Podli antysemici - flip broni nazistów!

Data: 2019-09-13 06:53:59
Autor: Runt
Podli antysemici - flip broni nazistów!
W dniu 2019-09-12 o 19:55, A. Filip pisze:
https://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/benjamin-netanyahu-facebook-page-suspended-why-arabs-post-a9102541.html

Czy TAKI człowiek nadaje się premiera cywilizowanego państwa?!

A jak sądzisz?

Czy czujna i pryncypialna Gazeta Wyborcza

Co na to TV Trwam i RM?

Dlaczego milczy Nowogrodzka!?

Skandal! Skandal!

już ostro opierdoliła to szerzenie nienawiści
na tle narodowościowym?! :-)

Co na to PiS-owskie szmatławce?

Dlaczego milczą!

Skandal! Skandal!

--
Runt

Data: 2019-09-13 08:37:35
Autor: A. Filip
Podli antysemici - flip broni (Izraelskich?) nazistów!

[...]

Czy wiesz czym jest pytanie retoryczne?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-09-13 00:34:18
Autor: Jacek Bialy
[...]

Pytaj się małpy, która skacze po drzewach...  Buuu ha-ha!

Data: 2019-09-13 11:03:36
Autor: Runt
W dniu 2019-09-13 o 09:34, bękart PRL Jacek Bialy pisze:
[...]

No to odpowiedz ;-))))

--
Runt

Data: 2019-09-13 09:05:08
Autor: Jacek Bialy
Podli antysemici - flip broni (Izraelskich?) nazistów!

   -- - Czy wiesz czym jest pytanie retoryczne?

Pytaj się małpy, która skacze po drzewach...  Buuu ha-ha!

    -- - No to odpowiedz ;-))))

A o co chcesz mnie zapytać przemiły orangutanie?

JB

Data: 2019-09-14 07:04:16
Autor: Runt
W dniu 2019-09-13 o 18:05, bękart PRJacek Bialy pisze:
      -- - Czy wiesz czym jest pytanie retoryczne?
  Pytaj się małpy, która skacze po drzewach...  Buuu ha-ha!

     -- - No to odpowiedz ;-))))

A o co chcesz mnie zapytać przemiły orangutanie?

Czy jesteś idiotą czy debilem? ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-14 00:10:50
Autor: Jacek Bialy
[...]

No to wracaj na gałąź   - LOL!   LOL!

Data: 2019-09-14 08:00:06
Autor: Ola
Podli antysemici - flip broni (Izraelskich?) nazistów!
Czy gdy Iran grozi, to też tak bojowo bronicie Izraela jak obecnie Arabów? Nie premier Izraela dał tę wypowiedź, lecz ktoś inny, kto miał dostęp do jego fb.

Może pomoże trochę lektury:

 http://www.listyznaszegosadu.pl/brunatna-fala/iran-jest-gotowy-do-wymazania-syjonistycznego-rezimu-z-mapy

PS - Judea i Samaria nie są ani West Bank, ani occupied.

Ola

Data: 2019-09-14 17:27:49
Autor: A. Filip
Ola <ola.degani@gmail.com> pisze:
Czy gdy Iran grozi, to też tak bojowo bronicie Izraela jak obecnie
Arabów? Nie premier Izraela dał tę wypowiedź, lecz ktoś inny, kto miał
dostęp do jego fb. [...]

Premier Izraela *co najmniej* odpowiada za obdarzenie tej/takiej osoby
zaufaniem.  Ja "mało szanuje" ludzi tworzących systemy "single point of
failure" [jeden wadliwy element zwala system].  Polityk który leci
po linii "to ktoś inny w moim imieniu napisał" jako *całkowitym*
usprawiedliwieniu siebie nadaje się na premiera kraju gównianych
standardów IMHO.

Ile ten wpis stał zanim FB zareagował?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-09-14 08:49:20
Autor: Ola
W dniu sobota, 14 września 2019 18:29:43 UTC+3 użytkownik A. Filip napisał:

Ile ten wpis stał zanim FB zareagował?

-- A. Filip :

Nie wiem dokładnie, chyba po kilku godzinach fb zareagował. Nasz premier prowadzi bezbłędną politykę zagraniczną w atmosferze ciągłych napięć wszelkiego rodzaju i dlatego dostanie mój głos. Bo trzeba najpierw żyć, aby jeść.

