Podkladki sterowe 20mm

Data: 2015-07-14 19:53:02
Autor: ToMasz
Podkladki sterowe 20mm

jeśli chodzi o podkładki na widelec aheda, to ja tam często daję rurę. normalnie całą rurę pozyskaną z glolenia amora albo z połamanej ramy alu. dla wygody i estetyki, oklejam okleiną - na dowolny kolor. raz niby malowałem, ale okleine można zerwać na oczach klienta i z białej jest czarna rurka - czy jak tam wcześniej zaplanowałem.
Więc może olkej sobie cały pakiet tak jak masz najtańsza oklieną za 4 zł, pojeździj po słońcu żeby się uleżała i wytnij za 2 tygonie na styk

ToMasz

Podkladki sterowe 20mm