Podgrzewacz wody do mycia naczyń. Jaki?

Data: 2010-09-14 12:33:41
Autor: jagr
Podgrzewacz wody do mycia naczyń. Jaki?
Ach ten remont...
W ramach remontu kuchni chciałem pod zlew wrzucić jakiś podgrzewacz wody do mycia naczyń (najlepiej ciśnieniowy) od 5 do 10 litrów.
Wypisałem sobie producentów:
BIAWAR
GALMET
ELEKTROMET
UFESA
KOSPEL
STIEBEL
ARISTON
AEG
Jakich producentów omijać z daleka? Może ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z podobnymi urządzeniami. Takie rozwiązanie z podgrzewaczem w szafce, to dobry pomysł? Kupić 5 czy 10 litrów?
Wszelkie sugestie mile widziane.
Pozdrówka
Janusz.

Data: 2010-09-14 16:27:30
Autor: kogutek
[...]

Bardzo dobre rozwiązanie. Mój nazywa się keg 18 litrów od Pepsi Coli. To dobra
firma bo robi zbiornik z kwasówki. Bojler mam innej firmy. Żywiec 50l. Też
kwasówka. --

Data: 2010-09-14 22:17:35
Autor: Jackare
Użytkownik "jagr" <jagr@WYTNIJinteria.pl> napisał w wiadomości news:4c8f4fdf$0$22800$65785112news.neostrada.pl...

Jakich producentów omijać z daleka? Może ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z podobnymi urządzeniami. Takie rozwiązanie z podgrzewaczem w szafce, to dobry pomysł? Kupić 5 czy 10 litrów?

Jeżeli chcesz dobry bojlerek, to poszukaj takiego z tytanowym zbiornikiem. Zapłacisz około 2 razy więcej ale będziesz go mieć jakieś kilka razy dłużej niż inne (emalia lub ocynk). Reszta mało istotna. Zeby wydłużyć żywotność takiej termy, na wejściu daj filterek, choćby najprostszy siatkowy bocznik, ale lepszy byłby sedymentacyjny. Wg mnie minimalna sensowna pojemność to 10 l a polecałbym celować w około 20.
--
Jackare

Data: 2010-09-15 07:33:24
Autor: jagr
Użytkownik "Jackare" <jackare@interia.pl> napisał w wiadomości news:i6ol8h$dk9$1node1.news.atman.pl...
[...]

Dzięki.
Dodatkowo niepokoi mnie obowiązkowy zawór  bezpieczeństwa, który w nocy, kiedy wzrasta ciśnienie w sieci, może zadziałać zalewając kuchnię. Można oczywiście po każdym użyciu zamykać dolot wody z sieci, ale żona już się buntuje, że to zawracanie głowy z tym zamykaniem wody.
Każde rozwiązanie ma minusy.  :-(
jagr

Data: 2010-09-15 07:47:56
Autor: Panslavista

"jagr" <jagr@WYTNIJinteria.pl> wrote in message news:4c905af0$0$27043$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dołóż na wejściu reduktor ciśnienia

Data: 2010-09-15 08:58:50
Autor: Kris

Użytkownik "jagr" <jagr@WYTNIJinteria.pl> napisał w wiadomości news:4c905af0$0$27043$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
Dodatkowo niepokoi mnie obowiązkowy zawór  bezpieczeństwa, który w nocy, kiedy wzrasta ciśnienie w sieci, może zadziałać zalewając kuchnię.

"Odpływ" od zaworu bezpieczeństwa daj do kanalizy

Data: 2010-09-15 10:11:09
Autor: Panslavista
"Kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c0@poczta.onet.pl> wrote in message news:i6pqra$dgl$1news.onet.pl...

> [...]

"Odpływ" od zaworu bezpieczeństwa daj do kanalizy

Hm, rozwiązanie mało efektywne. Moja propozycja obejmuje całą instalację. Mniejsze ciśnienie to mniej wylanej wody... I są takie zawory (bezpieczniki) - trójniki, które po uzupełnieniu zaworami kulowymi z obu stron można odłączyć od instalacji w celach serwisowych.

Data: 2010-09-15 17:41:23
Autor: kogutek
> [...]

