Podgrzewacz p³ynu ch³odz±cego

Data: 2017-11-15 17:51:53
Autor: nadir
Podgrzewacz p³ynu ch³odz±cego
W dniu 2017-11-15 o 11:40, Jacek pisze:

Czy kto¶ z Kolegów ma do¶wiadczenia z takimi wynalazkami?
Zamierzam to za³o¿yæ do fiata z silnikiem 1,9 JTD.
Auto bêdzie sta³o na placu, wiêc sobie pod³±czê zasilanie 230V przed³u¿aczem przez zegar steruj±cy i (tak my¶lê) rano o godz. 6 siê za³±czy, a o 7 wsiadam, zapalam i od razu mi dmucha ciep³ym.

W zesz³ym roku u¿ywa³em, tyle ¿e w tañszym wykonaniu, kosztowa³o co¶ ko³o 150z³, ale nie pamiêtam czy moc 1000W, czy 1500W.
Pó³ godziny grzania wystarcza³o ¿eby nagrzaæ silnik i nagrzewnicê powietrza tak, ¿e w ¶rodku od razu ciep³e powietrze nawiewa, ¶wiecie ¿arowe w ogóle siê nie za³±cza³y a silnik od kopa startowa³.
Z tym, ¿e u mnie rzadko temperatura spada poni¿ej -15st., ale jak wcze¶niej zim± trzeba by³o przejechaæ jakie¶ 10km ¿eby nagrzaæ silnik do 80-90 stopni, to tak po zamontowaniu tej szajbki wystarcza³ kilometr, góra pó³tora.

Podgrzewacz p³ynu ch³odz±cego