"Podło¶ć, gówno¶ć, frajerstwo"

Data: 2012-09-02 13:06:59
Autor: Wiesiaczek
"Podło¶ć, gówno¶ć, frajerstwo"
On Sun, 02 Sep 2012 09:36:05 +0200, u2 wrote:

... reportaż z zatoki czerwonych świń :

http://salski.nowyekran.pl/post/72805,postsowietyzm-w-prl-bis-podlosc-
gownosc-frajerstwo

W 1998 r. Kwaśniewscy za 1235 zł stali się właścicielami 77-metrowego
mieszkania (Kwaśniewski był prezydentem RP). Szmajdziński z SdRP nabył
84-metrowy lokal za 1340 zł. Rok wcześniej szef MSWiA L. Miller znalazł
sobie 93-metrowe gniazdko za 1378 zł.
[...]

Przepłacili!
Kilka lat temu sprzedano spółdzielcze mieszkania różnym menelom po złotówce.
To dopiero nazywa siÄ™ kurewstwo!

--
Wiesiaczek (dziĹ› z podkarpackiej wsi)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2012-09-02 15:57:04
Autor: Chiron
"Podłość, gówność, frajerstw o"

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:k1vllf$fbr$1news.task.gda.pl...
[...]

Dobry przykład na udupianie każdej dyskusji

--

Chiron

Data: 2012-09-02 18:21:01
Autor: u2
"Podło¶ć, gówno¶ć, frajerstwo"
W dniu 2012-09-02 15:57, Chiron pisze:

Przepłacili!
Kilka lat temu sprzedano spółdzielcze mieszkania różnym menelom po
złotówce.
To dopiero nazywa się kurewstwo!

Dobry przykład na udupianie każdej dyskusji

Wiesiaczek nie troll, po prostu ma inne od naszych poglady na zycie :-)

Data: 2012-09-02 19:53:12
Autor: Grzegorz Z.
"Podło¶ć, gówno¶ć, frajerstwo"
Chiron napisał:

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k1vllf$fbr$1news.task.gda.pl...
On Sun, 02 Sep 2012 09:36:05 +0200, u2 wrote:

... reportaż z zatoki czerwonych ¶wiń :

http://salski.nowyekran.pl/post/72805,postsowietyzm-w-prl-bis-podlosc-
gownosc-frajerstwo

W 1998 r. Kwa¶niewscy za 1235 zł stali się wła¶cicielami 77-metrowego
mieszkania (Kwa¶niewski był prezydentem RP). Szmajdziński z SdRP nabył
84-metrowy lokal za 1340 zł. Rok wcze¶niej szef MSWiA L. Miller znalazł

Ale to prawda.

--
"Ciężko wierzyć w co¶,co spisał jaki¶ napruty winem i pal±cy jakie¶ zioła."

Data: 2012-09-02 21:51:21
Autor: Chiron
"Podło¶ć, gówno¶ć, frajerstwo"

Użytkownik "Grzegorz Z." <karawan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k206e8$i10$1dont-email.me...
Chiron napisał:

[...]

Nieprawda. A także- nie na temat.

"Ciężko wierzyć w co¶,co spisał jaki¶ napruty winem i pal±cy jakie¶ zioła."
No to nie wierzysz- i o co Ci chodzi?

--

Chiron

Data: 2012-09-02 21:55:45
Autor: Grzegorz Z.

Chiron napisał:

[...]

Prawda, w dodatku ta sprzedaż za złotówkę to była inicjatywa Kaczyńskiego.

--
"Ciężko wierzyć w co¶,co spisał jaki¶ napruty winem i pal±cy jakie¶ zioła."

Data: 2012-09-03 07:10:03
Autor: Wiesiaczek
"Podło¶ć, gówno¶ć, frajerstwo"
On Sun, 02 Sep 2012 15:57:04 +0200, Chiron wrote:

[...]

Prawda kole w oczy?
Nic na to nie poradzę, taka jest rzeczywistość. --

Data: 2012-09-03 10:00:48
Autor: Chiron

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:k21l4a$nkm$2news.task.gda.pl...
[...]

Ależ nie. ja nie zajmuję w tej sprawie stanowiska. Jak dyskusja toczy się na dany temat- czyli czerwona hołota w szemrany sposób zakupiła mieszkania za ułamek ich wartości- Ty kierujesz dyskusję na zupełnie inne tory. Nie można porównać tego do ustawy, która w swym zamyśle chciała zlikwidować w Polsce nieszczęscie, jakim są niczyje mieszkania (w tym spółdzielcze- to też niczyje). To złe prawo gorzej niszczy nasze miasta niż niejeden nalot w czasie wojny. Dosłownie. Ba! Brak uregulowań prawnych na Ziemiach Odzyskanych a także w zakresie mienia porzuconego powoduje, że za niedługo możemy (już się to dzieje) we własnym kraju pozbyć się własności znacznej części ziemi. I nie dlatego, że ktoś inny ma do niej jakieś uznane prawo- tylko ze względu na brak rodzimych uregulowań, ktore np wprowadziła jeszcze Czechosłowacja.
Nie słyszałem, żeby można było swoje mieszkanie wykupić za złotówkę- chociaż ceny były niskie. I dobrze- ja płaciłem za mieszkanie na wolnym rynku, ale wielu moich znajomych skorzystało. Np mieszkanie porównywalne z moim kupili za 10% tego, co ja dałem. Niech im idzie na zdrowie. W zamyśle spowodować to miało to, żeby ludzie nauczyli się organizować (może nawet najważniejsze w tym wszystkim)- zakładali wspólnoty, etc. No i można jeszcze długo o plusach a także minusach tego rozwiązania- jednak_to_w_żaden_sposób_nie_jest_porównywalne_z_przekrętem, który opisywał przedpiśca. To kierowanie dyskusji na inny tor, rozmywanie wątku. Jeśli to działanie celowe- to klasyczny trolling.

--

Chiron

Data: 2012-09-03 15:37:00
Autor: Wiesiaczek
"Podło¶ć, gówno¶ć, frajerstwo"
On Mon, 03 Sep 2012 10:00:48 +0200, Chiron wrote:

 To kierowanie dyskusji na inny tor, rozmywanie
wątku. Jeśli to działanie celowe- to klasyczny trolling.

Ależ ja nie muszę bić w ten sam bęben co przedpiśca.
Mam inne zdanie i inne obserwacje, a że są one sprzeczne z intencjami zakładającego wątek, to trudno - to jest grupa dyskusyjna.
OdpowiedĹş moja jest w 100% w temacie wÄ…tku!
Inaczej każdy odpowiadający na post miałby obowiązek lizania tyłka przedpiścy, a nie o to chodzi.
Wyciąganie jakichś szczegółów w celu dania upustu swoim fobiom spotkało się z reakcją i przedstawiłem swoje obserwacje jako kontrargument.
Chyba o to chodzi na grupie dyskusyjnej?
Robienie z tego zarzutu jest absurdem i jako takie można uznać za trolling.

z wyrazami - --