Ola

Data: 2019-09-14 12:13:46
Autor: Zenek Kapelinder
Podli antysemici - flip broni (Izraelskich?) nazistów!
Masz racje Olu ze tylko zyjacy jedza. Ale nie mozna jesc kosztem innych bo zyc trzeba na swoj rachunek. Z wlasnego podworka. 447 to jawna grabiez polskiego majatku. Jak chcecie budowac dobre stosunki z Polska, krajem wielu waszych przodkow, jesli chcecie nas okrasc? W interesie kazdego Polaka, rowniez tego co mial przodkow Zydow, jest znikniecie panstwa Izrael. Powojenny blad ze powtornie powstal Izrael musi zostac naprawiony. Przez wszechobecna u Was idnoktrynacje nie mozecie miec wlasnego panstwa. Jesli nie wygonia Was Arabowie to zrobi to klimat. Z klimatem nie dacie rady wygrac. Bedziecie musieli znalezc sobie nowe miejsca. Tych co maja polskie obywatelstwo przyjmiemy. Co zrobi reszta nas nie interesuje. Reszta lekko nie bedzie miala bo nigdzie na Swiecie Was nie chca.

Data: 2019-09-14 12:30:17
Autor: Ola
W dniu sobota, 14 września 2019 22:13:48 UTC+3 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

- - -
447 to USA, nie Izrael. Proszę nie plątać.

447 to skomplikowane, żyjący spadkobiercy mogą dochodzić swych praw wg. prawa polskiego, a majątki bez spadkobierców przechodzą na własność państwa.
Ale stało się coś strasznego czego zapomnieć nie wolno, aby się nie powtórzyło. Dlatego należy wycenić te żydowskie majątki bez spadkobierców i ustalić fundusz pamięci i z tego funduszu opłacać wszystkie przedsięwzięcia które obecnie też się opłaca, częściowo, może nawet w dużej części przez Polskę. Chodzi o przyszłość. To ustalenie Funduszu Pamięci zamknie wszystkie pretensje do majątków bez spadkobierców. Co do klimatu, nie martw się. Mamy klimatyzatory i pracują obecnie nad aparatem który będzie działać nawet przy bardzo wysokich temperaturach. Także odzież będzie ogrzewać albo ziębić zależnie od potrzeby. Podobno zima w Europie ma być zimna, a lato jeszcze gorętsze. Zamówcie klimatyzatory do mieszkań i miejsc pracy.

Ola

Data: 2019-09-14 14:20:22
Autor: Zenek Kapelinder
Podli antysemici - flip broni (Izraelskich?) nazistów!
Prawie wszyscy Zydzi ktorych w okupowanej Polsce zamordowali niemcy byli Polakami. To na jakich zasadach teraz mamy placic dziwnym ludziom zyjacym gdzies na Swiecie pieniadze za majatki Polakow co ich niemcy zamordowali? Wielu Polakow wyznania mojzeszowego, tak w przedwojennych ksiegach meldunkowych opisywano wyznawcow religii judaistycznych, przezylo wojne. Zmienili nazwiska, dla niepoznaki chodzili do kosciolow. Po wojnie nie odkrecili bo bylo im wygodniej nie wystepowac jako zydzi. Takich ludzi bylo tutaj kilka milionow. Jesli to panstwo ma placic za 447 to i oni beda posrednio placili. Widzisz w tym jakas logike bo ja nie widze. Twierdzisz ze 447 to USA. Pieniadze z 447 trafia do amerykanskiego budzetu? Wsrod sasiadow Izrael to mikropanstwo. Na dodatek nie ma w rejonie panstw ktore mu sprzyjaja.

Data: 2019-09-14 14:29:10
Autor: Jacek Bialy
Podli antysemici - flip broni (Izraelskich?) nazistów!
   -- - Prawie wszyscy Zydzi ktorych w okupowanej Polsce zamordowali niemcy byli Polakami.

Tylko połowa (ok. 3 mln). Resztę Niemcy tu przywieźli z innych krajów.

