Podłączenie HTC do TV

Data: 2011-07-20 08:36:30
Autor: Jarek
Podłączenie HTC do TV
Witam,
w jaki sposób można połączyć HTC Incedible S z odbiornikiem TV poprzez WiFi/DLNA, tak aby na TV można było oglądać zapisane w telefonie zdjęcia lub filmy.
Próbowałem znaleźć jakąś opcję w swoim TV Panasonic, ale w żaden sposób nie mogę sparować obu urządzeń. Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam,
Jarek

Data: 2011-07-20 09:12:00
Autor: Jeremiasz
Podłączenie HTC do TV
Użytkownik "Jarek" <wektor@onet.pl> napisał w wiadomości news:4e267775$0$2490$65785112news.neostrada.pl...
[...]

TV musi obsługiwac DLNA. Nie napisałeś jaki masz model, a wróżki na wakacjach.

JA

Data: 2011-07-20 11:28:48
Autor: Jarek
Podłączenie HTC do TV
Użytkownik "Jeremiasz" <abramQ@wp.pl> napisał w wiadomości news:j05vdp$f9j$1news.dialog.net.pl...
[...]

Jest to model  Panasonic TX-P42G20E i obsługuje DLNA. Nigdzie w instrukcji TV nie doczytałem, jak sparować oba urządzenia i nie wiem, jak krok po kroku podłączyć do niego telefon.

Pozdrawiam,
Jarek

Data: 2011-07-21 09:14:48
Autor: Amir