Podkładki do piasty Nexus 8

Data: 2009-09-03 10:08:30
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Podkładki do piasty Nexus 8
On 3 Wrz, 16:40, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote:
2. (awaryjnie) Jeżeli nie zdobędę tych podkładek, to czym grozi jazda
bez nich? Ponieważ są blisko osi piasty, to i tak nie byłyby w stanie
wytrzymać dużej siły. Oczywiście wajcha od torpedo będzie solidnie
przykręcona. No ale jak mniemam, po coś te podkładki są?
Jeździłem 500-600km bez tej podkładki z jednej strony (własciwie przy
wyjmowaniu kola wlozylem ja miedzy piaste a hak,czyli wewnatrz,
zamiast piasta, hak, podkladka)
Kolo non stop sie przesuwalo i co dwa-trzy dni klilkugodzinnej jazdy
musialem poprawiac ustawienie kola. Pozatym nic wielkiego sie nie
stalo:)
A moze zrobic sobie zastepcze ze zwyklych podkladek, naciac kawalek i
zagiac, zeby wchodzil w hak?

Podkładki do piasty Nexus 8