Jeżeli chcesz dobry bojlerek, to poszukaj takiego z tytanowym zbiornikiem. Zapłacisz około 2 razy więcej ale będziesz go mieć jakieś kilka razy dłużej niż inne (emalia lub ocynk). Reszta mało istotna. Zeby wydłużyć żywotność takiej termy, na wejściu daj filterek, choćby najprostszy siatkowy bocznik, ale lepszy byłby sedymentacyjny. Wg mnie minimalna sensowna pojemność to 10 l a polecałbym celować w około 20.
Gdzie Ty widziałeś bojler z tytanowym zbiornikiem? --

Data: 2010-09-15 22:11:31
Autor: Jackare
Użytkownik "kogutek" <kogutek4@vp.pl> napisał w wiadomości news:7d75.0000022f.4c90e923newsgate.onet.pl...
> [...]

l a polecałbym celować w około 20.
-- Jackare
Gdzie Ty widziałeś bojler z tytanowym zbiornikiem?

Skrót myślowy. Chodzi o emalię tytanową. A bojlerek jest np tutaj
http://2heat.pl/index.php?products=product&prod_id=2490
--
Jackare

Data: 2010-09-16 10:37:32
Autor: kogutek
> [...]
>

> -- >

Skrót myślowy. Chodzi o emalię tytanową. A bojlerek jest np tutaj
No tak, nie pomyślałem ze chodzi o skrót myślowy. Na czym miał polegać ten skrót
myślowy. Nawet jednego wyrazu nie zaoszczędziłeś na skrócie. To po co go
zastosowałeś. Ale jak polecasz jakieś konkretne rozwiązanie, że najlepsza jest
emalia tytanowa. A tak naprawdę emalia w której wypełniaczem i pigmentem może
być na przykład związek tytanu. Ten sam co w paście do zębów. To już nie w
ramach skrótu myślowego napisz dlaczego emalia zawierająca jakiś związek tytanu
jest lepsza od emalii zawierającej jako pigment tlenek żelaza albo nie
zawierająca pigmentu, przezroczystej. Emalia to nic innego jak specjalne szkło.
Garnki się pokrywa emalią. Każda jest tak samo skuteczna pod warunkiem że nie
pęknie albo odpryśnie. Masz jakieś wyniki badań że emalia ze związkiem tytanu
jest lepsza od innych czy jak głupia papuga powtarzasz bezmyślnie bełkot
reklamowy. Na zbiorniki mające wytrzymać dziesiątki lat używa się stali
kwasoodpornych a nie emaliowanego gówna. --

Data: 2010-09-16 11:21:52
Autor: Jan Werbiński
Podgrzewacz wody do mycia naczyń. Jaki?
Najlepszy podgrzewacz do mycia naczyń, to zmywarka za 1000 zł.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-09-16 20:41:27
Autor: kogutek
Podgrzewacz wody do mycia naczyń. Jaki?
Najlepszy podgrzewacz do mycia naczyń, to zmywarka za 1000 zł.

-- Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/
A o fakt. Tylko że czasami trzeba coś umyć, chociażby ręce i ciepła woda się
przydaje. Jak podgrzewacz jest bardzo blisko kranu to szybciej leci ciepła. --

Data: 2010-09-16 21:57:53
Autor: Jan Werbiński

Użytkownik "kogutek" <kogutek4@vp.pl> napisał w wiadomości news:7d75.000002bb.4c9264d7newsgate.onet.pl...
[...]

 ja montuje 10l pod zlewem

Data: 2010-09-16 22:31:19
Autor: kogutek
> [...]

 ja montuje 10l pod zlewem

-- Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Ja dawno temu zamontowałem. --

Data: 2010-09-17 01:09:16
Autor: Jan Werbiński
Podgrzewacz wody do mycia naczyń. Jaki?
Użytkownik "kogutek" <kogutek4@vp.pl> napisał w wiadomości news:7d75.000002c4.4c927e97newsgate.onet.pl...
Ja dawno temu zamontowałem.

Ech, uparłem się aby mieć podwójną szufladę pod zlewem i bojler. Brakuje 1 cm od końca górnej szuflady do sciany. Na razie myślę...

Data: 2010-09-17 02:41:37
Autor: Jackare
Użytkownik "kogutek" <kogutek4@vp.pl> napisał w wiadomości news:7d75.0000026f.4c91d74cnewsgate.onet.pl...
> [...]
jest lepsza od emalii zawierającej jako pigment tlenek żelaza albo nie
Bo tak.

