Podgrzewacz p³ynu ch³odz±cego

Data: 2017-11-15 18:23:35
Autor: Myjk
Podgrzewacz p³ynu ch³odz±cego
Wed, 15 Nov 2017 17:58:21 +0100, ToMasz
 inaczej ni¿ koledzy pisz±, p³yn ch³odniczy nagrzeje ca³y silnik.

Masz racjê, teraz doczyta³em ¿e to jednak ma pompkê wody. Wiêc generalnie
zadzia³a tak jak moje webasto -- z t± ró¿nic±, ¿e mój Thermotop C ma moc
5kW, a tu raptem grza³ka 1,5kW. Moje webasto musi chodziæ przez oko³o 20 minut ¿eby zagrzaæ silnik, a min.
30 min. ¿eby cokolwiek zagrzaæ kabinê do sensownej temperatury (dzisiaj z
rana by³o AFAIR 2sC w aucie, webasto chodzi³o 30 min. i w kabinie by³o po
tym czasie 16sC -- siedzenia jeszcze ch³odne by³y pomimo 50% si³y nadmuchu
na kabinê).

--
Pozdor
Myjk