Podjazdy i ich efektywność

Data: 2010-01-02 16:58:30
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Podjazdy i ich efektywność
Dnia 02.01.2010 02:18 użytkownik Maciej napisał :
Sorry chłopaki za zawracanie głowy, ale wolałbym żeby mity obalano.

http://www.youtube.com/watch?v=NoU_JmCL_k4

Rzekomo ma być wolniej niż na "zwykłym". Nie jest wolniej. Ten koleś
bierze "zwykłych kolarzy".

Krótka piłka - czy to był oficjalny wyścig? Poza tym wyjaśnisz jeszcze
dlaczego gdy tylko w kadrze pojawia się ktoś szybszy, to ujęcie się kończy?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2010-01-02 11:02:23
Autor: Rowerex
Podjazdy i ich efektywność
On 2 Sty, 16:58, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:
> [...]

>http://www.youtube.com/watch?v=NoU_JmCL_k4

> Rzekomo ma być wolniej niż na "zwykłym". Nie jest wolniej. Ten koleś

Krótka piłka

A co myślicie o tym? http://tinyurl.com/poziomy

;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-01-02 11:14:41
Autor: kaczor1
Podjazdy i ich efektywność
On 2 Sty, 20:02, Rowerex <rowe...@op.pl> wrote:

> Krótka piłka

A co myślicie o tym?http://tinyurl.com/poziomy

;-)

Pozdr-
-Rowerex

A czarni to z tyłu autobusu powinni siedzieć.

Pozdrawiam Roland

Data: 2010-01-02 22:29:19
Autor: Maciej
Podjazdy i ich efektywność
> [...]

dlaczego gdy tylko w kadrze pojawia się ktoś szybszy, to ujęcie się kończy?

-- http://miki.menek.one.pl miki@menek.one.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Hmmmmm. Wszystko musi być oficjalne.... No tak. Biurokracja rowerowa. No przykro
mi - te wyścig nie był oficjalny. Zatem zastosujmy tu logikę z krainy Mao: "To
co Państwo wiedzieli na ekranach telewizorów nie miało miejsca". Trzymaj w ręku
kamerę (choćby najlżejszą), skoncentruj się żeby mieć cały czas dobry kadr i
jechaj pod górkę. Mówisz że pojawia się ktoś szybszy? Zawsze pojawi się ktoś
szybszy - to normalne. Tylko na to czekam! Po to są wyścigi.

Data: 2010-01-02 23:33:02
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Podjazdy i ich efektywność
Dnia 02.01.2010 22:29 użytkownik Maciej napisał :
[...]

Jak zatem możesz twierdzić, że poziomka była szybsza, skoro to nie był
wyścig? Skąd wiesz na jakim poziomie jechał każdy z kolarzy widocznych
na filmie? Na tej zasadzie ja mogę powiedzieć, że rowery MTB są
wolniejsze od miejskich kóz, bo jak śmigałem latem na bulwarze moim
mieszczuchem, to brałem wszystkich jak leci. Jak chcesz to wiosną
nakręcę filmik i wstawię na YT.
PS Wycinaj sygnaturki proszę.