Podkulił ogon i schował się w mysiej dziurze

Data: 2010-01-29 13:00:48
Autor: zbig
Podkulił ogon i schował się w mysiej dziurze
awe. z litości nie wymieniłem jego nicka w tytule.
Po tej ilości kretynizmów które tu dzisiaj wyknocił na temat: modemów,
konstytucji, ortografii i tego wszystkiego o czym nie ma zielonego
pojęcia jego "inteligencja" (he, he, he) chyba podpowiedziała mu ,
żeby przestał z siebie robić pośmiewisko.
Dla przypomnienia - to jest betonowy elektorat PiS.

Data: 2010-01-29 22:09:54
Autor: awe
Podkulił ogon i schował się w mysiej dziurze
Jakie glabie podtulil ogon, odpowiedzialem prosze bardzo

"
Użytkownik "Kostek Wycirowski" <wdupeZakonnice@pieklo.de> napisał w
wiadomości news:hjuhib$q4n$1news01.versatel.de...

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> > glabie kiedy ja pisalem na grupach to
ty jeszcze nie wiedziales co to jest
myszka....powinienes wiedziec ze w skrajnym przypadku nie stosowalo sie
zadnych zasad tylko po to aby jak najlepiej odzwierciedlic znaczenie
danego wyrazu, wiec czesto zamiast u zamknietego pisalo sie o, zamiast z
z kropka rz itp itd..
awe
Mylisz się awusiu, i to mylisz się bardzo.Ale coż, twoje poglądy składają
się właściwie tylko z pomyłek.
Nie lubię się z taki kretynami jak ty licytować, ale... Zanim powstały
grupy dyskusyjne, i zanim powstał interent w takiej formie, jaką dzisiaj
znamy - istniał świat BBS-ów. I kiedy ty obrzygiwałeś pierś twojej biednej
mamy, to ja w tym świecie miałem okazję już zaistnieć. I to nie jako
trądzikujący młodzian. Wiesz co to "modem akustyczny"? Takie coś:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Modem. I takie coś było moim pierwszym łaczem
ze światem "sieci". Z prędkością 1200 bodów. Ty wtedy na gówno wołałeś
"papu".Te BBS-sy, to był na tamte czasy odpowiednik grup dyskusyjnych. I
tam już obowiązywały zasady. Twoje prymitywne argumenty o braku zasad, to
właśnie PRYMITYWNE ARGUMENTY. Świadczą nie tylko o twoim wtórnym
analfabetyźmie, ale i o twoim chamstwie i braku poszanowania dla innych.
Ja wyrażam mój brak poszanowania do ciebie - bluzgając ci i piszą "ty, ci,
ciebie" mała litera. Boś cham i prostak i kupa gówna. Ale "gówna"
napisanego po polsku. Choć na miano Polaka nie zasługujesz. Boś nie tylko
cham i prostak, ale szuja i sprzedawczyk.
-- -- -- -- -- -- -- -
Pierwszy raz korzystalem z internetu w PL laczyac sie na stalym laczu kiedy
w PL jeszcze nie mozna bylo korzystac z modemow. Bylo to z pewnoscia  w
okolicach wakacji 1995 roku. Od samego poczatku byl zwyczaj ze nie uzywa sie
polskich liter. Z BBS-ow nie korzystalem, majac lepsze mozliwosci.
A tu cieciu  jak wyskaujesz z wiki to masz nizej linka i sie wczytaj....i
nie wyskakuj z prymitywnymi argumentami, bedac cieciem i prymitywem jak
kawecki, boukun, steve i paru innych. wszystko to komusze zarzygane chodzace
gowna co potrafie uzasadnic. Sprawdz kiedy pisalem do was z duzej litery.
Musialo byc to w czasach kiedy was nie znalem...Od dawna jestescie wy, ty bo
was nie szanuje. Jestescie zaraza, antypolakami, sowieckimi slugusami,
kapusiami i mendami.
Oto link http://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta (z tym ze mowimy o zasadach
ktore panowaly na samym poczatku czyli IRC i grupy dyskusyjne - nie
korzystalo sie z polskich liter - co mozna wytlumaczyc logicznie, poniewaz
wiekszosc ruchu odbywala sie na miedzynarodowych laczach. rzadko kto w PL
korzystal z netu, a grupy dyskusyjne byly miejscem spotkan polakow rosianych
na calym swiecie)
"
a.. zasady dotyczące znaków diakrytycznych - użytkownicy niektórych kanałów
IRC nie życzą sobie używania polskich liter, natomiast na forach
internetowych pisanie bez polskich znaków diakrytycznych bywa źle widziane;
sprawy te regulowane są czasem przez lokalną netykietę lub FAQ, jak np. dla
www.pl.irc[1]) "

