Podlaskie: Ksidz zabroni zasypa grb

Data: 2013-02-27 01:45:38
Autor: muto2100
Podlaskie: Ksidz zabroni zasypa grb
Data: 2013-02-27 12:37:01
Autor: WW
Podlaskie: Ksiądz zabronił zasypać gró b
W dniu 2013-02-27 10:45, muto2100 pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/bialystok/podlaskie-ksiadz-zabronil-zasypac-grob,1,5431639,region-wiadomosc.html

Niby dorosły a nie wie, kto rządzi w klechistanie?

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2013-02-27 13:59:21
Autor: u2
W dniu 2013-02-27 12:37, WW pisze:
[...]

Trzeba bylo wykupic usluge pogrzebowa, ewentualnie ubezpieczyc sie od pogrzebu. Wlasnie reklamuja natretnie ubezpieczenie pogrzebowe w telewizorni, od zeta dziennie....-;)

Data: 2013-02-27 16:24:05
Autor: Bezznaczenia
W dniu 2013-02-27 13:59, u2 pisze:
[...]

Z tym ze nie ma zadnej gwarancji ze to nie koles faceta od amber gold zbiera kase na dostatnie zycie na emigracji od polskich frajerow.

A rzad ma to pewnie gleboko w dupie.

Data: 2013-02-27 16:39:08
Autor: u2
W dniu 2013-02-27 16:24, Bezznaczenia pisze:
[...]

Jak siedza tam agenciaki, ktorzy wysylaja tania sile robocza na wyspy brytyjskie, bo takie im zadanie postawila MI6 to co sie dziwisz...-;)

Data: 2013-02-27 17:08:45
Autor: Przemysaw M.
Podlaskie: Ksiądz zabronił zasypać gró b
Dnia Wed, 27 Feb 2013 12:37:01 +0100, WW napisa(a):

W dniu 2013-02-27 10:45, muto2100 pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/bialystok/podlaskie-ksiadz-zabronil-zasypac-grob,1,5431639,region-wiadomosc.html

Niby dorosy a nie wie, kto rzdzi w klechistanie?

Pozdrawiam
WW
Tylko pod tym krzyem, tylko pod tym znakiem
  Polska bdzie wioch a Polak burakiem.

Klecha najwyraniej cierpi na brak gotwki. Nocne pokerki kosztuj.

--
Jarosaw Kaczyski owiadczy, e z wasnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj okrzykami: "Jarosaw Polsk zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2013-02-27 17:13:06
Autor: u2
Podlaskie: Ksiądz zabronił zasypać gró b
W dniu 2013-02-27 17:08, Przemysław M. pisze:
Klecha najwyraźniej cierpi na brak gotówki. Nocne pokerki kosztują.

Jak slaby pokerzysta to kosztuja...-;)

Data: 2013-02-27 17:14:51
Autor: A. Filip
Przemysław M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> pisze:
Dnia Wed, 27 Feb 2013 12:37:01 +0100, WW napisał(a):

[...]

Osobiście wiesz jak bardzo ciebie kosztują?

--
A. Filip

Data: 2013-02-27 17:04:45
Autor: A. Filip
Podlaskie: Ksiądz zabronił zasypać grób (ale grabarze zasypali jak tylko odjechał)
muto2100 <misiaxxxxyyyy@gmail.com> pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/bialystok/podlaskie-ksiadz-zabronil-zasypac-grob,1,5431639,region-wiadomosc.html

Jak rozumiem krytykujesz grabarzy za to że nie posłuchali _właściciela_
cmentarza i lali na ponoć święte w RP3 prawo własności?
[Patrz prawa właściciela w jego firmie ]

--
A. Filip

Podlaskie: Ksidz zabroni zasypa grb