Podłączenie mikrofonu do płyty głównej

Data: 2012-09-19 19:28:37
Autor: Jacek Maciejewski
Podłączenie mikrofonu do płyty głównej
Witam
Płyta P5E-VM, gniazdo audio na płycie ma dwa układy do wyboru (przełączane
w biosie) tak jak na rysunku: http://www.voila.pl/167/3mpwk/
Mam 3 pytania:
1. po cholerę te dwójki w oznaczeniu pinów mikrofonu?
2.co to jest za pin MIC2_JD?
3. jak w obu przypadkach należałoby podłączyć zwykły mikrofon słuchawkowy
mono z wtykiem minijack?
--
Jacek

Data: 2012-09-20 00:57:36
Autor: PiteR
Podłączenie mikrofonu do płyty głównej
Jacek Maciejewski pisze tak:

2.co to jest za pin MIC2_JD?

http://forum.radeon.ru/viewtopic.php?t=34681

--
Piter

Data: 2012-09-20 10:55:34
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Thu, 20 Sep 2012 00:57:36 +0200, PiteR napisał(a):

Jacek Maciejewski pisze tak:

2.co to jest za pin MIC2_JD?

http://forum.radeon.ru/viewtopic.php?t=34681

Dzieki za ten okruch wiedzy, ale to dalej nie odpowiada na moje pytania.
Zwłaszcza że gość nie napisał do czego pin HP_HD a także że w moim
przypadku Jack_Sense oraz PRESENCE wiszą w powietrzu a ja i tak mam sygnały
na wyjściach słuchawkowych i mikrofon też działa (podłączony do MIC2_R  i
MIC2_L :) ) tyle że z przydźwiękiem.
Widzę że muszę wziąść miernik do ręki, rozkopać wszystko i wypróbować.
--
Jacek

Data: 2012-09-20 12:20:00
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Thu, 20 Sep 2012 10:55:34 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

Widzę że muszę wziąść miernik do ręki, rozkopać wszystko i wypróbować.

Rozkopałem, pomierzyłem i wypróbowałem. Działa, jedyne co mnie wq... to że
w słuchawkach słyszę lekki przydźwięk sieci. Jak dotknę blaszaka, znika.
Co, cholera, mam siadać na żelaznym uzerowanym krześle? :)
Dociekliwym wyjaśniam z góry że komp i ogólnie wszystko co trzeba w okolicy
jest podłączone do gniazd z bolcem.
--
Jacek

Data: 2012-09-20 19:34:29
Autor: PiteR
Podłączenie mikrofonu do płyty głównej
Jacek Maciejewski pisze tak:

Działa, jedyne co mnie wq... to że
w słuchawkach słyszę lekki przydźwięk sieci.

tu jeszcze poczytaj, zaczyna sie na str 19
http://www.formfactors.org/developer%5Cspecs%5CA2928604.pdf

--
Piter

Data: 2012-09-20 22:57:14
Autor: GLaF
Dnia Thu, 20 Sep 2012 12:20:00 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

[...]

A masz może antenę tv/kablówka podłączoną do kompa?

--
GLaF

Podłączenie mikrofonu do płyty głównej