Podmiana przerzutki z Torpedo na tradycyjną

Data: 2012-03-17 14:56:32
Autor: Vince
Podmiana przerzutki z Torpedo na tradycyjną
Witam!

Mam następujący problem. Znajomy ma rower z uszkodzoną piastą Torpedo. Przerzutki nie działają. koło jest 28''. Mam w piwnicy inne koło 28'' z wielotrybem 5 biegowym. Czy jeśli zmienić koło i zamontować jakąś byle jaką przerzutkę manetka będziek ompatybilna? Jeśli tak jaka przerzutka mogłaby się do tego najbardziej nadawać Dodam, iż w miarę możliwości zależałoby mi na niskich kosztach. Myślałem o TY-35. Czy w takiej konfiguracji będzie działać?

Pozdrawiam, M.

Data: 2012-03-18 23:18:25
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Podmiana przerzutki z Torpedo na tradycyjną
Vince, Sat, 17 Mar 2012 14:56:32 +0100, pl.rec.rowery:
[...]

Nie.

Jeśli tak jaka przerzutka mogłaby się do tego najbardziej nadawać

Najprawdopodobniej taka, którą wiesza się na osi, bo zapewne haka tam nie
ma.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-03-19 19:30:43
Autor: Vince
[...]

Co radzisz? Jakas konkretna propozycja? Model? Typ?

Pozdrawiam, M.

Data: 2012-03-19 22:45:14
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Podmiana przerzutki z Torpedo na tradycyjną
Vince, Mon, 19 Mar 2012 19:30:43 +0100, pl.rec.rowery:
[...]

Jedyne co przychodzi mi do głowy:
http://velosprint.sk/shop/c.599_618_619/prehadzovac-shimano-hone-rd-m600.p.27661
I przepraszam, że ze słowackiego sklepu. Chyba dojdziesz do tego, co to.

--
Pozdrowienia,

Podmiana przerzutki z Torpedo na tradycyjną