Podłączenie starego zewnętrznego dysku twardego

Data: 2017-09-03 09:11:29
Autor: romil
Podłączenie starego zewnętrznego dysku twardego
Fajna dyskusja zacietrzewionych ludzi. Ale tak właściwie bezcelowa bo każdy ma swoją rację.
Jednak zajrzałem na Allegro i jak widzę przenośny dysk USB 40 GB można dostać za 55 zł, 80 GB za 60 zł, a 500 GB za 108 zł.
Myślę, że naprawdę nie trzeba namawiać młodego człowieka który się na tym nie zna tak bardzo, że nie wie czego szukać w sklepie na przejściówki za 30 zł i obudowy za 60 zł.
Starą 60 GB SSD włożyłem w obudowę bo działa jak szybki dysk na USB3 i bez zasilacza. Pozostałe kilka 3,5 calowych leży odłogiem bo nie warto w nie inwestować. Ani mnie, ani autorowi tego wątku.

Podłączenie starego zewnętrznego dysku twardego