JB

Data: 2019-09-14 15:47:15
Autor: Zenek Kapelinder
Podli antysemici - flip broni (Izraelskich?) nazistów!
Zgadza sie ze niemcy zamordowali w okupowanej Polsce ludzi z innych krajow, wyznajacych religie judaistyczne. Ale nie bylo wsrod nich zadnego obywatela panstwa Izrael. To jakim prawem jacys wspolczesni tzw. Zydzi chca od innych pieniadze za holokaust? W Polsce sprawa mienia bezspadkowego jest uregulowana od zawsze.

Data: 2019-09-15 03:19:42
Autor: Jacek Bialy
[...]

No nie wiesz Zenuś?  Prawem kaduka..   Buuu ha-ha!

   -- - W Polsce sprawa mienia bezspadkowego jest uregulowana od zawsze.

Ale o sprawie musi być głośno, bo Putin chciałby mieć w polskim sejmie kolejną swoją partię (tym razem narodowo-katolicką, bo liberaławie ludziom się przebrzydli..)

JB

Data: 2019-09-15 00:23:25
Autor: A. Filip
Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:
   -- - Prawie wszyscy Zydzi ktorych w okupowanej Polsce zamordowali niemcy byli Polakami.

Tylko połowa (ok. 3 mln). Resztę Niemcy tu przywieźli z innych krajów.

JB

Niemcy przywieźli Żydów z majątkiem który po przemysłowym wymordowaniu
Żydów rozdali Polakom?

Potraktuj że ten kij ma dwa końce: Jeśli za Żydów będących Polakami
(obywatelami RP) mienie bez-spadkowe ma się należeć Żydom obywatelom
innych krajów to Żydzi w Polsce nie byli *i nie są* "obywatelami takimi
jak inni".

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-09-14 15:38:13
Autor: Jacek Bialy
Podli antysemici - flip broni (Izraelskich?) nazistów!
  -- Niemcy przywieźli Żydów z majątkiem który po przemysłowym wymordowaniu
Żydów rozdali Polakom?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A kto tak powiedział?

  -- Potraktuj że ten kij ma dwa końce: Jeśli za Żydów będących Polakami
(obywatelami RP) mienie bez-spadkowe ma się należeć Żydom (...)
-- -- -- -

Mienie bezspadkowe należy do kraju, którego obywatelem był zmarły. Za zbrodnie popełnione w okupowanym kraju odpowiada okupant.

JB

Data: 2019-09-14 12:39:01
Autor: Ola
[...]

I własnie to jest gwarancją istnienia Izraela na daleką przyszłość. Pomimo ogromnych różnic w poglądach we wszystkich sprawach pomiędzy nami, Zydami, w tej kwestii jesteśmy solidarni, w kwestii konieczności istnienia państwa żydowskiego. Gdy Izrael jest w niebezpieczeństwie, wszyscy stają w obronie. Dowiedliśmy tego.Więc nie martw się o nas tak bardzo.;)

Ola

Data: 2019-09-14 13:39:56
Autor: Jacek Bialy
Podli antysemici - flip broni (Izraelskich?) nazistów!
   -- - I własnie to jest gwarancją istnienia Izraela na daleką przyszłość.

Gwarancją istnienia państwa Izrael są jego przyjazne relacje z USA. Lecz to może się zmienić, gdy będziecie tańczyć do muzyki Putina. Waszyngton i Kreml mają odmienne wizje ładu światowego.

JB

Data: 2019-09-14 23:14:29
Autor: u2
Podli antysemici z FaceBook-a śmią twierdzić że strona premiera Izraela szerzyła "mowę nienawiści"
W dniu 14.09.2019 o 22:39, Jacek Bialy pisze:
[...]

UB

trudno uznać te "wizje" za ład, no chyba, że uznający to ubek:)))))))))))
--
I love love

Data: 2019-09-14 14:56:09
Autor: Jacek Bialy
[...]

Ład waszyngtoński, to ten który obecnie (jeszcze) istnieje.
Ład Kremlowski to euroazjanizm - USA siedzą we własnym rezerwacie, a dominującym na świecie mocarstwem jest Euroazja ze stolicą w Moskwie. Niemcy po cichu liczą, że stolicą tej Euroazji zostanie Berlin, w rzeczywistości będzie nią Pekin, a Syberia stanie się chińską prowincją. Na otarcie łez pozwolą Rosji podbić Turków i zająć Konstantynopol. Tak czy inaczej, Prywislanskij Kraj powróci do Matuszki, a ziemie poniemieckie do Vaterlandu.  A jak z Izraelem? Obawiam się, że w Cesarstwie Bizantyjskim nie będzie miejsca dla Izraela.