ALE UWAGA:
http://www.winter.pl/internet/litery.html

Używanie polskich liter
Dopiero w w ostatnich latach powoli się to zmienia, w związku z używaniem
standardów zestawów znaków ISO. Dla Polski obowiązującym standardem znaków
jest ISO 8859-2. Dlatego używając Internetu warto wiedzieć, że:

  1.. W nazwach domen, serwerów i adresach poczty elektronicznej nie używa
się polskich liter.

  2.. Pisząc listy elektroniczne nie używa się polskich liter, chyba, że
obie strony - nadawca i odbiorca - ustaliły, że mogą używać polskie litery w
jednym ze standardów. Pisząc do kogoś pierwszy raz warto więc nie używać
polskich liter.

  3.. Uczestnicząc w wymianie opinii w internetowych grupach dyskusyjnych
również nie używa się polskich liter, chyba, że etykieta sieciowa
(netiquette) danej grupy dopuszcza ich używanie.

  4.. Przyjęto, że na stronach World-Wide Web powinno się używać polskich
znaków w standardzie ISO 8859-2 oraz specjalnego polecenia pozwalającego
przeglądarkom internetowym automatycznie rozpoznawać i wyświetlać polskie
znaki na ekranie

"

Data: 2010-01-29 13:17:23
Autor: zbig
On 29 Sty, 22:09, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Jakie glabie podtulil ogon, odpowiedzialem prosze bardzo

Rżniesz głupa czy naprawdę jesteś aż tak ociężały.
Nie zauważyłeś naszych (moich i Kostka) odpowiedzi??
O tych, lebiego, modemach :)))))))

Data: 2010-01-29 23:04:28
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:bf5f5011-97f3-4e4c-8775-52499800e5fea32g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- --
no widzialem, odpowiedzialem wiec o co biega...komu zakladales modemy grubo przed 1995 rokiem?
awe

Data: 2010-01-29 14:04:04
Autor: zbig
On 29 Sty, 23:04, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:bf5f5011-97f3-4e4c-8775-52499800e5fea32g2000yqm.googlegroups.com...
On 29 Sty, 22:09, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:> Jakie glabie podtulil ogon, odpowiedzialem prosze bardzo

[...]

Urzędom gminy w pomorskiem.

Data: 2010-01-29 23:36:48
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:42b2cf0d-8a45-4bc2-844f-7d385531b948g29g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

sorrki zbig mi sie nie chce powtarzac moze sobie zbierz to wszystko do kupy.
nie wiem jak one sie laczyly z internetem przed 1995 rokiem skoro nie bylo dostepu modemowego przed 1996 rokiem
awe

Data: 2010-01-29 23:37:20
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Może włącz myślenie :>

nie wiem jak one sie laczyly z internetem przed 1995 rokiem skoro nie bylo dostepu modemowego przed 1996 rokiem

1994 roku powstała Wirtualna Polska. :> Pierwszy polski portal. Włącz myślenie? :>

            Prezydencki wyścig.
http://sonda.hanzo.eu/sondy,45571,7kfE.html

Data: 2010-01-29 23:48:21
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hjvmc3$53c$1news.interia.pl...
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- --
calkiem mozliwe, ale zanim mi zasugerujesz wlaczenie myslenia to moze sam zacznij myslec bo ta rozmowa wielce mnie bawi
co jeden to madrala, ale nie macie najmniejszych szans panowie....w PL internet zostal wprowadzony w 1991 roku na stalych laczach. Stad WP
awe

Data: 2010-01-29 23:53:47
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Czuj się ubawiony. :> Dostęp do internetu jako anonimowy, pierwsza wprowadziła TP.

co jeden to madrala, ale nie macie najmniejszych szans panowie...

