Podłączenie komputera do TV

Data: 2009-07-18 00:01:58
Autor: nom
Podłączenie komputera do TV

Użytkownik "Rafał" <bezspamuXXX@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4A60C957.8D008C7Agazeta.pl...

Problem następujący - po zakupie nowego telewizora
LCD okazało się, że ten nie ma wejścia S-video.

Jaki to model?

Data: 2009-07-18 06:29:43
Autor: Rafał
nom wrote:

Użytkownik "Rafał" <bezspamuXXX@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Problem następujący - po zakupie nowego telewizora
> LCD okazało się, że ten nie ma wejścia S-video.

Jaki to model?

Samsung LE37B530

Data: 2009-07-18 11:48:42
Autor: maX

Użytkownik "Rafał" <bezspamuXXX@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4A614FB7.DB8107A4gazeta.pl...
nom wrote:

> [...]

> Problem następujący - po zakupie nowego telewizora
> LCD okazało się, że ten nie ma wejścia S-video.

Przeciez ten TV ma cały komplet wejść - HDMI, D-SUB, YPrPb.

Data: 2009-07-18 14:48:13
Autor: Rafał
maX wrote:

Użytkownik "Rafał" <bezspamuXXX@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Samsung LE37B530

Przeciez ten TV ma cały komplet wejść - HDMI, D-SUB, YPrPb.

Tak,
tyle że ja na swojej karcie mam tylko wyjście S-video i kompozytowe.
Po HDMI dobrze tylko chodzą windowsowskie okienka, strumień wideo
idzie fatalnie. W tym cały problem.

Data: 2009-07-18 15:23:06
Autor: Leszek K.

nom wrote:

> [...]

tyle że ja na swojej karcie mam tylko wyjście S-video i kompozytowe.
Po HDMI dobrze tylko chodzą windowsowskie okienka, strumień wideo

Vista?

Data: 2009-07-18 15:26:03
Autor: Rafał
"Leszek K." wrote:

> [...]
> tyle że ja na swojej karcie mam tylko wyjście S-video i kompozytowe.
> Po HDMI dobrze tylko chodzą windowsowskie okienka, strumień wideo

Nie, jeszcze WinXP  ;)

Data: 2009-07-18 19:28:13
Autor: Leszek K.

nom wrote:

> [...]

tyle że ja na swojej karcie mam tylko wyjście S-video i kompozytowe.
Po HDMI dobrze tylko chodzą windowsowskie okienka, strumień wideo

Na wyjściu ustawiłeś natywną rozdzielczość TV?

Data: 2009-07-18 21:46:24
Autor: Rafał
"Leszek K." wrote:

Na wyjściu ustawiłeś natywną rozdzielczość TV?

Tak,
ale to działa tylko wtedy, gdy ogladam sobie okienka.
gdy leci strumień video przestawia się na 1024x576.
Ale przecież ta rozdzielczosc do video jest wystarczajaca,
więc nalezy się spodziewać dobrej jakości, a tak nie jest

Data: 2009-07-18 23:22:51
Autor: Leszek K.
Dnia Sat, 18 Jul 2009 21:46:24 +0200, Rafał napisał(a):

[...]

To ustaw tak w odtwarzaczu (nie wiem jakiego używasz) coby się nie
przestawiało. Skalowanie przy pomocy telewizora nie jest dobrym pomysłem. A
Ty dodatkowo dwa razy skalujesz to wideo. Najpierw w komputerze do 1024 a
potem w telewizorze do 1920/1360 (nie wiem jakie masz tv).

Data: 2009-07-18 16:58:58
Autor: Smok Eustachy
Podłączenie komputera do TV
Dnia Sat, 18 Jul 2009 11:48:42 +0200, maX napisał(a):
/.../
Samsung LE37B530

Przeciez ten TV ma cały komplet wejść - HDMI, D-SUB, YPrPb.

Pewnie są pod klamką.

Podłączenie komputera do TV