JB

Data: 2019-09-15 10:02:59
Autor: u2
W dniu 14.09.2019 o 23:56, Jacek Bialy pisze:
    -- - trudno uznać te "wizje" za ład (...)

Ład waszyngtoński, to ten który obecnie (jeszcze) istnieje.

no właśnie, niekończące się wojenki, za które Husajn Barak Oba-ma dostaje pokojowego Jobla:)))))))))

--
I love love

Data: 2019-09-15 03:35:43
Autor: Jacek Bialy
[...]

No właśnie - wojenki...  Jak Puta zrobi wojnę, to Nagrodę Światowego Pokoju dostanie ten, kto ją zakończy - czyli Kim Dzong Un!

JB

Data: 2019-09-15 12:53:10
Autor: Runt
W dniu 2019-09-15 o 12:35, Jacek Bialy pisze:
[...]

https://histmag.org/Pokojowa-Nagroda-Nobla-dla-Lecha-Walesy-17930

"W październiku 1983 roku Komitet Noblowski ogłosił przyznanie Pokojowej Nagrody Nobla Lechowi Wałęsie. Dla polskiej opozycji antykomunistycznej był to dzień tryumfu, dla władz PRL katastrofy."

A przeciez: https://www.youtube.com/watch?v=OEyKP3VD25U ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-15 12:15:14
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -

Jaki noblista, taka opozycja...     Buuuuuu ha-ha-ha!

JB

Data: 2019-09-16 08:46:54
Autor: Runt

Oczywiście: https://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI ;-))

--
Runt

Data: 2019-09-15 11:00:28
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Obama (D) dostał Pokojowego Nobla od Parlamentu Norwegii za to że nie
był Bush-em Drugim (R) [średnie uproszczenie].

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-09-14 18:29:01
Autor: A. Filip
[...]

Ja to tak nie uważam.  Jeśli ty żyjesz w Izraelu i ty poniesiesz
konsekwencje takie premierowania to niech rządzą zasady
"Widziały gały co wybierały" oraz "Własna dupa droższa od cudzej".

W sytuacji "przekroczenia granicy obrony koniecznej" najpierw trzeba być
twardo przekonanym że się dożyje konsekwencji.  Jakie szansę ma Izrael
nie dożyć konsekwencji tego co wyprawia ten premier? (wpis na FB to w
tym zaledwie symptomatyczny pikuś). Ja patrzę na nowożytne państwo
Izrael w historycznej perspektywie ile przetrwały państwa Krzyżowców w
Ziemi Świętej.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2019-09-14 12:14:04
Autor: Ola
W dniu sobota, 14 września 2019 19:31:41 UTC+3 użytkownik A. Filip napisał:

[...]

Czy masz przykład ""przekroczenia granicy obrony koniecznej" przez Izrael?

Krzyżowcy tym się różnili od Zydów, że byli zdobywcami. My wróciliśmy do domu. Krzyżowcy mieli swoje ojczyzny, poza Izraelem. Krzyżowcy mieli wybór, my go nie mamy.
Krzyżowcy niewiele różnili się potęgą militarną od muzułmanów, może nawet muzułmani przeważali. My przeważamy i staramy się aby tak pozostało.

Ola

Data: 2019-09-14 21:37:55
Autor: u2
W dniu 14.09.2019 o 21:14, Ola pisze:
Czy masz przykład ""przekroczenia granicy obrony koniecznej" przez Izrael?

zobacz poniższy artykuł, nie wiem ilu trzeba zabić jeszcze tych fizyków, a ciągle są nowi, skonstruować bombę atomową nie tak trudno obecnie, po wykradnięciu tajemnicy przez małżeństwo Rosenbergów

https://en.wikipedia.org/wiki/Assassination_of_Iranian_nuclear_scientists

https://en.wikipedia.org/wiki/Julius_and_Ethel_Rosenberg

--
I love love

Data: 2019-09-14 12:46:17
Autor: Ola
W dniu sobota, 14 września 2019 22:37:54 UTC+3 użytkownik u2 napisał:
> [...]

zobacz poniższy artykuł, nie wiem ilu trzeba zabić jeszcze tych fizyków, a ciągle są nowi, skonstruować bombę atomową nie tak trudno obecnie, po wykradnięciu tajemnicy przez małżeństwo Rosenbergów

Skonstruować bombę potrafi każdy fizyk, ale użyć jej skutecznie, aby ugodziła w przeciwnika, nie w siebie, to już wyższa jazda i Iranowi się to nie uda.

