Podkładki do piasty Nexus 8

Data: 2009-09-03 20:24:40
Autor: Marcin
Podkładki do piasty Nexus 8
Tyle, że jest trochę bryndza - pytałem po paru sklepach i nie mają
takich podkładek.

Spróbuj przejść się do tokarza. Zrobienie takich podkładek nie powinno jakiegoś majątku kosztować - chociaż trochę roboty jest...

--
Pozdrawiam!
Marcin

Data: 2009-09-04 06:47:02
Autor: kml
Podkładki do piasty Nexus 8

Użytkownik "Marcin" <sq5izm@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7p2tj$45e$1inews.gazeta.pl...
[...]

Napisz ile Ci powiedział bo w wAw taniej, łatwiej etc jest od razu kupić w sklepie.

kml
Last update 15/08/2009 manual TIME Z, KMC Z82 pomiar rozciągnięcia.

Podkładki do piasty Nexus 8