Podkladka pod srube przykrecajaca kolo do widelca - stary Kettler

Data: 2011-05-18 17:05:07
Autor: Ja_Nul^
Podkladka pod srube przykrecajaca kolo do widelca - stary Kettler
Witam,
posiadam stary rower kettler. Zgubiła mi się jedna z podkładek pod śrubę
przykręcającą koło do widelca. Szukałem w kilku rowerowych sklepach
dostępne są podobne podkładki jednak trochę inne - co za tym idzie nie
pasujące. Jak na zdjęciu:
http://dl.dropbox.com/u/29183786/Rower1.jpg
Dysponuje ktoś z grupowiczów taką podkładką, albo wie może gdzie coś
takiego można dostać?
TIA

--
..""                                   ""
|oo  Pozdrawiam         GyGy:1314046  oo|
..-   _______________________________   -

Data: 2011-05-18 09:39:17
Autor: Michał Rz.
On 18 Maj, 17:05, Ja_Nul^ <ja_nulWYTNIJ...@o2.pl> wrote:
[...]
Co nie pasuje:)? ta sklepowa ma większy otwór na ośkę nawet.
Jeżeli Twoja podkładka nie ma nawet nacięć, ani nie blokuje w żaden
sposób osi, to daj zwykłą podkładkę ze sklepu z żelastwem.

Data: 2011-05-18 22:45:14
Autor: Tomasso
Użytkownik "Ja_Nul^" napisał:

http://dl.dropbox.com/u/29183786/Rower1.jpg

Rozumiem, że nie ufasz sobie, jeśli chodzi o siłę, z jaką dokręcasz nakrętki osi? Może to i racja?
Ja bym na Twoim miejscu złapał tę sklepową podkładkę w imadle, "języczkiem" do góry i zjechał drobnym pilnikiem do metalu, wypiłowując języczek odpowiedniej długości i przy okazji ucinając pierwotne zagięcie.

Potem zacisnąbym w imadle tak, żeby móc zagiąć nowy wpust.

Blacha jest cienka i lipna, więc ugnie się na zimno.

Podkladka pod srube przykrecajaca kolo do widelca - stary Kettler