Podgrzewacze DAFI - czy są coś warte?

Data: 2010-10-05 00:44:18
Autor: /// Kaszpir ///
Podgrzewacze DAFI - czy są coś warte?
Doradźcie coś, proszę.
Janusz.

Dobry podgrzewcz przepływowy MUSI być elektroniczny. Musi sam sterować
mocą/przepływem aby zadana temperatura wody była na jednolitym
poziomie.

W przypadku podgrzewaczy hydraulicznych , sam musisz nonstop regulować
i wystarczy lekka zmiana ciśnienia wody i zamiast ciepłej wody
będziesz miał albo zimną albo wrzątek ...

Jeśli już to minimum taki podgrzewacz:

http://allegro.pl/przeplywowy-podgrzewacz-wody-perfect-40-ogrzewacz-i1241899242.html

Jednakże przy tak małej mocy (4KW) strumień wody przy 38stopniach nie
szokuje ;) i nie wiem czy tak mały przepływ 2,5l/min przy 38 stopniach
w kuchni nie będzie za mały ...

Osobiście jednakże polecałbym kupić boiler i gdzieś go zamontować i
doprowadzić wodę jakoś do kuchni. Na pewno będzie bardziej
komfortowo ...

Data: 2010-10-11 07:36:43
Autor: jagr
Podgrzewacze DAFI - czy są coś warte?
Użytkownik "/// Kaszpir ///" <zbigniew.maczynski@gmail.com> napisał w
wiadomości
Doradźcie coś, proszę.

Jeśli już to minimum taki podgrzewacz:
http://allegro.pl/przeplywowy-podgrzewacz-wody-perfect-40-ogrzewacz-i1241899242.html

Właśnie taki kupiłem. Zamontowałem i ... działa.
Dzięki.

Podgrzewacze DAFI - czy są coś warte?