Podgrzewacz wody do mycia naczyń. Jaki?

Data: 2010-09-16 22:39:50
Autor: /// Kaszpir ///
Podgrzewacz wody do mycia naczyń. Jaki?
Wszelkie sugestie mile widziane.

A nie lepiej przepływowy ?
Mały a podgrzeje Ci tyle wody ile chcesz ...

Data: 2010-09-17 09:22:46
Autor: jagr
Podgrzewacz wody do mycia naczyń. Jaki?
Użytkownik "/// Kaszpir ///" <zbigniew.maczynski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci
Wszelkie sugestie mile widziane.
A nie lepiej przepływowy ?
Mały a podgrzeje Ci tyle wody ile chcesz ...

Mam przepływowy prowizoryczny nad zlewem 3,5 kW, chcę go zdj±ć, bo za mało
ciepłej wody daje (za mała wydajno¶ć).
Przydałby się ci¶nieniowy przepływowy 5 kW, tak byłoby najlepiej, ale moja stara
instalacja elektryczna tego nie poci±gnie (w dodatku mam jedn± fazę).
Dlatego my¶lę o baniaku 10 l z grzałk± 2 kW.
jagr

Data: 2010-09-17 10:40:00
Autor: Jan Werbiński
Podgrzewacz wody do mycia naczyń. Jaki?
Kiedy spotkam pierwszy raz w życiu elektryczny przepływowy ogrzewacz dający stabilną temperaturę, a nie gorąco/zimno, to zmienię zdanie. Na razie przepływowe uwazam za niedopracowaną technologię.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-09-20 08:00:53
Autor: jagr
Użytkownik "Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> napisał w wiadomości
Kiedy spotkam pierwszy raz w życiu elektryczny przepływowy ogrzewacz
dający stabilną temperaturę, a nie gorąco/zimno, to zmienię zdanie. Na
razie przepływowe uwazam za niedopracowaną technologię.

Temperaturę ustawia się przepływem, ale to bardzo prymitywne.
I niewygodne.
jangr

Data: 2010-09-20 09:53:34
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "jagr" <jagr@WYTNIJinteria.pl> napisał w wiadomości news:4c96f8e8$0$20990$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No to technika z XIIX wieku.
W czasie ustawiania zmarnuje się więcej energii, niż na podtrzymanie termy. O zdenerwowaniu usera nawet nie wspomnę.