Podłączenie telewizora do komputera (VGA-S-VID EO-EURO)

Data: 2009-11-11 19:08:22
Autor: Cezar
Podłączenie telewizora do komputera (VGA-S-VID EO-EURO)

"Piotr K." <interkas@gmail.com> wrote in message news:hdf1fa$9it$1inews.gazeta.pl...
Witam wszystkich,

to moj pierwszy post na tym forum, wiec bardzo prosze o wyrozumiałość w mojej wypowiedzi bedą jakies niescisłosci,

Pierwszy post, pierwsze zdanie,  pierwsza wpadka... To nie jest "forum"

czy cos nie tak jest z nowym kablem VGA-S-Video czy moze potrzebuje czegos jeszcze? jakiegos programu?

masz do tego jakas instrukcje?
probowales ustawic 640x480?

p.s. znalazlem podobny kabel na allegro i tam pisza ze "Kabel przeznaczony do urządzeń i kart graficznych z funkcją TV OUT"
wiec moze dzialac tylko z takimi kartami.

c.

Data: 2009-11-11 20:38:28
Autor: nom

Użytkownik "Cezar" <cezar91@BEZtlen.pl> napisał w wiadomości news:hdf246$c8n$1inews.gazeta.pl...
Pierwszy post, pierwsze zdanie,  pierwsza wpadka... To nie jest "forum"

forum:
1. <miejsce publicznych wystąpień>
2. <spotkanie poświęcone omawianiu spraw z określonej dziedziny; też: grupa ludzi biorących udział w takim spotkaniu>

Coś się nie zgadza Cezar? :-)

Data: 2009-11-11 20:51:41
Autor: Piotr K.
[...]

Jasne, wiem ze to nie forum...:) moj bład,

instrukcji do kabla nie mam, ustawiałem wszystkie rozdzielczosci,

co w takim razie znaczy TV-OUT? czy to nie jest to zwykłe gniazdo monitorowe??

pozdr. Piotrek

p.s.
dawno nie korzystałem z grup, odpowiada sie pod postem? prawda?

Podłączenie telewizora do komputera (VGA-S-VID EO-EURO)