Przejrzałeś wiki? :P

internet zostal wprowadzony w 1991 roku na stalych laczach. Stad WP

O tak wyedukowany. :> To się wyedukuj jeszcze co to modem. :> Bo jakoś mam wrażenie, że kojarzy Ci się wyłącznie z tym 'czymś na śledziu co wydawał dziwne odgłosy łącząc się z numerkiem dostępowym TP :>

Data: 2010-01-30 00:25:32
Autor: awe

awe pisze:
[...]

Lorn ty jestes tak glupi ze nawet nie chce mi sie ci odpowiadac. idz sie podyskutuj z bbs-owcem wyciurkowskim ktory korzystal od tak dawna z grup dyskusyjnych ze nawet nie wie ze zwyczajowo nie stosowano polskich liter
awe

Data: 2010-01-30 00:23:19
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

To po cholerę mi odpisujesz? Widzę, że nudzi ci się na tym bezrobociu :>   Szkoda na ciebie mojej klawiatury :-)

Data: 2010-01-30 00:30:47
Autor: awe

awe pisze:
[...]

-- -- --
to ja glabie oszczedzaj
awe

Data: 2010-01-30 00:50:55
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Oszczędzam heh :> Wiem, że z ortografią u ciebie cienko, ale nie myl literek, żebyś na kompletnego debila nie wyszedł. :>

Data: 2010-01-30 01:12:48
Autor: awe

awe pisze:
[...]

-- -- -- -- a
ty bez tego wychodzisz
awe

Data: 2010-01-30 01:22:54
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Ty już wyszedłeś,. :>

Data: 2010-01-30 01:36:13
Autor: awe

awe pisze:
[...]

-- -- -- -- --
nie ma takiej opcji glabie
awe

Data: 2010-01-30 01:36:17
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Egzystujesz w swoim zakłamanym świecie, czego dowodem są twoje wypowiedzi :> Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny! (c) mkarwan. :>

Data: 2010-01-30 01:57:14
Autor: awe

awe pisze:
[...]

nie bardzo rozumiem skad u ciebie takie wnioski, ale znany jestes z tego ze lubisz sobie pofantazjowac. Nie zyje w zaklamanym swiecie - stad nie glosuje na SLD ani na PO..
awe

Data: 2010-01-30 01:52:40
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Jestem znany... Fajnie :>

Nie zyje w zaklamanym swiecie - stad nie glosuje na SLD ani na PO..

Głosując na PiS głosujesz na SLD :> Koalicja w TP to fikcja? :>

Data: 2010-01-30 02:05:03
Autor: awe

awe pisze:
[...]

Glosujac na PO glosujesz za Sobczakiem, pomyslales o tym? To on jest faktycznym waszym szefem. Tusk to jego lokaj;-)
awe

Data: 2010-01-30 02:03:03
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

O cholera jasna... a Jaruś to klon Lecha? No to faktycznie... Trzeba ich jak najdalej odsunąć od polityki...

Data: 2010-01-30 10:27:36
Autor: awe
Podkulił ogon i schował się w mysiej dziurze

Data: 2010-01-30 00:51:18
Autor: Kostek Wycirowski
Podkulił ogon i schował się w mysiej dziurze

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> > Lorn ty jestes tak glupi ze nawet nie chce mi sie ci odpowiadac. idz sie
podyskutuj z bbs-owcem wyciurkowskim ktory korzystal od tak dawna z grup dyskusyjnych ze nawet nie wie ze zwyczajowo nie stosowano polskich liter
awe
Nie zwyczajowo, debilny palancie, tylko z powodów technicznych. Nie było standartu polskiego kodowania, dla świata polacy to były owłosione stwory huśtające się na ogonach w pobliżu wierzchołków drzew (czytając ciebie, to się ma wrażenie, że niektórzy huśtają sie do dzisiaj). A takie skretyniałe analfabetstwo jak ty wymyśliło sobie "zwyczajowe niestosowanie". A to tylko dlatego,że jesteś za głupi aby używać polskich znaków na POLSKIEJ grupie dyskusyjnej. O stosowaniu polskiej gramatyki to już chyba wspominać nie muszę. Ty tak samo dużo wiesz o komputerach i internecie, jak i o innych sprawach. Tylko to tłumaczy dlaczego tak lubisz PiSiorków.
Debil zawsze wspiera debili.

