Podkarpacki Bank Spółdzielczy - o co im chodzi?

Data: 2009-08-22 19:59:05
Autor: bartekk
Podkarpacki Bank Spółdzielczy - o co im chodzi?
Matka bez mojej wiedzy założyła sobie konto w takim tworze jak PBS. Jakiś czas temu wpłaciła tam większą kwotę, która na 100% dalej jest na koncie. Dziś próba wypłaty z bankomatu - komunikat - "brak środków na koncie". W dwóch bankomatach to samo. Wydruk salda - 0zł dostępne. WTF? Karty wcześniej nie używała, dopiero dziś. Kilka dni temu wypłacała pieniądze w kasie i wszystko było ok. Świetny bank! Oczywiście nie posiada infolinii, na której można uzyskać jakiekolwiek informacje w weekend. Co skłania ludzi do zakładania kont w takich nibybankach? Oczywiście podglądu przez internet nie uświadczy.

Data: 2009-08-22 20:21:42
Autor: kredytywkarpaczu1
Podkarpacki Bank Spółdzielczy - o co im chodzi?
Oczywiście podglądu przez internet nie uświadczy.

kiedyś jakiś pan zapłacił mi za aukcję allegro internetowym przelewem z podkarpackiego banku spółdzielczego a zatem napewno istnieje
podgląd (skoro netowe przelewy są to i podgląd musi być) ale
być może pracownicy nie udostępnili tego tej klientce (bo to
zapewne "aż" minuta pracy a może i dwie).

Data: 2009-08-22 20:45:08
Autor: bartekk
kredytywkarpaczu1@op.pl pisze:
[...]

Owszem, jest to osobna usługa. Osobny wniosek i osobne wszystko. Pewnie jeszcze opłata dodatkowa.
A jak to fajnie napisane:
"Nowoczesna usługa bankowości internetowej dla Klientów detalicznych oraz małych przedsiębiorstw. Pozwala na dokonywanie poprzez przeglądarkę internetową standardowych operacji na rachunkach bankowych."

ROTFL. U nich chyba dalej XIX wiek jest i bankowość elektroniczna to rarytas.

Data: 2009-08-22 21:13:15
Autor: Mithos
bartekk pisze:
Owszem, jest to osobna usługa. Osobny wniosek i osobne wszystko. Pewnie jeszcze opłata dodatkowa.

Ty się śmiejesz. A w PKO BP przecież też wymaga to osobnego wniosku i opłata jest również dodatkowa.

--
Mithos

Data: 2009-08-22 21:31:54
Autor: bartekk
Mithos pisze:
bartekk pisze:
Owszem, jest to osobna usługa. Osobny wniosek i osobne wszystko. Pewnie jeszcze opłata dodatkowa.

Ty się śmiejesz. A w PKO BP przecież też wymaga to osobnego wniosku i opłata jest również dodatkowa.

Sprawdziłem w TOiP. Opłata za bankowość elektroniczną - 5zł miesięcznie... i jeszcze "Za sporządzenie umowy dostępu do Centrum Usług Internetowych" - 10zł...

Data: 2009-08-22 21:02:39
Autor: Valdi.Pavlack
Podkarpacki Bank Spółdzielczy - o co im chodzi?
"bartekk" news:h6pbmm$8v5$1news.onet.pl

[...]

Czy pieniądze napewno są na koncie powiązanym z kartą a nie na jakiejś
lokacie?

Karty wcześniej nie używała, dopiero dziś. Kilka dni temu wypłacała
pieniądze w kasie i wszystko było ok. Świetny bank!

Może to głupio zabrzmi, ale czy nie wypłaciła z tej kasy tyle, że na koncie
została np. taka kwota, której nie da się wypłacić z bankomatu?

Oczywiście nie posiada infolinii, na której można uzyskać jakiekolwiek
informacje w
weekend.

To standard w większości banków spółdzielczych.

Co skłania ludzi do zakładania kont w takich nibybankach?

