Podkladki sterowe 20mm

Data: 2015-07-14 13:47:52
Autor: PeJot
Podkladki sterowe 20mm
W dniu 2015-07-14 o 13:27, atm pisze:
Poszukuje MATOWYCH CZARNYCH podkladek sterowych, moze byc alu, moze byc
carbon. Niestety, zdecydowana wiekszosc jest blyszczaca. Rysunek carbonu
tez juz mi sie opatrzyl i chetnie zobaczylbym cos matowego ukrywajacego
rysunek wlokien. Rury sterowej mam do ukrycia, ze hoho: 75mm. Zależy mi
też na tym, zeby bylo jak najmniej podzialow. Obecnie mam blyszczacy
naszyjnik szamana.

Podkładki karbonowe idzie ładnie zmatowić papierem ściernym. 75 mm nie jest to jakiś wyczyn, ale warto sprawdzić planowanie podkładek i ich wysokość, albo poszukać tokarza który zrobi gotowca.

--
P.Jankisz

Data: 2015-07-14 14:37:36
Autor: atm
Podkladki sterowe 20mm
On 2015-07-14 13:47, PeJot wrote:
[...]

Faktycznie, zmatowienie to chyba dobre rozwiazanie.
Jakim papierem sugerowalbys przejechac te podkladki?
http://allegro.pl/podkladka-steru-trigon-15-podkladki-carbon-karbon-i5287660939.html
(wygladaja na zdjeciu na matowe, ale w rzeczywistosci sa podobno blyszczace)

Data: 2015-07-14 20:13:41
Autor: PeJot
Podkladki sterowe 20mm
W dniu 2015-07-14 o 14:37, atm pisze:

Podkładki karbonowe idzie ładnie zmatowić papierem ściernym.
/.../

Faktycznie, zmatowienie to chyba dobre rozwiazanie.

100-200.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2015-07-15 00:09:14
Autor: Yogi\(n\)
Podkladki sterowe 20mm
Użytkownik "PeJot" <PeJot_slepy_adres@nigdzie.pl> napisał w wiadomości news:mo3jfe$qbp$1node1.news.atman.pl...
[...]

No nie, po takiej robocie to będzie musiał malować, bo zedrze w całości. Do zmatowienia - 800 a jeszcze lepiej 1000 i to na mokro. I delikatnie.

--
Yogi(n)

Data: 2015-07-15 08:54:34
Autor: PeJot
Podkladki sterowe 20mm
W dniu 2015-07-15 o 00:09, Yogi(n) pisze:

[...]

Bez przesady, to nie jajko, tylko tworzywo sztuczne.

--
P.Jankisz

Data: 2015-07-15 17:07:57
Autor: Yogi\(n\)
Podkladki sterowe 20mm

Użytkownik "PeJot" <PeJot_@slepyadres.pl> napisał w wiadomości news:mo503a$79n$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ale 100-tką czy 120-tką czyści się ze starej farby, podobnie jak drucianką. Jak rozumiem, wątkotwórca nie chce malować po zmatowieniu.

--
Yogi(n)

Data: 2015-07-15 08:34:41
Autor: Ignac
Podkladki sterowe 20mm
W dniu środa, 15 lipca 2015 17:08:27 UTC+2 użytkownik Yogi(n) napisał:

Jak rozumiem, wątkotwórca nie chce malować po zmatowieniu.

Co znaczy nie chce, zmusimy go, jak mat to mat!

Podkladki sterowe 20mm