[Piątkowo] Podmienić akumulator w samochodzie czy nie?

Data: 2009-09-02 20:47:31
Autor: Alex81
[Piątkowo] Podmienić akumulator w samochodzie czy nie?
In article <h7me65$ped$1@node2.news.atman.pl>, karolyyy@o2.pl says...

Ostatnio w sieci Tesco znalazłem coś takiego. I tak myślę, wsadzić dwa takie do auta, czy nie? ;-)

- http://h.imagehost.org/view/0644/DSC01015

Pozostaje pytanie - a po co?

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-09-02 20:51:01
Autor: Alex81
[Piątkowo] Podmienić akumulator w samochodzie czy nie?
In article <MPG.2508dc2f346d90a4989682@news.onet.pl>, a13x81@gmail.com says...
> - http://h.imagehost.org/view/0644/DSC01015

Pozostaje pytanie - a po co?

A, już widzę :D

Muszę chyba iść już spać ...

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-09-02 20:52:08
Autor: bratPit[pr]
[...]

przy pojemności akumulatora 550 Mega Ah samochód odpalałby nawet zatarty silnik ;-)
brat

Data: 2009-09-02 21:15:28
Autor: Alex81
[Piątkowo] Podmienić akumulator w samochodzie czy nie?
In article <h7mest$1h6$1@inews.gazeta.pl>, krakus28no_spam@op.pl says...
> Pozostaje pytanie - a po co?

przy pojemności akumulatora 550 Mega Ah samochód odpalałby nawet zatarty silnik ;-)

Z drugiej strony samochód przez cały swój żywot by go nie naładował do końca ;)

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-09-02 22:45:50
Autor: krz
[Piątkowo] Podmienić akumulator w samochodzie czy nie?

przy pojemności akumulatora 550 Mega Ah samochód odpalałby nawet zatarty silnik ;-)

Tutaj akurat pojemność akumulatora nie ma nic do rzeczy - co innego wydajność prądowa (wynikająca bezpośrednio z rezystancji wewnętrznej źródła). Polecam przestudiowanie podstaw elektrotechniki :)

Data: 2009-09-08 00:38:52
Autor: Lewis
Użytkownik "Alex81" <a13x81@gmail.com> napisał w wiadomości news:MPG.2508e2ba2e0763e7989685news.onet.pl...
[...]

Powielasz plotki o niedoładowaniu większych akumulatorów niż przewidziane prze fabrykę czy sam stworzyłeś jakąś teorię?

Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
dB Race 145.5dB ;)

[Piątkowo] Podmienić akumulator w samochodzie czy nie?