Podkladki sterowe 20mm

Data: 2015-07-18 09:07:03
Autor: PeJot
Podkladki sterowe 20mm
W dniu 2015-07-14 o 13:27, atm pisze:
Rury sterowej mam do ukrycia, ze hoho: 75mm.

Na marginesie tematu. Jeżeli tyle rury jest do ukrycia, poszukałbym tokarza który z amelinium wytoczy gotową podkładkę w jednym kawałku. Ale zastanawiam się nad czymś innym, aby zamiast stosu podkładek dać powietrze. A-heada zamknąć czymś takim:

http://e-bmx.pl/opis/574970/obejma-podsiodlowa-zoom-bmx.html

na średnicę 28.6, kolor do wyboru. Trochę gorzej ustawia się luzy, ale jest to wykonalne. Nad to dajemy powietrze zamiast stosu podkładek, a potem zwykły wspornik a-head. Zastanawiam się nad wytrzymałością na zginanie rury sterowej w tym rozwiązaniu. Teoretycznie podkładki coś tam usztywniają.

U córki w rowerze zrobiłem j.w, ale do rury sterowej wsadziłem ślepy wspornik

http://e-bmx.pl/opis/2765684/adapter-fajka-zoom-222mm-- 254mm-- ahead-286mm.html

na 25.4, na to zwykły mostek a-head i mam a-heada z regulacją wysokości, a córka rośnie.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Podkladki sterowe 20mm