Podkręcenie peceta

Data: 2012-06-25 11:56:30
Autor: neo
Podkręcenie peceta
Wiem, że w Waszych oczach jestem trollem, bo zadaję pytania na temat
peceta na grupie pecet, ale i tak mam jeszcze jedno pytanie.

Czy jak już kupię mój zestaw, warto rozmawiać ze sprzedawcą, który
będzie go składał, żeby od razu podkręcił to można? Zegar, pamięć,
SSD?

Czy to się robi w domu.

Jak komuś nie pasuje, proszę nie czytać i nie odpowiadać.

Dwulinijkowe komentarze w stylu "ty trolu" traktuję jak trolling, bo
to jest trolling.

Dziękuję i pozdrawiam,

neo

P.S. Jak to było w tym kawale? Ty to nawet wodę potrafisz przypalić?

Z Polaków śmieją się na całym świecie, bo jesteśmy narodem zacofanym
postfeudalnym. Nie istnieje szacunek i współpraca, bezinteresowna
pomoc.

Każdy kto wchodzi na Twoje pole jest Twoim wrogiem, trollem.

Przestrzeń publiczna nie istnieje, dlatego potem tacy ludzie nie
potrafią sie zachować w przestrzeni publicznej Usenetu i uszanować, że
ktoś po prostu się nie orientuje i szuka drogi. Zaraz wbijają w niego
widły. Kłania się Kargul i Pawlak, Pyzdra i Kwiczoł i ich kłótnie o
miedzę.

Ja się nie orientuję i dlatego pytam.

Po to jest Usenet. Sam rozmawiam z różnymi ludżmi i jeżeli widzę, że
ktoś jest w błędzie to delikatnie mu tłumaczę jak z niego wyjść i mu
nie ubliżam, bo tak robią tylko cieniasy.

Data: 2012-06-25 21:49:23
Autor: GLaF
Podkręcenie peceta
Dnia Mon, 25 Jun 2012 11:56:30 -0700 (PDT), neo napisał(a):

Wiem, że w Waszych oczach jestem trollem, bo zadaję pytania na temat
peceta na grupie pecet, ale i tak mam jeszcze jedno pytanie.

Twój post ma prawie 40 linijek, pytanie zajmuje 3 linijki. Cała reszta to
bredzenie o trollingu. Jeśli chcesz zadać pytanie na grupie, TO JE PO
PROSTU ZADAJ. Całe Twoje pieprzenie na temat przydatności tej grupy i
trollingu jest całkowicie zbędne i typowe właśnie dla trolli.
Tak samo zbędne są Twoje wynurzenia o Twoich przemyśleniach nie na temat,
zainteresowaniach i relacjach z ojcem. Do pisania takich rzeczy są blogi, a
nie ta grupa.

Widzę, że masz czas, to polecam poczytać " Jak mądrze zadawać pytania"
http://rtfm.killfile.pl/

Nie piszę tego na złość, ani żeby wywołać dyskusję, ale żeby Ci pomóc.
Pomóc zadawać pytania w usenecie tak, żeby nie wyjść na trolla. Szkoda by było, żebyś się zniechęcił do takiego fajnego kanału komunikacji
jakim jest usenet tylko dlatego, że nie umiesz mądrze zadawać pytań. A to
naprawdę nie jest trudne. Na początek wystarczy przeczytać swoje pytanie i
skasować każdą linijkę, która nie jest niezbędna lub nie jest standardową
formą grzecznościową.

Życzę powodzenia i nie lądowania w KaeFach.
--
GLaF

Data: 2012-06-25 13:35:42
Autor: neo
Podkręcenie peceta
On 25 Cze, 21:49, GLaF <g...@niema.takiego.numeru.pl> wrote:
> [...]

formą grzecznościową.

Życzę powodzenia i nie lądowania w KaeFach.

Super, dziękuję. Przyjmuję do wiadomości. Przeczytam :D

--

Czy z tym podkręceniem zestawu, można prosić o jakąś radę?

Podkręcać? Co? Czy rośnie ryzyko przegrzania / uszkodzenia sprzętu?

Dziękuję i pozdrawiam,

Piotrek

Data: 2012-06-26 09:25:16
Autor: Chris
Podkręcenie peceta
neo nabazgrał(a):

[...]

Overclocking to experymenty a jak nie wiesz co i jak to lepiej sobie daruj, PC może chodzić na testach u sprzedwcy 24h na dobę z podkręconymi parametrami ale jak weżmiesz do domu to może się okazać ze nagle coś zaczyna się wieszać, resetować itd .. okazuje się że sprzęt jest za bardzo podkręcony i co zrobisz ?? znasz się na tym żeby pozmieniać parametry ? znasz się na zależnściach ramu do cpu, taktowania rdzenia do magistrali, wydajnoiści grafiki i czy parametry rdzenia i ramu na samej tylko grafice są prawidłowe, czy napięcia na pamięciach, płycie, grafice, procesorze są właściwe ?? jak nie znasz się to daruj sobie :)

Data: 2012-07-02 03:44:49
Autor: neo
Podkręcenie peceta
On 26 Cze, 09:25, "Chris" <s...@spam.net> wrote:
neo nabazgrał(a):

> [...]

prawidłowe, czy napięcia na pamięciach, płycie, grafice, procesorze są
właściwe ?? jak nie znasz się to daruj sobie :)

Racja, dziękuję. DARUJĘ SOBIE.