Co do śmierci tych naukowców - nie pracuję w Mosadzie i nic mi nie opowiadają, więc nie mogę ani potwierdzić ani zaprzeczyć. Ogólnie, świat jest paskudny ale żyć się chce.

Ola

Data: 2019-09-14 21:54:13
Autor: u2
W dniu 14.09.2019 o 21:46, Ola pisze:
[...]

nie należy nie doceniać przeciwnika, ani go przeceniać, jak patrzę na sportowców z Iranu to zadziwiają mnie swoją walecznością, a wiadomo, że sportowcy to żołnierze, tylko nie zabijają przeciwników:)

co do rakiet przenoszących ładunki nuklearne to również bym polemizował, warto poczytać czarne proroctwa Klimuszki (1905-1981), nie są one optymistyczne

--
I love love

Data: 2019-09-14 13:43:48
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- --

A pisał coś ten twój Klimuszko o przyszłości Izraela?

JB

Data: 2019-09-14 23:12:05
Autor: u2
W dniu 14.09.2019 o 22:43, Jacek Bialy pisze:
[...]

raczej nic, mówił o Italii, że zatonie, o Germanii, że najbardziej zostanie zniszczona, takie tam dyrdymały, nikomu niepotrzebne w normalnym życiu:)

--
I love love

Data: 2019-09-14 12:48:25
Autor: Ola
> [...]

zobacz poniższy artykuł, nie wiem ilu trzeba zabić jeszcze tych fizyków, a ciągle są nowi, skonstruować bombę atomową nie tak trudno obecnie, po wykradnięciu tajemnicy przez małżeństwo Rosenbergów

To nie jest przykład na przekroczenie obrony koniecznej.
Ola

Data: 2019-09-14 17:46:12
Autor: u2
W dniu 14.09.2019 o 17:00, Ola pisze:
Czy gdy Iran grozi, to też tak bojowo bronicie Izraela jak obecnie Arabów? Nie premier Izraela dał tę wypowiedź, lecz ktoś inny, kto miał dostęp do jego fb.

no bez przesady, nie autoryzuje tego co jego pomagierzy piszą na jego FB ?

Może pomoże trochę lektury:

  http://www.listyznaszegosadu.pl/brunatna-fala/iran-jest-gotowy-do-wymazania-syjonistycznego-rezimu-z-mapy

PS - Judea i Samaria nie są ani West Bank, ani occupied.

taki Iran rzeczywiście rośnie w siłę, na nic dziwne śmierci irańskich fizyków jądrowych:)

--
I love love

Data: 2019-09-14 08:53:17
Autor: Ola
W dniu sobota, 14 września 2019 18:46:24 UTC+3 użytkownik u2 napisał:
no bez przesady, nie autoryzuje tego co jego pomagierzy piszą na jego FB ?

no, bez przesady, pracuje 24/7, jakiś pomagier może się wymknąć korekcie
Ola

Data: 2019-09-14 18:29:31
Autor: u2
W dniu 14.09.2019 o 17:53, Ola pisze:
no, bez przesady, pracuje 24/7, jakiś pomagier może się wymknąć kore

no bez przesady, powinien czytać co jego pomagierzy piszą w jego imieniu:)

--
I love love

Data: 2019-09-15 08:15:14
Autor: Runt
Podli antysemici - kałecki na gałęzi
W dniu 2019-09-14 o 09:10, orangutan Jacek Bialy pisze:
[...]

Nie mogę. Ty na niej siedzisz! ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-15 03:26:18
Autor: Jacek Bialy
[...]

Znowu szczekasz do lustra - na zdrowie!
JB

Data: 2019-09-13 11:02:59
Autor: Runt
W dniu 2019-09-13 o 08:37, A. Filip pisze:
[...]

Wiem. Odpowiedź tak czy nie i uzasadnij.
--
Runt

Podli antysemici - flip broni nazistów!