Data: 2010-01-30 01:23:59
Autor: awe

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <wdupeZakonnice@pieklo.de> napisał w wiadomości news:hjvs9r$lte$1news01.versatel.de...

[...]
pierdolisz zwykle jak przystalo na zakutego komucha. pare postow nizej mozna przeczytac jaki z ciebie piewca socjalizmu + motywy dla ktorych jestes na grupie chamem.
trudno mi powiedziec czy zawsze byles idiota czy na starosc cos ci sie we lbie popierdolilo. Podejrzewam ze jedno i drugie, wiec mamy tu ciezki przypadek.
Na grupy dyskusyjne pisuje od praktycznie samego poczatku. Zaczynalem uzywjac telnetu. Nie uzywam polskich liter ani na grupach ani w prywatnej emailowej korespondencjji od samego poczatku, bo byl taki zwyczaj i sie przyzwyczailem. Wiele osob nie stosuje tu polskich znakow z tego samego powodu.
Glosuje na PiS bo uwazam ze jest to najlepsza dla Polski partia polityczna i gowno ci do tego komuchu. Kazdy myslacy czlowiek nie ma innej alternatywy. Mozesz sie glabie przekonac o tym na salonie24. Bylo wielu piewcow PO, ale dojrzeli, zrozumieli i nie maja zadnych watpliwosci. Niedawno chcial tam zaistniec Palikot to go wykopali. Ty zdechniesz bedac glupolem.
Co do tego ze debil wspiera zawsze debili to nie jest tak do konca prawda. Ci ktorych wspierasz sa troche od ciebie bardziej praktyczni...
awe

Data: 2010-01-30 02:16:54
Autor: Kostek Wycirowski
Podkulił ogon i schował się w mysiej dziurze

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl>

wycięta kupa awowego gówna

A tak coś merytorycznie, bidaku?

Data: 2010-01-30 02:23:41
Autor: Lorn
Kostek Wycirowski pisze:

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl>

wycięta kupa awowego gówna

A tak coś merytorycznie, bidaku?

Żądasz czegoś, co jest niemożliwe :>

Data: 2010-01-30 02:30:05
Autor: Kostek Wycirowski

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag news:hk003r$h7p$1news.interia.pl...
Kostek Wycirowski pisze:

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl>

wycięta kupa awowego gówna

A tak coś merytorycznie, bidaku?

Żądasz czegoś, co jest niemożliwe :>

A niech się trochę popluje, PiSiuarek :)

Data: 2010-01-30 02:28:54
Autor: Kostek Wycirowski
Podkulił ogon i schował się w mysiej dziurze

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> s
-- -- --
[...]

Aha, telnetu używałeś do grup dyskusyjnych?

Nie uzywam polskich liter ani na grupach ani w prywatnej emailowej korespondencjji od samego poczatku, bo byl taki zwyczaj i sie przyzwyczailem.

Nie, awusiu, nie. Boś głąb i kawał durnia.

Wiele osob nie stosuje tu polskich znakow z tego samego powodu.
Glosuje na PiS bo uwazam ze jest to najlepsza dla Polski partia polityczna i gowno ci do tego komuchu.

Dlatego tak na kopach ludzie wynieśli Kaczuszkę w ostatnich wyborach. Gdybyś mieszkał tak jak ja za granicą, tobyś widział jakie kolejki były przed polskimi ambasadami do głosowania. Takiego wstydu Polsce to nawet Wałęsa nie narobił, jak twój idol. A on był zwykły elektryk. Nie to co doktory i profesory zrobione na komuszych uczelniach. Twój idolek nie kwacze głośno, że doktorem to on jest prawa, ale administracyjnego. Taki zwykły, niedouczony radca prawny.

Kazdy myslacy czlowiek nie ma innej alternatywy.

Chcesz zainsynuować, że ty też do myślących należysz? O, w to to by nawet SUPERPiSior, guru Inteligencji z Wloszczowej nie uwierzył!