Jedno pytanie, wiele odpowiedzi:
1. Przeświadczenie, że to co polskie będzie mniej dymało w tyłek niż to co
zagraniczne
2. Lokalny patryiotyzm
3. Niekiedy w miejscu gdzie mieszkają ludziska nie uświadczysz niczego
innego po za bankiem spółdzielczym
4. Brak wiedzy jak i również niechęc do jej zdobywania - wiedzy nt. ofert i
tego co można dostać na szeroko pojętym bankowym rynku dla klientów
indywidualnych
5. itp.

Oczywiście podglądu przez internet nie uświadczy.

Napisałem to kilka liniek wyżej - rzecz powszechna w większości banków
spółdzielczych.

Data: 2009-08-23 13:08:13
Autor: GoldFinger
Valdi.Pavlack pisze:
Oczywiście podglądu przez internet nie uświadczy.

Napisałem to kilka liniek wyżej - rzecz powszechna w większości banków
spółdzielczych.

Jeśli chodzi o PBS to był jednym z pierwszych banków, który uruchomił bankowość internetową w Polsce.

--
*^*^*^*^*^*^*^*^ GoldFinger *^*^*^*^*^*^*^*^
Jest Lezajsk, jest dobrze. Byl Lezajsk, jest mi niedobrze.

Data: 2009-08-23 14:01:06
Autor: Valdi.Pavlack
Podkarpacki Bank Spółdzielczy - o co im chodzi?
"GoldFinger" news:h6r6ok$li5$1news.interia.pl

Jeśli chodzi o PBS to był jednym z pierwszych banków, który uruchomił
bankowość internetową w Polsce.

A czy coś z tego wynika? A no nie wynika. Polbank też ma bankowość
internetową ale jej jakość pozostawia wiele do życzenia. Podobnie
przedstawia się to w przypadku banków spółdzielczych - a ha, że by była
jasność, piszę to jako osoba, która miała "przyjemność" korzystać z
zaawansowanych technologii bankowości internetowej w bankach spółdzielczych
(np. krakowski bank spółdzielczy - no comment) :)

Data: 2009-08-23 05:34:46
Autor: BK
On 23 Sie, 14:01, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:
> [...]

zaawansowanych technologii bankowości internetowej w bankach spółdzielczych
(np. krakowski bank spółdzielczy - no comment) :)

Ale czego Panowie wymagacie od bankowosci spoledzielczej gdzie
najmniejsze z tych bankow zatrudniaja doslownie 15 osob?

To male i biedne banki bez szans na konkretne inwestycje w nowoczesne
technologie - maja swoje wady/zalety jak wszystko na tym swiecie.

Jak ktos szuka nowoczesnych technologi to niech nie korzysta z bs'ow i
po sprawie.

Data: 2009-08-23 15:29:47
Autor: bartekk
GoldFinger pisze:
bartekk pisze:
Matka bez mojej wiedzy założyła sobie konto...

ROTFL ;)

Wiesz, jak jest wszystko w porządku, to jest spoko i się chwali, że takie konto założyła.
A jak są problemy to zgadnij do kogo przychodzi się żalić, że zginęły pieniądze z konta i z wyrzutami co to za bank!

Data: 2009-08-26 16:08:26
Autor: kredytywkarpaczu1
Podkarpacki Bank Spółdzielczy - o co im chodzi?
A jak są problemy to zgadnij do kogo przychodzi się żalić, że zginęły pieniądze z konta i z wyrzutami co to za bank!

zakładając, że syn klientki nie jest ani prezesem banku ani akwizytorem jego usług, zgaduję, że adresatem żalów może być:

- prezes banku
- zarząd banku
- dyrektor oddziału
- kierownik filii
- pracownik banku
- organ nadzoru (KNF)

Data: 2009-08-24 21:53:07
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "bartekk" <krabar@gmail.com> napisał w wiadomości news:h6pbmm$8v5$1news.onet.pl...

Co skłania ludzi do zakładania kont w takich nibybankach?

        Spytaj matki. :)

Data: 2009-08-26 13:38:30
Autor: ąćęłńóśźż
Podkarpacki Bank Spółdzielczy - o co im chodzi?
To chyba wyrodna??
;-))
JaC

-- -- -