Podejrzliwi i Smrodliwi

Data: 2010-07-22 12:02:46
Autor: Neko
Podejrzliwi i Smrodliwi
Użytkownik ""[heRsk]"" <~euro?bigbrednie@interia.pl> napisał

to nie ja wymyslilem interpretacje tego skrotu.
tak okresla pis jeden z uczestnikow forum na onet.
jest w tym troche prawdy...

Genialne...

Data: 2010-07-22 12:16:35
Autor: mkarwan
Podejrzliwi i Smrodliwi

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i2950j$fvg$1news.onet.pl...
Użytkownik ""[heRsk]"" <~euro?bigbrednie@interia.pl> napisał

Odpowiadasz na list delikwenta który w ciągu 28 minut rozpoczął 7 nowych wątków.
Uważasz to za normalne i dlatego go wspierasz?

Data: 2010-07-22 12:19:51
Autor: u2
Podejrzliwi i Smrodliwi
W dniu 2010-07-22 12:16, mkarwan pisze:

[...]

A dlaczego ty go wspierasz ?

Wrzuć trolla do kf i po sprawie.

Data: 2010-07-22 05:28:57
Autor: magdaverakosiorek
Podejrzliwi i Smrodliwi
On Jul 22, 5:19 am, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> wątków.
> Uważasz to za normalne i dlatego go wspierasz?

Ja wrzucę wszystkich do KF i będę miała spokój.
No może z wyjątkiem pana Panslavisty.

magdavera

Data: 2010-07-22 14:30:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Podejrzliwi i Smrodliwi

Użytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisał w wiadomości news:01c403b6-18e7-45a0-a847-e897de9910d4q12g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

A dlaczego ty go wspierasz ?

Wrzuć trolla do kf i po sprawie.

Ja wrzucę wszystkich do KF i będę miała spokój.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

I siebie też! Będzie super!

Data: 2010-07-22 13:23:15
Autor: mkarwan
Podejrzliwi i Smrodliwi
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c481b4b$0$17102$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Musiałbym wrzucić także tych którzy reagują na jego listy, bo wyciągają go z worka.
Ty zresztą też.
Dlatego w zestawieniu podaję nie tylko spamerów ale także tych którzy wyciągają ich z wora.

Data: 2010-07-22 13:38:15
Autor: u2
Podejrzliwi i Smrodliwi
W dniu 2010-07-22 13:23, mkarwan pisze:
[...]

Jeśli tak jest tobie wygodnie to wrzucaj wszystkich, którzy tobie się
nie podobają. Masz swobodę wyboru.

Data: 2010-07-22 13:48:24
Autor: mkarwan
Podejrzliwi i Smrodliwi
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c482dab$0$19183$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przez klik spamerów mam wszystkich wrzucać do KF?
Może łatwiej zwalczać spamerów?

Data: 2010-07-22 15:30:16
Autor: u2
Podejrzliwi i Smrodliwi
W dniu 2010-07-22 13:48, mkarwan pisze:
Jeśli tak jest tobie wygodnie to wrzucaj wszystkich, którzy tobie się
nie podobają. Masz swobodę wyboru.

Przez klik spamerów mam wszystkich wrzucać do KF?
Może łatwiej zwalczać spamerów?

Twoja sprawa, netykieta jest znana od lat. Wątpię, aby tobie udało się
ją zmienić, podobnie jak definicje spamu :)

Podejrzliwi i Smrodliwi