Data: 2012-10-28 22:04:51 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Podgrzewacz płynu chłodniczego | |
W dniu 2012-10-28 20:54, Przemeq pisze:
Czy świece żarowe w podgrzewaczu to ten sam model co w silniku ?Tego nie wiem. Bardzo możliwe że tak. Może ktoś obcykany w temacie Ci odpowie. Prosto sprawdzić wykręcając je i porównać. Ja lata temu zrobiłem podobny podgrzewacz do Kadetta 1,6D ze zwykłych świec żarowych takich samych jak w Kadecie i to działało znakomicie kilka lat bez awaryjnie. Ale np. w piecykach WEBASTO lub EBERSPAECHER można zastosować zwykłe świece żarowe ale stosują takie same, ale z innymi gwintami i nie za cenę zwykłej świecy. Silnik 30 zł a w piecyku za 150-300 :) -- Krzysiek http://www.zmieleni.pl/ |
|
Data: 2012-10-29 08:39:50 | |
Autor: Przemeq | |
Podgrzewacz płynu chłodniczego | |
Takie warunki pracy odpisali mi na forum, świece nie grzeją omomierz wskazuje przerwę w obwodzie żarówka podłączona szeregowo nie świeci.
To rozwiązanie jest fabryczne niczego nie montowałem, jak pisałem autko mam od nie dawna także mogło to latami nie działać, a idzie zima. Cytat z forum golfa Warunki zalaczenia tych swiec : - silnik pracuje od min. 10 s - temp. płynu chłodzącego >70° - temp. powietrza >5° - obr. silnika < 800 - obciążenie Alternatora < 50% ( z tego co pamiętam ) jedna -" małe grzanie " dwie lub trzy zależne jest to od obciążenia alternatora Nie wiem jaki typ świec tam jest czy takie same jak w silniku? Co one powodują ciepły nadmuch czy dogrzewanie silnika? Przemeq |
|
Data: 2012-10-29 19:34:49 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Podgrzewacz płynu chłodniczego | |
W dniu 2012-10-29 08:39, Przemeq pisze:
Co one powodują ciepły nadmuch czy dogrzewanie silnika?Podgrzewają płyn chłodniczy w krótkim obiegu. -- Krzysiek http://www.zmieleni.pl/ |
|
Data: 2012-10-30 01:22:14 | |
Autor: PJ | |
Podgrzewacz p³ynu ch³odniczego | |
//To rozwi±zanie jest fabryczne niczego nie montowa³em, jak pisa³em
autko mam od nie dawna tak¿e mog³o to latami nie dzia³aæ, a idzie zima. sa jakies problemy z osiagnieciem 90C ? 10-15 minut jazdy powinno wystarczyc ... //Cytat z forum golfa nonsens, temp. plynu ponizej 40C, temp powietrza ponizej 5C, zaleznosc nieliniowa, decyduje komp //Nie wiem jaki typ ¶wiec tam jest czy takie same jak w silniku? inne -> ETKA P. |