Mozesz sie glabie przekonac o tym na salonie24. Bylo wielu piewcow PO, ale dojrzeli, zrozumieli i nie maja zadnych watpliwosci. Niedawno chcial tam zaistniec Palikot to go wykopali.

A co ty mi tu pierdolisz o jakichś salonach. Człowieku, żeś ty chory na głowkę i zagubiony w internecie, to ne znaczy, że nie ma realnego życia. Popatrz co normalni ludzi sądzą o twoim sklonowanym idolu.

Ty zdechniesz bedac glupolem.
Co do tego ze debil wspiera zawsze debili to nie jest tak do konca prawda. Ci ktorych wspierasz sa troche od ciebie bardziej praktyczni...
awe

Nawet mi już ciebie nie szkoda , bidaku.

Data: 2010-01-30 10:47:09
Autor: awe
Podkulił ogon i schował się w mysiej dziurze

Data: 2010-01-30 12:12:28
Autor: Kostek Wycirowski
Podkulił ogon i schował się w mysiej dziurze

Data: 2010-01-30 13:01:20
Autor: awe
Podkulił ogon i schował się w mysiej dziurze

Data: 2010-01-30 14:14:04
Autor: Jadrys
Podkulił ogon i schował się w mysiej dziurze

Data: 2010-01-30 14:22:10
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Podkulił ogon i schował się w mysiej dziurze

Data: 2010-01-30 14:43:07
Autor: awe
Podkulił ogon i schował się w mysiej dziurze

Data: 2010-01-30 16:22:23
Autor: cyc
Podkulił ogon i schował się w mysiej dziurze

Data: 2010-01-30 14:23:22
Autor: awe
Podkulił ogon i schował się w mysiej dziurze

Data: 2010-01-30 15:27:12
Autor: Jadrys
Podkulił ogon i schował się w mysiej dziurze

Data: 2010-01-30 15:33:28
Autor: awe
Podkulił ogon i schował się w mysiej dziurze

Data: 2010-01-30 21:04:18
Autor: Jadrys
Podkulił ogon i schował się w mysiej dziurze

Data: 2010-01-31 01:34:10
Autor: awe
Podkulił ogon i schował się w mysiej dziurze

Data: 2010-01-31 20:38:03
Autor: Jadrys
Podkulił ogon i schował się w mysiej dziurze

Data: 2010-02-02 15:55:24
Autor: awe
Podkulił ogon i schował się w mysiej dziurze

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hk4m71$4jd$1news.onet.pl...
W dniu 2010-01-31 01:34, awe pisze:

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
yhy;-))) ale wiesz ty jestes ostatnia osoba ktora moglaby mi robic
wyklady z
patriotyzmu.
awe

Jakie masz podstawy żeby tak twierdzić?  Czy to ja piszę na polskiej
grupie dyskusyjnej jak niedouczony kretyn, który nie zna polskich liter?

-- -- -- -- -- -- -- --
nie ty piszesz jak kretyn pomimo uzywania polskich liter
awe

 To i tak lepiej jak ty.  Aż strach pomyśleć jakby jakis dzieciak przeczytał to co ty napisałeś, - nie dosyć że bzdety do kwadratu to jeszcze po zagranicznemu.

-- -- -- -- -- -- -
nie wiem czy lepiej ale na pewno smieszniej, jest ubaw
awe

Data: 2010-02-02 17:34:24
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-02 15:55, awe pisze:
[...]

No i po polsku... z polskimi literami :-P

Data: 2010-01-30 06:55:49
Autor: zbig
Podkulił ogon i schował się w mysiej dziurze

Data: 2010-01-30 17:15:10
Autor: awe
Podkulił ogon i schował się w mysiej dziurze

Data: 2010-01-30 20:49:11
Autor: zbig
Podkulił ogon i schował się w mysiej dziurze

Data: 2010-01-31 08:59:40
Autor: awe
Podkulił ogon i schował się w mysiej dziurze

Data: 2010-01-31 01:11:51
Autor: zbig
Podkulił ogon i schował się w mysiej dziurze

Data: 2010-01-31 17:31:13
Autor: awe
Podkulił ogon i schował się w mysiej dziurze

Data: 2010-01-30 19:53:33
Autor: matusm