Data: 2012-06-29 16:39:24
Autor: m4rkiz
Podkręcenie peceta
"neo" <dyletant@yahoo.pl> wrote in message news:48f5fa67-8d70-4a97-b129-b91d8776b20bx21g2000vbc.googlegroups.com...

http://www.purepc.pl/zestawy_komputerowe/zestawy_komputerowe_na_maj_2012_poradnik_zakupowy
Wiem, że w Waszych oczach jestem trollem, bo zadaję pytania na temat
peceta na grupie pecet, ale i tak mam jeszcze jedno pytanie.

serie pytan, bez zastanowienia jakich informacji potrzebujesz

Czy jak już kupię mój zestaw, warto rozmawiać ze sprzedawcą, który
będzie go składał, żeby od razu podkręcił to można? Zegar, pamięć,

porzadne podkrecenie trzeba zaplanowac przed zakupem, a podkrecajacy
musi sie na tym znac i poswiecic pare dni na testy

jezeli nie robisz tego sam, a na dodatek chcesz gwarancje stabilnosci
to bedzie nieoplacalne

SSD?

ssd sie nie podkreca

Czy to się robi w domu.

jak najbardziej

Ja się nie orientuję i dlatego pytam.
Po to jest Usenet. Sam rozmawiam z różnymi ludżmi i jeżeli widzę, że
ktoś jest w błędzie to delikatnie mu tłumaczę jak z niego wyjść i mu
nie ubliżam, bo tak robią tylko cieniasy.

bywalcow irytuje brak wkladu wlasnego
porywasz sie na skladanie pc od podstaw (co akurat jest latwe)
natomiast sam nie wiesz do czego ma sluzyc
wiec odwiedz media markt, daj sobie sprzedac to co maja na stanie
i tez bedziesz zadowolony ;)

Data: 2012-07-02 03:54:30
Autor: neo
Trwałość HPeków na tle np. Sony, Dell i Lenovo
On 29 Cze, 17:39, "m4rkiz" <m4r...@mail.od.wujka.na.g.com> wrote:
"neo" <dylet...@yahoo.pl> wrote in message

> [...]

musi sie na tym znac i poswiecic pare dni na testy

jezeli nie robisz tego sam, a na dodatek chcesz gwarancje stabilnosci

ssd sie nie podkreca

> Czy to się robi w domu.

jak najbardziej

> [...]

natomiast sam nie wiesz do czego ma sluzyc
wiec odwiedz media markt, daj sobie sprzedac to co maja na stanie

Moja filozofia była tak, napiszę tutaj jak człowiek, jak mnie
opierdolą, tym lepiej dla mnie, ale w końcu ktoś mi odpowie normalnie
i pomoże.

Wielu ludzi mi odpowiedziało normalnie i pomogło.

I jestem za to bardzo wdzięczny.

Najpierw chciałem bajeranckiego ultrasa, ale parametry były kiepskie i
panowie mi go wybili z głowy. Potem nie wiedziałem co jest lepsze,
Pentium czy Intel ;D

Też mi wytłumaczyli.

Potem nie wiedziałem czy Mac czy winda, też się wszystkiego
dowiedziałem.

Potem nie wiedziałem czy podkręcić, też mi wszystko powiedzieli.

Potem jeszcze chciałem chłodzić procek cieczą, ale odpuściłem
oczywiście.

Troszeńkę się zorientowałem. Rozmawiałem już z kilkoma dilerami i mam
oferty od 4 do 6 tysięcy. Muszę jeszcze pomyśleć, bo stare pudło
chciałbym trochę podkręcić i komuś podarować.

--

Mam jeszcze takie pytanko. Jak ocenicie trwałość laptopów HP? Wiem, że
są różne serie itd. Jak one wypadają PRZECIĘTNIE I OGÓLNIE na tyle np.

Pytam, bo ostatecznie chyba zdecyduję się na jakieś mocne pudło a do
tego przyzwoitego laptopa albo netbooka.

Tylko proszę, nie nazywajcie mnie burżujem. Ten sprzęt ma mi służyć
całe studia, nie będę się wtedy nad nim zastanawiał. Ma bujać. Jak
pójdę do pracy (po studiach) to pewnie łyknę makówkę, oczywiście jak
mnie będzie stać.

Dziękuję i pozdrawiam,

neo

Data: 2012-07-09 20:45:16
Autor: m4rkiz
"neo" <dyletant@yahoo.pl> wrote in message news:fdcc7757-cc9e-4959-b6f4-5a588ca6c381s1g2000vbj.googlegroups.com...
[...]

ogolnie przyjete zasady sa takie ze wycina sie niepotrzebny tekst
przy odpowiedzi, nie zmienia pola temat niepotrzebnie oraz nie
odpowiada pod znakiem sygnaturki, bo w wiekszosci programow jest
ona usuwana po kliknieciu odpowiedz

kazda firma ma laptopy dla korporacji i dla konsumentow

te pierwsze czesto maja mniej wypasiona specyfikacje ale sa nieco
trwalsze i miewaja lepszy dostep do podzespolow

lenovo serie thinkpad odziedziczylo po ibm, dlaej stosuje w niej
sporo tamtch rozwiazan i moim zdaniem hp sie przy niej kryje
(a juz na pewno ze swoimi pavilionami) sony fajna rzecz, ale dostepnosc
czesci (modul chlodzenia itp itd) moze miec w niektorych przypadkach
mizerna

delle z 3 latami nbd to imho zazwyczaj najlepszy wybor 'na szybko'
ale tylko jezeli kupisz go gdziekolwiek poza sklepem della, ktory
z jakichs powodow ma zaporowe ceny na wlasny sprzet ;)

Podkręcenie peceta