Podgrzewacz wody do mycia naczyń. Jaki?

Data: 2010-09-14 16:27:30
Autor: kogutek
Podgrzewacz wody do mycia naczyń. Jaki?
Ach ten remont...
W ramach remontu kuchni chciałem pod zlew wrzucić jakiś podgrzewacz wody do mycia naczyń (najlepiej ciśnieniowy) od 5 do 10 litrów.
Wypisałem sobie producentów:
BIAWAR
GALMET
ELEKTROMET
UFESA
KOSPEL
STIEBEL
ARISTON
AEG
Jakich producentów omijać z daleka? Może ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z podobnymi urządzeniami. Takie rozwiązanie z podgrzewaczem w szafce, to dobry pomysł? Kupić 5 czy 10 litrów?
Wszelkie sugestie mile widziane.
Pozdrówka
Janusz.

Bardzo dobre rozwiązanie. Mój nazywa się keg 18 litrów od Pepsi Coli. To dobra
firma bo robi zbiornik z kwasówki. Bojler mam innej firmy. Żywiec 50l. Też
kwasówka. --

Podgrzewacz wody do mycia naczyń. Jaki?