Podkaszarka - wiem, elektryczna, ale...

Data: 2012-05-12 17:45:20
Autor: tryton
Podkaszarka - wiem, elektryczna, ale...
Trochę jestem w tym zagubiona. Wydam 100 - 300 złotych...
W ogrodzie mam bezproblemowy dostęp do elektryczności, jak i przedłużacze,

nie do pobicia w tej cenie jest EINHELL BG 1035 ~230zł

polecam, sprawdzony sprzęt, kosze nią prawie 4 ary(pagórkowate), poprzednia kosiarka markowa BLACKDECKER przetrwała tylko 1 sezon
przejrzałem wszystkie możliwe oferty i ta kosiara IMO wypada najkorzystniej

warta zainteresowania jest jeszcze RYOBI
http://allegro.pl/i2342118851.html

Data: 2012-05-12 17:48:14
Autor: tryton
Podkaszarka - wiem, elektryczna, ale...
Chociaż chętnie poznam wypowiedzi osób w temacie jak wypada taka najmocniejsza elektryczna kosiara w porównaniu do taniego rozwiązania kosiary spalinowej za 200-300zł, co będzie trwalsze, łatwiejsze w eksploatacji

Podkaszarka - wiem, elektryczna, ale...