Podły zamach na odwieczną przyjaźń Polsko-Ukraińską: rozebrany pomnik UPA na cmentarzu (nielegalny)

Data: 2017-04-27 11:22:14
Autor: A. Filip
Podły zamach na odwieczną przyjaźń Polsko-Ukraińską: rozebrany pomnik UPA na cmentarzu (nielegalny)
https://fakty.interia.pl/podkarpackie/news-podkarpackie-nielegalny-pomnik-upa-rozebrany,nId,2387316
Nielegalny pomnik UPA rozebrany
Dzisiaj, 27 kwietnia (07:37)
Na Podkarpaciu dokonano rozbiórki nielegalnego pomnika ku czci
Ukraińskiej Armii Powstańczej (UPA). Obiekt został rozebrany w środę,
26 kwietnia, na cmentarzu we wsi Hruszowice. [...]

A ile jest w Polsce pomników UPA _legalnych_ ?