pytania, czy jego zdaniem wszystko jest w porządku. Bo - jak wylicza - nie o 10 mln zł chodzi, a tylko o 8 (minus 22 proc. VAT), że to jest całkowity koszt inwestycji, a więc z materiałami i pensjami pracowników, a tak w ogóle to wyliczenia obejmują lata 2003 - 2010, więc to raptem po kilkaset tysięcy rocznie. - Moja firma przychody ma znacznie większe niż te uzyskane od miasta - zapewnia. - Zgodnie z prawem stawałem do przetargów, a że moje oferty były korzystne, to wygrywałem. Nie tylko w czasach rządów Tadeusza Wrony, wcześniej także, bo moja firma istnieje już 20 lat - tłumaczy.

Chatys zapewnia, że starannie oddziela politykę od działalności biznesowej. Dlatego nigdy nie kandydował na radnego ani posła, żeby nie było podejrzeń o kumoterstwo.

- To źle, że lokalny przedsiębiorca chce także społecznie zrobić coś dla miasta? - pyta. I sam sobie odpowiada, że dobrze. - Przecież Marek Balt, który zgłosił w tej sprawie interpelację, od dawna jest szefem komisji rewizyjnej - mówi Chatys. - Ciekawe, dlaczego sprawą zainteresował się dopiero teraz. Czyżby chodziło o zbliżające się wybory samorządowe, które Lewica chce wygrać?

Marek Balt pyta nie tylko o kontrakty Chatysa. Złożył także interpelację o zlecenia dla firmy Mega Bruk z Kłobucka, której właścicielem jest Jacek Sztolcman, krewny posła PO. Z odpowiedzi dowiedział się, że tych zleceń między 2003 a 2010 rokiem było na ponad 53 mln zł. W najbardziej znaczących, w których wartość inwestycji wynosiła po kilka milionów, Mega Bruk był firmą wchodzącą w skład konsorcjum. - Przecież polityk nie może zabronić krewnemu działalności gospodarczej - komentuje poseł Halina Rozpondek (Grzegorz Sztolcman jest na urlopie). - Gdyby takiej działalności faktycznie zakazywać, doszło by do paranoi. Dlaczego krewny polityka, na każdym szczeblu, miałby jej nie prowadzić, a mógłby np. bliski znanego artysty, sędziego, czy szefa związków zawodowych?

Data: 2010-07-22 12:02:46
Autor: Neko
Podejrzliwi i Smrodliwi
Użytkownik ""[heRsk]"" <~euro?bigbrednie@interia.pl> napisał

to nie ja wymyslilem interpretacje tego skrotu.
tak okresla pis jeden z uczestnikow forum na onet.
jest w tym troche prawdy...

Genialne...

Data: 2010-07-22 12:16:35
Autor: mkarwan
Podejrzliwi i Smrodliwi

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i2950j$fvg$1news.onet.pl...
Użytkownik ""[heRsk]"" <~euro?bigbrednie@interia.pl> napisał

Odpowiadasz na list delikwenta który w ci±gu 28 minut rozpocz±ł 7 nowych w±tków.
Uważasz to za normalne i dlatego go wspierasz?

Data: 2010-07-22 12:19:51
Autor: u2
Podejrzliwi i Smrodliwi
W dniu 2010-07-22 12:16, mkarwan pisze:

[...]

A dlaczego ty go wspierasz ?

Wrzuć trolla do kf i po sprawie.

Data: 2010-07-22 05:28:57
Autor: magdaverakosiorek
Podejrzliwi i Smrodliwi
On Jul 22, 5:19 am, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> w±tków.
> Uważasz to za normalne i dlatego go wspierasz?

Ja wrzucę wszystkich do KF i będę miała spokój.
No może z wyj±tkiem pana Panslavisty.

magdavera

Data: 2010-07-22 14:30:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Podejrzliwi i Smrodliwi

Użytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:01c403b6-18e7-45a0-a847-e897de9910d4q12g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

A dlaczego ty go wspierasz ?

Wrzuć trolla do kf i po sprawie.

Ja wrzucę wszystkich do KF i będę miała spokój.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

I siebie też! Będzie super!

Data: 2010-07-22 13:23:15
Autor: mkarwan
Podejrzliwi i Smrodliwi
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c481b4b$0$17102$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Musiałbym wrzucić także tych którzy reaguj± na jego listy, bo wyci±gaj± go z worka.
Ty zreszt± też.
Dlatego w zestawieniu podaję nie tylko spamerów ale także tych którzy wyci±gaj± ich z wora.

Data: 2010-07-22 13:38:15
Autor: u2
Podejrzliwi i Smrodliwi
W dniu 2010-07-22 13:23, mkarwan pisze:
[...]

Je¶li tak jest tobie wygodnie to wrzucaj wszystkich, którzy tobie się
nie podobaj±. Masz swobodę wyboru.

Data: 2010-07-22 13:48:24
Autor: mkarwan
Podejrzliwi i Smrodliwi
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c482dab$0$19183$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przez klik spamerów mam wszystkich wrzucać do KF?
Może łatwiej zwalczać spamerów?

Data: 2010-07-22 15:30:16
Autor: u2
Podejrzliwi i Smrodliwi
W dniu 2010-07-22 13:48, mkarwan pisze:
Je¶li tak jest tobie wygodnie to wrzucaj wszystkich, którzy tobie się
nie podobaj±. Masz swobodę wyboru.

Przez klik spamerów mam wszystkich wrzucać do KF?
Może łatwiej zwalczać spamerów?

Twoja sprawa, netykieta jest znana od lat. W±tpię, aby tobie udało się
j± zmienić, podobnie jak definicje spamu :)

Data: 2010-07-22 14:09:59
Autor: Bartek
Podejrzliwi i Smrodliwi
W dniu 2010-07-22 11:56, "[he®sk]" pisze:

to nie ja wymyslilem interpretacje tego skrotu.
tak okresla pis jeden z uczestnikow forum na onet.
jest w tym troche prawdy...

Takie sobie, jest tego pelno, z lewa i z prawa, na PiS i PO. Ale trudno sie z tymi 'dekoderami' nie zgodzic, doskonale oddaja nastroje.

Podejrzliwi i Smrodliwi