Podłość roku.

Data: 2010-01-21 10:57:00
Autor: Jadrys
Podłość roku.
W dniu 2010-01-21 09:01, Artur Borubar pisze:
Nagroda dla Tuska jest wyróżnieniem dla Polski i Polaków.

Przemek

Ja jakoś nie czuję się wyróżniony. Ciekawe kiedy ktoś wymyśli jakąś nagrodę dla rządzących przyznawaną przez obywateli  za zasługi dla swojego kraju? Bo jak na razie to te wszystkie nasze orły  (Balcerowicz, Tusk, Buzek czy Wałęsa) są chwaleni i wyróżniani tylko przez zagranicę.

Data: 2010-01-21 17:50:12
Autor: cirrus
Podłość roku.
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hj98do$v2l$1news.onet.pl...
[...]

Zawiść to choroba. ;)

--
stevep

Data: 2010-01-21 22:06:05
Autor: Jadrys
Podłość roku.
W dniu 2010-01-21 17:50, cirrus pisze:
[...]

O jakiej zawiści mówisz nieszczęsny? - Czy ja w czymś konkuruje z Balcerowiczem, Tuskiem czy Wałęsą?  Ja to mogę zazdrościć sąsiadowi bardziej udanych pomidorów w ogródku..

Podłość roku.