Data: 2010-09-17 12:50:54
Autor: kogutek
> [...]
> jest lepsza od emalii zawierającej jako pigment tlenek żelaza albo nie
Masz jakiś powód żeby wprowadzać innych w błąd? --

Data: 2010-09-16 22:39:50
Autor: /// Kaszpir ///
Podgrzewacz wody do mycia naczyń. Jaki?
Wszelkie sugestie mile widziane.

A nie lepiej przepływowy ?
Mały a podgrzeje Ci tyle wody ile chcesz ...

Data: 2010-09-17 09:22:46
Autor: jagr
Użytkownik "/// Kaszpir ///" <zbigniew.maczynski@gmail.com> napisał w wiadomości
Wszelkie sugestie mile widziane.
A nie lepiej przepływowy ?
Mały a podgrzeje Ci tyle wody ile chcesz ...

Mam przepływowy prowizoryczny nad zlewem 3,5 kW, chcę go zdjąć, bo za mało
ciepłej wody daje (za mała wydajność).
Przydałby się ciśnieniowy przepływowy 5 kW, tak byłoby najlepiej, ale moja stara
instalacja elektryczna tego nie pociągnie (w dodatku mam jedną fazę).
Dlatego myślę o baniaku 10 l z grzałką 2 kW.
jagr

Data: 2010-09-17 10:40:00
Autor: Jan Werbiński
Podgrzewacz wody do mycia naczyń. Jaki?
Kiedy spotkam pierwszy raz w życiu elektryczny przepływowy ogrzewacz dajšcy stabilnš temperaturę, a nie goršco/zimno, to zmienię zdanie. Na razie przepływowe uwazam za niedopracowanš technologię.

Data: 2010-09-20 08:00:53
Autor: jagr
Podgrzewacz wody do mycia naczyń. Jaki?
Użytkownik "Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> napisał w wiadomoœci
Kiedy spotkam pierwszy raz w życiu elektryczny przepływowy ogrzewacz
dajšcy stabilnš temperaturę, a nie goršco/zimno, to zmienię zdanie. Na
razie przepływowe uwazam za niedopracowanš technologię.

Temperaturę ustawia się przepływem, ale to bardzo prymitywne.
I niewygodne.
jangr

Data: 2010-09-20 09:53:34
Autor: Jan Werbiński
Podgrzewacz wody do mycia naczyń. Jaki?
Użytkownik "jagr" <jagr@WYTNIJinteria.pl> napisał w wiadomoœci news:4c96f8e8$0$20990$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No to technika z XIIX wieku.
W czasie ustawiania zmarnuje się więcej energii, niż na podtrzymanie termy. O zdenerwowaniu usera nawet nie wspomnę.

Data: 2013-11-13 03:47:14
Autor: pawelekorzelek
W dniu wtorek, 14 września 2010 12:33:41 UTC+2 użytkownik jagr napisał:
[...]

Jak do mycia naczyń to może przepływowy. Wody nie będzie dużo ale będzie stały strumień. W przypadku małęgo zasobnika wyczerpiesz go w kilka minut a potem co zimna woda ?
Może to ci pomoże: Kluczowe pytanie: przepływowy czy objętościowy..
Tutaj masz podstawowe informacje o podgrzewaczach wody: http://www.youtube.com/watch?v=hU_V2pK7onA

Data: 2013-11-13 04:45:49
Autor: ZbyszekZ
W dniu środa, 13 listopada 2013 12:47:14 UTC+1 użytkownik pawelek...@gmail.com napisał:
[...]

Tylko uważaj na firmę tanieogrzewanie bo to jacyś cyfrowo wykluczeni i z rozumem to u nich nie za tęgo.

--
ZZ@private

Data: 2013-11-17 22:18:20
Autor: Jeffrey
Podgrzewacz wody do mycia naczyń. Jaki?
Czy naprawdę uważacie że pacjent czekał 3 lata na waszą diagnozę?
ostatnio straszny wysyp odgrzewanych kotletów na grupach - przedstawiciele handlowi się nudzą

jeffrey -- -

Podgrzewacz wody do mycia naczyń. Jaki?